Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mea

Marketing

helllo! hey!!! any go AwaY!

otišla....
any se pokupila i samo nestala....
ne znam što da kažem...
otišla je moja najbolja, najbolja, najbolja drugarica... samo je nestala...
(mislim, nije, nego se samo prepisala u opću gimnaziju)
ja sam sad eto u školi, onako sama, nemam skim otić zapaliti iza faksa, nemam se skim kreveljiti u Jageru, nego moram ići kući...
hm.... mislim da ću ubrzo morati posjetiti psihologa...
neću moći preživjeti dvije godine, kao pale sam u centru...
sad kad poslije škole želim na cugu, moram u tvrđu...
:(
i mama mi ide u ponedjeljak na operaciju... i onda moram biti u retfali....
:(
:(
i tak...
ali inače je sve super...
ili nije?
neki dan sam zaronila 5 kuna na pokeru...


Post je objavljen 23.09.2005. u 13:27 sati.