Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mea

Marketing

Sređujem stvari!

Mislim da je došlo vrijeme da neke stvari uzmem u svoje ruke...
što je bilo, bilo je...
Shrvala me lagana prehlada, koja više ubija um, nego tijelo...
Mislim da napokon znam što želim od života!
Nakon sinoćnjeg razmišljanja do dugo u noć, došla sam do zaključka da ljudi od mene čine, ono što žele....
Život je postao kompliciran od kada sam dopustila da drugi upravljaju mojom sudbinom...
I ZATO JE NAPOKON, MARTINA MUĆNILA SVOJOM GLAVOM I ODLUČILA SE ZA....
Image Hosted by ImageShack.us

1.Škola- opća, ne zanima me više nikakva opcija
2.Prijatelji- nema više 3. prilike
3.Ljubav- Kako ti meni, tako ja tebi
4.Mama- KAKO TI MENI, TAKO JA TEBI
5.Novac- Sredstvo koje čovijeka čini nesretnim
6.Izlasci- I ja imam pravo na izbor
7.Poštovanje- Ako je netko to zaslužio, poštovat ću ga

i možda jednom uspijem...
Želim svoje JA!!!
I IMAT ĆU GA, nadam se...


Post je objavljen 25.08.2005. u 11:05 sati.