Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ana1981

Marketing

Bugerrrr..



Biser, dva iz školskih toraba:

3. razred je pisao riječi.. Bilo je tu svega i svačega, ali izdvajam dvije riječi na pet načina..

an eraser - morski pas, uho, peraje
sea - jelen, igla


5. razred je radio svoj poster o omiljenim stvarima/osobama/jelu/gradu..

Željko Pervan is my favourite star. He has got a bird. His bird is brown.
(a trebalo je biti, jelte, beard)


Jedan mali iz 1. razreda je cijeli sat (dobro ne CIJELI, ali veći dio) kopao nos..
Kopao, rovao, čačkao, trgao, držao, puštao..
Jednim prstom.
Kažiprstom.
Kažiprstom desne ruke.
Dopizdilo mu jer nije mogao dohvatiti (uhvatiti) kuku, šmrklj, bugera..
Angažirao je, zatim, dva prsta..
Kažiprst i palac.
Ništa bez palca.
Uhvatio rastezljivog, velikog, zločestog bugera i..
Ne, nije ga bacio na pod.
Ne, nije ga obrisao u majicu.
Što li je samo mogao napraviti s takvim muzejskim primjerkom?
Bila bi grehota to baciti..
Najlogičnije rješenje se nametnulo samo od sebe, prije no što si rekao "Buger"
Gdje je završio?
Iste sekunde - u ustima.
Onakav divan, rastezljiv, ljepljiv, mljac, ljigav..
Mmmmmm kao da jedeš pravu čokoladu..
Ili bar žele od pijeska i sluzi.
Najnapetiji dio (od ulaska dva prsta na scenu do zatvaranja usta) je trajao 2 sekunde.
Odokativno mjereno.

Ah, divan mi je posao..
Od sada govorim:
"Jesi našao što? Daš da probam? A daaaaaj!"
Nemru biti tak sebični.
Sve za sebe. E ne može!
Podijeli s razredom! Ma, barem s tičr!

Ovdje sam da odgajam.
Da učim djecu nesebičnosti i dijeljenju s prijateljima.

Moja misija je izvršena.



Update:
Bila sam danas u bolnici (baCi u vizitu) i tam je bio jedan moj pjupl..
Stalno je dolazil do naše sobe i nalukaval se unutra..
Čujem ja kak pričaju mama i tata u susjednoj sobi
"Ko ti je tam? Učiteljica? Koja? Iz engleskog? Si siguran?"

I, naravno, while su odlazili, morali su doći u našu sobu i reći da su oni roditelji..
"Ajde, pozdravi učiteljicu.."
Upoznasmo se..
"Jel zločest? Ha? Recite slobodno:"
Je, mislim si ja, ko vragek sa žeravicom u anusu.
"Ma sad je već bolje.."
Nekaj su pričali, nisam zapamtila..
Kao, da treba strogo s njim..
Ma, kid ko kid.. sve bu ok.. samo nek on meni nauči ingliš..
Up and down, turn around, up and down touch the ground..

Sad je sav važan..
Kužiš, videl je učiteljicu..
Jebote..

Dok sam ja bila mala (manja) uvijek sam mislila da su učiteljice neka božanstva, one nigdi ne žive.. one.. jesu.
Učiteljica mi je uvijek bila ono.. pojam..

Isuse, učiteljica me dotaknula!!
Jezoš, rekla je da imam lijepu haljinicu..
Sad sam u šoku.. deliriju.. ekstazi..

Eh, sad su se promijenila vremena..
Sad smo samo učiteljice.

Moram početi malo strože ocjenjivati.. niko mi još nikakva mita ne nosi.. gad dem..
Možda zato jer još nije vrijeme zaključivanja.. il sam preblaga..
Još mi je žal dati neku jediničicu, dvojčicu..
Dok me pogleda onim telećim pogledom..
Jebote, slaba sam na telad..



Post je objavljen 06.11.2005. u 03:52 sati.