Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kepacinusa

Marketing

pee-wee (08/28/05)

dobro jutro svima,



sad je 9.30 kod mene, ali kod vecine vas 6 ujutro, pa nek vas nesto doceka za bolji tjedan, nitko ne voli ponedjeljke...



prvo zahvala ani sto mi je osmjehnula lice kad sam razmotao paketic, na minkenskom aerodromu, ne prije, jer je tako ona rekla... mali princ nikog ne moze ostavit ravnodusnim...

i sretan rodjendan zeljki i maji, kad sam se vec sjetio, uz okladu da cu zaboravit bar jedno 3/4 ostalih... sto cete mi naravno svi odreda oprostit. i da, citam u glasu istre da su moji iz jadrana zgazili istru 3-0, skidam kapu, juris na naslov!!!



sutra i meni pocinju predavanja, tako da se broj treninga na nogometnom terenu smanjuje na 1 dnevno, plus onaj vecernji s omarom u teretani... spominjao sam ga u zadnjem mailu...

ovaj tjedan su nam omara oprostili, jer smo puno trcali, ali slijedeci nam ne gine...

kad smo vec kod tog momka za kojeg jos ne znam je li bijelac ili crnac (pitat cu ga drugi put) kao npr. jason kidd, neki dan sam sjedio za ruckom s tom zivotinjom, djeluje normalno dok jede i zajebava se za stolom... poludi samo kad je kondicija u pitanju, valjda...

malo smo ga pitali ko je i sta je, bivsi kosarkas (bivsi zbog slabijih zglobova, s 2 NAIA prstena u studentskoj kosarci, nije NCAA, ali nije za se zajebavat) ispada da je bio na treningu za americke specijalce, one navy seals, i naravno, bio je jednom prvi, jednom drugi, eto primjera o kakvom divljaku je rijec, nitko normalan se ne prijavi tamo da "ispita svoje limite", kako je on to slatko rekao... 80 kilometara sa 40 kila na ledjima da "ispita svoje limite"...

inace je ful simpatican frajer koji vozi crni mercedes zatamnjenih stakala sa tablicama faksa... i kaze da nikad od nas nece trazit da napravimo neku vjezbu koju on ne moze 2 puta toliko...



uvijek je lijepo procitat i nesto od vas, pa neka vas ne obeshrabri moje neodgovaranje...

sad je nogomet i skola na prvom mjestu, sezona traje 2 mjeseca, a do floride treba doci...



jos uvijek skupljam sve sto mi treba za zivot ovdje, rjesavam papirologiju i slicne pizdarije, sto mi uzima puno vremena, ali valjda ce to proci sa ovim tjednom...



danas smo bili na par sati u san franciscu, svabica anna vozila mene, engleza tima i havajcanku allison, sve vrlo sareno, prvi dodir sa gradom, na fisherman's wharf dokovima se sunca brdo morskih lavova, kao u zooloskom da si, samo sto oni nisu zarobljeni, okrenes se za 45 stupnjeva udesno vidi se famozni golden gate bridge, a na 90 udesno je otocic poznat po imenu ALCATRAZ.... tko nije pogledao seana conneryja, neka dodje, pa cemo skupa do otoka... taj fisherman's wharf je stvarno fenomenalan, restorancici, butigice sa suvenirima, cak i neki vlaho prodaje voce,,, u 50 dolara da je nas covik... drugi put idem tamo sa dresom s kockicama...



jeo sam neku gustu juhu od skampi, rakova i ne znam sve cega na dokovima... ima neko ime koje nema teorije da se sad sjetim....trik je u tome da ti tu manestricu stave u malu bigu kruha... odrezu gornji dio okruglog panina, izvade unutrasnjost i unutra natoce toga i bogami ni lose...poslije ben&jerry's sladoled da dodamo svemu tome americku aromu.... defitivno cu kupit fotic ovaj tjedan, pa cete imat sta i vidit.



neki dan smo bili igrat prijateljsku u stanislausu, tu blizu, california state university... preko 60% auta na cesti su japanci, valjda jer malo trose, bez obzira na cijenu benze koja je u 2-3 puta jeftinija nego u nas... a nas cesti npr ne postoji nasi prometni znakovi, nego sve pise slovima u stilu "not a thorough street" umjesto jednog znaka, na dijelovima autoceste na lijevim brzim trakama se smiju vozit samo "carpool", sto znaci, 2 ili vise osoba u autu... nema teorije da dokucima logiku, neka mi netko od vas amerikanaca bivsih ili sadasnjih objasni... dakle, ako se vozis sam u autu, nema brze trake za tebe, mars desno!

i tako sjednem ja u accord koznatih sjedala kojeg vozi edwin, salvadorac francuskog prezimena, do maxa svira buena vista social club i "che guevara" i odjednom se cesta od 5 traka zastopa!!!

mislim da neki zakoni fizike ne vrijede ovdje, jer nije sukladno prirodnom poretku da se 5 traka bez semafora i naplatnih kucica zastopa i da se vozis mic po mic...

i onda odjednom opet mozes vozit slalom 100 milja na sat u roku od minute...

svasta!

vidio sam malo kalifornije kroz staklo, brdo vjetrenjaca po brdima na tom putu, neke farme itd...

i onda u tom stanislausu, valjda se odrzavao izbor za miss mlijecne staze ili tako nesto, jer se prosjecna cura s tog faksa koja je dosla na nogometnu tekmu komotno mogla prijavit za tako nesto... ako sam ikad rekao nesto protiv amerikanki, povlacim sve.

nakon sto smo konacno dosli k sebi, svi smo fino zakljucili da se slijedece godine prebacujemo na CSU Stanislaus....

to sto smo pobijedili 3-0 bilo je bitno utoliko da trener bude zadovoljan i da se manje trci sutradan... :-)

igrali smo i u san joseu protiv nekog junior collegea, na umjetnoj travi, koja bi bila puno bolja od europske - da se nalazi u europi,,,,

jer u san joseu, di je bilo oko 35 stupnjeva, noge su mi gorile, a uklizavanje je bilo van svake pameti...dobio bi opekline 2.stupnja na toj nazovi-travi.

kad smo vec kod toga, eto vremeskih prilika u oaklandu...

svako jutro imamo trening u 9, magla je i tmurno, treniramo u trenerci i onda se sve to razbistri u pola sata i sunce raspici i na popodnevnom treningu lipo teplo, ne previse...

cijela kalifornija je jebeno topla i pretopla, odes sat vremena dalje, recimo u san jose i krepavas od topline, ali tu je zbog zaljeva onako fino, bas fino...

inace, LA i San Francisco su udaljeni nekih 6-7 sati voznje, pa da ne pomisli neko kako je to tu, susjedni gradovi, kao sto sam ja mislio dok sam gledao kartu svijeta!!!! majmun.

san francisco skoro stalno u magli, ili puse, jer je sa svih strana okruzen morem, ima neko znanstveno objasnjenje, sigurno.

bio sam na berkleyu u petak sa 2 svicarca, oni tamo slusaju neka predavanja, mozda uzmem i ja nesto na proljece, to mozemo u dogovoru sa nasim faksom... ali o tom potom.

ne, nisam vidio duju draganju, ali ako ga vidim, svakako cu mu rec da ste ga svi toplo pozdravili...

inace, berkley je velik campus, 20,000 studosa, dok smo lutali nepreglednim zgradama i trazili tog profa, vidio sam i hrvackih imena na vratima odjela za nuklearnu fiziku (svasta), sta bi rec da nas ima i tamo...



sjecate se onog turcina koji zna par nasih finih rijeci? momak je strasan, zajebant od glave do pete, bora kara, imenom i prezimenom... ali ubile su me prve rijeci jednog brazilca... dodje sjest za nas stol, pozdravi svoje kumpanjerose, pita mene da li sam iz hrvatske (rekli su mu), ja pruzim ruku i kazem "ivan, nice to meet you", pokopao me sa "kako si, brate?"...

gustavo, pomocni trener odbojkasa, braca bosanci su ga u missouriju naucili par finijih stvari...sad se stalno tako pozdravljamo... zna jos rec "dobro dupe", sto sam otkrio dok mi je sa susjednog stola dobacio opisujuci jedan lijepi primjerak afro-americke guze u setnji kraj nas...



naravno da je to izuzetak svih izuzetaka, jer prvo naucis psovke iz nekog stranog jezika, kao sto ce svi moji suigraci naucit do kraja godine... kao npr. svicarac iz moje ekipe, bez da sam ja ijednom opsovao, sve je vec znao od balkanske kolonije u svici...

dobio sam i nadimak u ekipi, pee-wee, po nekom komicaru pee-wee hermanu ili tako nesto, garciji koji mi je dao nadimak je valjda to jako zabavno... ja njega zovem cabron, njegova omiljena spanjolska rijec, tko je gledao sapunice, zna o cemu je rijec...



ajde, sad da ovo ne traje unedogled,a i treba se dic ujutro za predavanja...pisat cu vec o drugim stvarima, nadasve zanimljivim ljudima i stvarima koje ovdje ponekad izgledaju kao iz druge galaksije...

budite dobri, lijepi i pametni

uzivajte u ponedjeljku.

ajaj

ivan





Post je objavljen 22.10.2005. u 05:37 sati.