Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kepacinusa

Marketing

potop na malti (09/11/05)

Cuo sam za taj remi s maltom, kakva strahota, mexos i svedjeni su me prali par dana, morat cemo ih pregazit doma da im vratim.
Naravno, Ameri nisu imali pojma o cemu pricam.
Valjda su ovo 2 maila znak da sam ziv, nisam potonuo u Louisiani, Barbie, ali hvala na brizi.
Inace, doslo je tu jedno 10-ak studenata iz New Orleansa, prihvatili su ih svi faksevi po Americi. Zanimljivo je da su sve do jednog crnci, ne znam da li su sami izabrali Oakland znajuci da je grad dominantno crnacki ili kako… od puno prica iz tupacovih pjesama, neku noc sam se vozio sam bijelcom i crncom iz ekipe po gradu, nema mrtve macke, ne znam tko bi te tamo napao, bar si s autom miran. Pjeske? Necu ni pokusavat.
anyways, ajaj


Post je objavljen 22.10.2005. u 05:39 sati.