Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/coolvicomat

Marketing

Jednog sunčanog jutra

Jednog sunčanog jutra mama koza otišla u delikatesu. Prije nego što je napustila kolibu, svojim je kozlićima dala upute:
- Dječice, mama mora hitno u delikates. Kada se vratim, kucat ću na vrata tri puta, a znat čete da sam ja po šifri "Sisaj mi sisicu".
I ode mama koza u delikates. Sve je to slušao vuk, skriven u grmu do kolibe.
Međutim, nije čuo šifru, pa odluči pričekati sljedeći dan.
Sljedećeg dana ponovi se ista priča, vuk je čuo šifru "Sisaj mi sisicu'', no nije čuo kamo ide mama... Što ako je otišla samo do susjede, pa se vrati brzo? I tako odluči pričekati još jedan dan.
Trečeg dana vuk je jasno čuo da mama ide u delikatesu i čim je zamakla iza brda, svali se na vrata:
- Kuc, kuc, kuc - lupa vuk po vratima tri puta.
- Tko je? - upita glas jednog od kozlića s druge strane vrata.
- Sisaj mi sisicu - reče vuk ponosno lozinku.
- Siši ti meni karinu kad te vidim kroz ključanicu - reče kozlić.

Post je objavljen 20.11.2005. u 12:39 sati.