Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ana1981

Marketing

Ljubav u zaleđu



Jučer..
Ustala ja ujutro, pomislila Kako li samo lastavice divno cvrkuću..
Čim sam otvorila lijevo oko, pogled mi je pao/zastao/nije mogao ignorirati veliku pajl iliti hrpu odjeće na fotelji..
Ali zašto je ta hrpa bila tamo? - pitate se..
Zbog toga što ne želim da mi majka pegla veš.
Ja ga peglam.
Svoj. Sebi.
Uglavnom.. daska je bila dolje.. pa sam (ako logički razmislimo) uzela veš, odnijela ga dolje, uključila TV i uštekala peglu u ono što djeca ne smiju dirati.
Mojem iznenađenju nije bilo kraja kad sam vidjela što je bilo na programu!!

Sjećate li se kad sam, zanesena i oduŠevljena, pisala o novoj sapunici u kojoj će glumiti nogometaši i manekenke..
U kojoj će glumiti moja omiljena glumica Jelena Studeni..
U kojoj će biti i srpskih glumaca..
Sjećate li se?
Uglavnom, to je bila ta serija!!

Majko moja zelenooka!! Pa je li to moguće?!?!
Umalo da mi majica ne izgori, od silnog uzbuđenja, je li..
Nisam ja ni znala da je to krenulo, pa, pobogu ljudi, što mi niste javili!!?!?
I ne samo to, to je bila već 30. epizoda!!
Znate li vi u kakvoj sam ja sad DEPRESIJI??
Ja sam u takvoj kompresiji da ja to vama riječima ne mogu opisati!
Propustila sam 30 nastavaka, o moj blože kako li ću to prebroditi.. preboljeti.. prevazići..
Prenešto..
30 nastavaka..
Isuse..
U tih 30 nastavaka sam trebala dobrano upoznati likove, što smjeraju, kakvi su, što žele, jesu li podvojene ličnosti, jesu li licemjeri, jesu li dobrice, jesu li.. ne znam, pervertiti..

No, reći ću vam koliko sam skužila od gledanja samo te, zadnje, 30. epizode (kvragu, prekasno sam uključila TV, stigoh na zadnju, a subotom inače prikazuju, majka mi rekla, sve od prošlog tjedna)

Dakle..
TELEnovela se kliče Ljubav u zaleđu - što je genijalno smišljeno ime jer se radi o nogometašima; zaleđe je, jelte, nešto što ima veze s nogometom. Kad je onaj prvi suprotne momčadi bliže golu od nasuprotne momčadi, a ne bi smio jer.. ne bi, i na kraju dobije loptu, ehe onda sudac u dokoljenkama zviždne zvižd zvižd i igra se prekida na trenutak. Suprotna momčad tada gubi loptu i.. ne znam kaj dalje.. ne mogu razmišljati jer sam zaokupljena TELEnovelom. A ljubav je spomenuta jer, blože moj, kakva bi to limunada bila da nema ljubavi? Pih.

I još nešto:
Jelena Studeni je rekla u jednom intervjuu da joj je to posljednja uloga u sapunastoj unici.
ZAŠTO?!?!
Zašto, o Gospode!?
ZaŠtO???
Pa ona je moja omiljena, najomiljenija od svih omiljenih glumica s jelenima!!
O moj blože, sveci dršte mi ruke, o Andrija, o Lucifer, o Magdalena..
Ne znam ko je Andrija, ali neka.
Kakve će li samo biti unice sapunaste ako neće biti Jelene u njima??
Pa, molim vas, na što je ličila ona unica sapunasta.. Zabranjena ljubav!?
Na što je ličila, kaž'te mi vi sad.
Ni na što!
Nema Jelene, nema unice sapunaste.
Jeste, imali su ljubav u imenu, imali su i Z u drugoj riječi, ali nije to ni sluga Ljubavi u zaleđu.

Ova TELEnovela je duga 170 mučnih, ups, pardonirajte me, učnih epizoda.
Sva sreća, stignem pohvatati sve konce.. iako nisam gledala prvih 30 epizoda, koje su vrlo važne u životu svakog tko prati sapunice.


Al najbolji mi je, al za ozbač, Marko iliti Filip.. iako je nogometaš (koje ja baš ne lajkam preveč) tješim se da je to samo u seriji. Ima tako divan glas.. tako hrapavo nonšalantno kulerski.. I ona bradica (palim se na bradice) i onaj sportivo luk.. Uf.. Kaj dela z Jelenom the manekenkom Veljačom!? Ma daaaaj Marko, vidi mene, vidi vidi, ja u cvijetu mladosti, divna i krasna, podatna, vidi slikAss, joj.. sve me trnci prošli.. čim spomenuh njegovo ime.. Filip, Marko.. kajli već..
Pročitala sam da ima curu, ali to nije prepreka našoj ljubavi, je li Marko?
Nije, ja znam da nije.
Ah..
(miči te bijele ruke s njega, o Jelena si da si)

O čemu se radi.. hm..
Stari prijatelji su prije igrali nogomet, ali su se udaljili.
Ksenija, novinska urednica, je udana za jednog i ima kćer slikaricu.
Ta slikarica je u vezi s Teom koji muti s Veljačom.
Veljača je s Markom koji muti sa slikaricom.
Slikarica i Marko se vole, ali ih Veljača i Teo ometaju u ljubavi.
Vjerujem da će slikarica i Marko na kraju biti zajedno.
Veljača se također uvaljuje Darkovom (znate ono Malavizija, Ivica, Bucka i Darko) sinu koji govori Serbian language isto kao i njegova crna majka koja se uvaljuje Ksenijinom mužu (tj. ljubavnici su, ali on voli Ksenči i odjebava crnu)
Taj sin fudbaler je s dekoraterkom koja ima slomljenu ruku i baš je slatka, no, on bi nešto mutio s Veljačom.
Veljača ga je zvala i otišla u njegov stan, uto dolazi dekoraterka sa slomljenom rukom i.. serija se prekida.
Bojana Gregorić isto glumi, novinarku koja radi za Ksenči, a Ksenčin muž joj prijeti preko telefona. No, nitko ne shvaća da je to on.
U ovoj seriji glumi i moja još omiljenija glumica od Veljače Jelenke, a to je Nada Gačešić-Livaković. Nju naprosto obožavam.
Osim što uvijek zbari neke mlađe, ima divnu dugu kosu koja postarijim gospođama uvijek divno stoji.
Pogotovo ako imaju tako divno izborano lice.
Milina.
A i gluma joj je bložanstvena. Mogla bih ju gledati i gledati i gledati.. i gledati kako glumi.. i u nedogled tako..
Gdje sam stala.. aha da, onaj sin Darkov je potpisao ugovor o menadžerstvu ili nešto kao agentiranju sa Ksenijinim mužem, što je naljutilo oca mu, Darka, koji mu je do sada bio agent, menadžer, što li.
Uto ga je (sina) nazvala Veljača i otišli su u stan (već sam opisala to) na što se Darko naljutio i viknuo Vrati se, nismo završili!!
(oprostite mi, nisam upamtila sva imena.. samo neka)
Crna majka želi ostaviti Darka jer misli da jedino ona razumije Ksenijinog muža, na što joj on govori Gubi se, gaduro.
Ksenija sumnja da joj muž ima ljubavnicu pa pita Bojanu za savjet, ova joj savjetuje da ga iznenadi na poslu što Ksenči i posluša. Tamo u kauču pronalazi gaćice (ženske, vjerojatno od crne) i upita Što je ovo??
Uto dolazi konobar (ured je iznad birca, a muž je naručio 2 kave) na kojeg muž viče (i namiguje, kao) i tako se izvlači iz govana.
Teo zove Veljaču, te se sastaju na setu gdje ona snima neke fotke (manekenka je). Tamo Tea zapaža neki lovac na jelene i ubacuje ga u reklamu o donjem rublju kao glavnog manekena - bez ikakvog castinga.
(moram spomenuti da bitnu ulogu ima moj omiljeni fotograf, Lupina!! Lupino, pardon)
Uglavnom, Teo se bio ugurao slikarici na neki njen odmor na Šolti (a ona ga ne želi tamo) no sad je to ipak otkantao jer snima u Dubrovniku u isto vrijeme. Njoj je pao kamen sa srca.
Marko dolazi s ružom pred slikaričinu zgradu, vidi nju i Tea kako se ljube i baca crvenu ružu na grub asfalt.
Kasnije ona tu ružu podiže i upita okom telećim Tko li je samo bacio tako lijepu ružu.. mora da je bio stvarno tužan.
Oh, kako li je samo pogodila! Kao da joj je netko napisao scenarij što treba reći!

Mislim da će na kraju kraj izgledati ovako:

Veljača i sin budu skupa jer su kao zli.
Ksenija i muž ostaju zajedno, prebrodit će sve.
Slikarica i Marko shvaćaju da je samo ljubav bitna, a oni su srodne duše (ej, nogometaš i slikarica, pa zar nije očito)
Teo i.. frizerka će se skompati. (Veljačina frizerka i slikaričina čakavska prijateljica)
Darko i crna ostaju zajedno jer će ona shvatiti da ipak voli njega, a ne Ksenčinog muža, i da ju on ipak može uzdržavati.
Jedino ne znam kaj bu sa sinovom curom koja ima ftrgnutu ruku.. Vjerojatno bu poginula ili nešto, dobila gljivičnu upalu, pruritus ani ili otrovanje lijeve uške, krivo će joj zarasti kost i u snu će umrijeti. Netko mora umrijeti u seriji. A šteta, baš je simpatična.
A možda se pojavi ptičja gripa u seriji i pobije sve glavne glumce.
To bi bilo kul.. takvu seriju još nitko nije snimio!
Moram poslati scenarij Avi!!
Juuuhu!!

- Na kraju ćemo vidjeti koliko sam pogodila, gledajući samo jednu, 30. epizodu Ljubavi u zaleđu.
Nemojte me zaboraviti.


Na slici su Marko i Veljača
I sam Filip :) ah..


Post je objavljen 13.11.2005. u 11:02 sati.