Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ana1981

Marketing

Zašto cure idu na wc u parovima??


Jučer sam čačkala po jednom forumu i naišla na jedan od svojih mnogobrojnih, vrlo pametnih i edukativnih postova.
Ovaj je napisan na temu: "Zašto cure idu na wc u parovima??"
Kakav naslov – takav odgovor.
.
.
Ne znam kak ove druge cure, ali ja ne idem u wc zbog toga zbog čega one idu.
(misli se na tračanje, kak mi stoji majica, jel imam mengo-flek, sam zgodna, me gleda?..)
Ja, recimo, kad pitam neku djevojku bi li mi se pridružila u wcu, ne mislim na tračanja ili kak mi stoji ovo ono.
Ne.
Ja bih samo malo privatnosti da ju mogu primiti za lijevu sisu da vidim koja od nas dvije ima bolju.
Eto.
Ili ako to nije razlog, onda bi razlog bio da ju mogu primiti za desnu sisu, da provjerim koja od nas dvije ima bolju.
Zato često idem s jednom djevojkom u wc.
Nju sam već ispipala cijelu, nije bed.
Ona se ne buni.
Sad ću početi s drugom taktikom.
Pitat ću hoće li mi se pridružiti u wcu i onda ću ju zamoliti da me gleda kad ja obavljam svoju nužnu nuždu.
Zašto?
Zato da mi može kazati radi li i ona isto to kad sjedne na hladnu wc školjku.
Onda će ona sjesti, a ja ću je gledati. Da se i ja uvjerim u to što mi je pričala.
Ne znam ja kak vi cure, ali ovo tračanje ne dolazi u obzir.
Pa nemam ja prijateljice da tračam s njima, pobogu!
Mi se isprobavamo i proučavamo.

This one time on camping sam išla na wc s jednom prijateljicom koja si je pogurnula prst u vaginu i rekla
Uuuuuuu kak sam vlažna.
Ja nisam znala što radi pa sam ju, naivna, upitala
A kaj delaš?
Ona mi je rekla
Guram prst u vaginu. Zakaj?
Ja sam rekla
Pa tak, pitam. Nisam to još nikad, kak se to radi?
Uzmeš prst i staviš ga. Kolko god ide. I onda je vlažno.
Tak vele.
A i istina je.

No, ne znam kak ove današnje cure, idu tračat.
Ne znam ja.. to meni sve nastrano zvuči kaj vi delate cure.
Nastrano da nastranije nemre biti.
Sramite se.
Ići na wc tračat ili pitat kak ti stoji majica.
Stidite se.
Stidnice jedne.



Post je objavljen 15.11.2005. u 14:28 sati.