Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/coolvicomat

Marketing

U birtiji

Došao zeko u birtiju, stane za šank i kaže: "Daj mi jednu ljutu." Popije zeko ljutu pa kaže: -Ja sam najjača životinja u šumi." Na to ce lija: "Zeko ne baljezgaj nego izađi samnom na polje. - Izađu oni, kad poslije dvije minute vraća se zeko sa lijinom kožom, staje za šank i kaže: "Ja sam najjači."
Kaže vuk: "Zeko, izlazi van da vidimo tko je." Izađoše van, poslije pet minuta vraća se zeko sa vukovom kožom i opet za šank. "Daj ljutu, ja sam najjači".
Zeko mortus pijan. Vidi medo nisu čista posla i veli zeki: "Zeko, da se nas dva potučemo." Izađu van. Poslije deset minuta vraća se zeko jedva stoji na nogama koliko je pijan i vuče medinu kožu i kaže: "Ja sam najjačiii." i padne u nesvjest kad na vrata dolazi lav i kaže: "Tko još prijeti mom KUMU zeki?"

Post je objavljen 20.11.2005. u 12:32 sati.