Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ana1981

Marketing

D(r)ama pred bankomatom










































Prekjučer navečer sam išla ja kao sam išla podići novce S KARTICE na bankomatu i ono, stojim ja i čekam da mi hladan stroj sakšn karticu u svoju utrobu.
I jeste.
Sakšn.

Znate ono u filmovima kak uvijek netko nekog opljačka ili siluje ili opljačka while prčkajući po bankomatu?
E pa.. sičjuejšn je bila ovakva:

Došla ja, jelte, do bankomata (ne opet, to je ono gore..) i sad kao bla bla s karticom petljam, tražim određeni iznos, klik piiiip, želite li listić, želim, daj lovu!!
I neki bradati, al ono BRADATI, tamniji (nećemo reći prljav, nije u redu) gospodin (je li) u maskirnoj jakni i nekoj kapi dođe do mene i pita

Ja sam sad bil v dućanu i nije mi štelo primiti karticu, a danas je došla plaća.

Meni sve nešto čudno, ja, kužiš, dižem money, a tip bi se spominjal!?
Tu nekaj smrdi, odma mi proradi kliker..
Već sam vidla kak me tvrdim, starim pecivom udara po glavi i otuđuje novac, te nestaje u nepoznatom pravcu..
A bil je bradati.. i tamni.. u maskirnoj jakni.. jebote..

Kaj, nije vam htelo prihvatiti karticu? - pitam ja - To vam je zato jer je danas došla plaća, tek ju sutra možete koristiti. - znalački odgovorim, bez knedle u grlu, al s malo usranosti u gaćama.. no, ipak sam glumila hrabrost.

Da? Evo ja bil u dućanu i štel sam si kupiti nekaj za jesti, a neće mi kartica delati.. A došla plaća.

Pa da, sutra bute mogli.

Otvara papirnatu vrećicu - Evo ja sam si kupil pecivo al mi nije štela kartica delati.

I ne posustaje!
Mrak, tmina, noć..
Tu i tam koji čovjek..
Zima ko u škrinji..
Ja stojim pred bankomatom i ne znam dal da utipkam pin da mi izbaci lovu ili da čekam dok tip ne ode..
Drama! DRAMA!! Kažem vam!
Kaj ja znam kaj on oče od mene!
Tu priča o nekakvim pecivima i karticama, kaj sam mu ja?? Žena??
Boli mene za njegovo pecivo!
Borim se s mišlju da prekinem transakciju i odlepršam do auta, ali već sam utipkala pin, nema povratka, čujem brmm tadam brrrrr krrrrr
Izlazi lova..
Čovjek gleda mene, ja gledam malo njega, malo bankomat, on priča o svojoj kartici, pokazuje sadržaj svoje vrećice..
Ja se do kraja već usrala..

Dobila sam money..
Čovjek kaže

A dobro, onda velite sutra? A, valjda bu. Ajde, fala, doviđenja.

Da, da, sutra. Doviđenja.

Moj keš je na sigurnom, kod mene.
Nisam bila orobljena, nisam bila silovana.
Ali, pomogla sam čovjeku.
Lijepo sam mu objasnila kaj je na stvari, da sutra dobiva money..
Ja sam ko info centar!
Heh.. to je zarazno, prenosi se slinom.. valjda..
Ili spermom?

Posle posla sam išla k baCi na kolinje.
Ne jedan, ne dva, nego tri (brojkom 3) pajceka su moji lišili života!
Bit će čvaraka!
Nisam ovaj put imala posla sa zlobnom zdjelom Đurđicom, fala blogu.
Ali, učinila sam dobro djelo, OPET.
Ah, kako li sam samo ja anđeosko dijete.. stalno nekome pomažem..

Uglavnom.. krenuh iz škole prema baCi i neka žena stopira.
Nisam uopće razmišljala dal da da il da ne, ja jesam.
Stadoh u roku sekunde jedne i pustim ženu inside.
Gospođa postarija, zrele godine joj polako bježe..
Mislila sam, bokte valjda me ta nebu sprepikala z nožom.. ili ne daj blože silovala u nekom jarku.
Ma nebu.
Dobra je to ženica.
Uostalom, nema kod nas tak jako bolesnih ljudi.
Tu i tam koji, ali ova žena je oukej.
Moji senzori su registrirali.

Žena je trebala samo doći doma s posla.
I došla je.
Brzo. Efikasno. Sigurno. I bila je u toplom.
Čak smo se i spominjale.
Simpatična ženica.
Držala si je torbu ko da vnutra ima originalnu Mona Lisu.
Mislim si ja, o jebaltećuk pa nem ti ju fkrala, kaj se bojiš, ja dobra ko kruh sa sjemenkama!
Al nisam ništ rekla.
Nek si ju drži.

I tak.
Bilo je kul danas :)





UPDATE:

Novi biser iz školske torbe (jedne)

Jedan Biserko iz 5. razreda je na:

I like __________ (favourite band or singer)

napisao sljedeće:

I like narodnjaki.



Post je objavljen 20.11.2005. u 12:21 sati.