Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/erotika

Marketing

Jezik i kurac na mramoru

| Dominacija i podložnost | Miješala sam guzom, nabijala se sve jače i spremala se na još jedan orgazam. Spustila sam tijelo prema njegovim nogama; sada sam mu se naprčila otvorenije nego ikada i ševila ga brzo i snažno. Guzovi su mi se tresli, sisama sam udarala po mramoru između njegovih nogu, a klitorisom se trljala o njegova jaja. Znala sam da mu se sviđa pogled na moju stražnjicu i da uživa u trljanju. Požestila sam gibanje i ponovno doživjela poznate potrese

Šetala sam lagano dugim stazama groblja, okružena spomenicima i ugrijanim mramorom, na ranojesenjem blagom suncu. Mir i plodovi divljeg kestena podsjetili su me na vrijeme kada sam s Lukom provodila sretne dane, zapravo za sjećanje mi je ostalo zaista tek nekoliko sretnih dana... Već devetu godinu posjećujem njegov grob upravo na njegov rođendan; tko zna možda bi bio još na životu da moja ruka nije dotakla njegovu sudbinu... i kočnice na njegovom luksuznom crnom BMW-u. Devet dugih godina svakodnevno oblačim crninu, najčešće kožu ili čipku, i proklinjem dan kada sam ga upoznala. Stalne svađe, udarci, poslovna putovanja kojima je skrivao afere s drugim ženama, učiniše da stvari stavim pod kontrolu. I zavladam svojim životom. I njegovim... ha, ha.

Koračala sam alejom uz arkade, kožnati plašt vijorio je iza mene i otkrivao crni korzet i haltere. Pokoja bakica gledala me kao utjelovljenje antikrista, no ja svoj ritual obavljam već deveti put. Skupocjeni mramor izronio mi je pred oči, bljeskajući se. I to me koštalo veliki dio nasljedstva, no, isplatilo se, svake godine beskrajno uživam u njemu, točnije na njemu. Bio je i sada besprijekorno očišćen i ulašten, zasluga moje vjerne kućne pomoćnice.

Stala sam pred spomenik kamena lica, odlučna. Spustila sam se zatim četveronoške na ugrijani kamen i sklopila oči. Lijevom rukom dotakla sam si usne, meke i pune, plovila sam nježnom kožom vrata i dekoltea i prstima zatitrala rub korzeta. Otpustila sam kopčanje i zavukla ruku među bujne sise. Tresle su se kao čvrsti puding; mramorno bijela koža na mramorno crnoj pozadini djelovala je prokleto erotično. Svukla sam kožni plašt, izvukla sise iz korzetskih okova i legla na leđa, raširila noge i zalupnula visokim potpeticama po mramornoj ploči. Vitke, duge noge, sapele su mi mrežaste halter čarape, a preostalo kopčanje korzeta gotovo je popucalo od nadimanja mojih sisa. Dvije ogromne lopte lagano su se prelile preko grube tkanine i ljuljale se u ritmu mojih pokreta. Dlanove sam položila na tamnocrvene kolobare i lagano ih mijesila. Osjetila sam kako bradavice postaju velike i tvrde, ispupčile su se i nabrekle, stršeći prema nebu.

Premjestila sam ruke na gole guzove i zarila nokte u njih, povlačeći ih i gnječeći. Širila sam guzu, zamišljajući kako u nju ulijeće golema kara i ševi me podivljalo. Pokušavala sam izbjegavati pičku do krajnjeg uzbuđenja, no prosto je vrištala za prstićima. Uvijek je bila uredno podšišana, u oveći trokut crvenkasto-smeđe boje. Uklizila sam među već narasle usmine i zaronila u bogate sokove mog zdenca. Miješala sam guzom sve jače, kako sam draškala klitoris, a prste druge ruke uvukla sam duboko u pičku i zabijala ih u sebe u ritmu jebanja. Kružila sam po gumbiću u svim smjerovima i svim brzinama, te se počela prepuštati u potpunosti, šireći uzdahe i lagana vriskanja oko sebe. Ubrzala sam ritam i požestila nabijanje na prste, sise su mi skakale i lupale me po vratu, bradavice se nakostriješile i parale zrak. Iščekivala sam dugo željeni, uvijek tako najljepše doživljeni, orgazam. Već sam počela podrhtavati kada sam začula duboki muški glas:

"Gospođice, smjesta se obucite i napustite groblje!"
Podigla sam pogled, podbočila se na laktove, i dalje razjapljene pičke, i ugledala privlačnog mladića od dvadeset i nešto, u zaštitarskoj odjeći.
"Molim vas, učinite kako sam vam rekao" glas mu, pod mojim mrkim pogledom, više nije zvučao tako sigurno i bilo je više nego uočljivo kako mu pogled luta po mojim ogromnim grudima i napaljenoj pici.
Nasmiješila sam mu se i potiho odgovorila:
"Dajte mi još samo minutu... da svršim."
Teško je gutao slinu i, kad je mislio nešto odgovoriti, ruku sam položila na sisu i počela se maziti.
"Dođi bliže", rekla sam mazno.
Oklijevao je nekoliko sekundi, no ipak se nesigurno primaknuo.
"Grickaj mi bradavicu!" ponukala sam ga, no samo me zbunjeno gledao. "Zar ti moram dvaput govoriti, momče? Hajde, klekni!" rekla sam oštrije.

Ovaj put me poslušao, kombinacija straha i uzbuđenja izgleda najbolje djeluje. Približio je usne mojoj nabrekloj bradavici i liznuo ju. Punašne usne pohlepno su pograbile moju sisu i nježno ju usisavale. Igrao se mojom bradavicom, lagano ju grickao i ljubio, sav uranjao u meko bijelo meso, pa se udaljavao, natežući vrh sise koja se sve više tresla od uzbuđenja. Ruka mu se našla na mojoj drugoj dojci; milovao ju je ne prenježno, bradavicu je ukliještio između dva prsta i trljao ju. Širila sam noge sve više, pica mi se oblijevala upravo vrućim sokovima i htjela sam da me liže.

"Dosta!" povikala sam i dodala. "Spusti se dolje i liži mi pičku, želim ti svršiti po faci. Siši mi klitoris i liži usmine brzim lizovima; jedan prst želim u macu, a drugi u guzu!"

Spremno je prihvatio moje zapovijedi, spustio se na tamni mramor, pognuo glavu, raširio usmine i osjetih vreli, sočni liz po cijeloj duljini pičke. Uhvatila sam si sise, štipala bradavice i nabijala mu se na lice. Uskoro je uvukao prst u pičketinu i klizio u njoj. Čekala sam drugi prstić i ubrzo ga dočekala. Jezikom je navlažio i ulaz u guzu i zatim polako ugurao prst. Sada sam bila sva ispunjena; jebao me dosta žustro, sise su mi se ljuljale i tresle. Uvlačio mi je i srkao klitoris, to sam toliko voljela, pa ga lickao brzo i energično. Podigla sam noge i sva se raširila, nabila mu se na lice i počela vikati:

"Ah... liži me psu... liži me jače... sad ću ti se proliti po poganom licu... zabij se jače... ah.. aaaah... svršavam!"
Zarobila sam ga bedrima i trljala se o njega dok sam proživljavala beskrajno snažne potrese do pakla uzbuđenog tijela. Oslobodila sam ga i zatim mu naredila:

"Skidaj se i bolje ti je da imaš veliku i tvrdu kitu, sad ćeš me jebati! Prvo sprijeda, pa ćeš mi ga onda uvaliti straga. A ako ćeš biti dobar dečko, dat ću ti da mi svršiš po sisama!"
Šutio je kao zaliven, samo je kimnuo glavom i počeo se skidati. Svukao je gornji dio uniforme, a donji samo otkopčao i izvukao kurac van. Bila sam zadovoljna, nije bio toliko dugačak, koliko je bio debeo. Taman da me ispuni cijelu. Bio je ukrućen, vidno uzbuđen, kleknuo je i dohvatio mi noge, gurnuvši kurac duboko u još itekako vrelu pičku. Zavrtilo mi se u glavi svaki put kada bi prodro, a prodirao je brzo i snažno, kao da me želi rasjeći na dijelove tom debelom, spretnom karom. Skupio mi je noge i gurnuo ih prema mojoj glavi, tako da mu se pogled na moju macu poljepšao, i sa strasnim uzvikom zadovoljstva nastavio me jebati.

"Dosta! Želim te uzjašiti. Želim ja tebe ševiti! Lezi!" vikala sam.
Poslušao me poput preplašenog psića i legao. Opkoračila sam ga, čučnula mu na lice, da me još malo napali lizom a zatim mu sjela na kurac. Gledao je kako moja pička guta njegovu batinu i klizi po njoj. Grabio mi je sise, tresao ih i gnječio, pa rukama nabijao moje bokove na sebe, uzdizao svoju zdjelicu kako bi se nabio što dublje. Digla sam se, pogledao me u nedoumici, ali ga je moj pokret smirio i nanovo uzbudio. Okrenula sam mu leđa i ponovo ga zajašila. Zbog pogleda na moju stražnjicu i pičku, koja sada s druge strane jaši ukrućeno koplje, poludio je i počeo još jače uzdisati i stenjati. Miješala sam guzom, nabijala se sve jače i spremala se na još jedan orgazam. Spustila sam tijelo prema njegovim nogama; sada sam mu se naprčila otvorenije nego ikada i ševila ga brzo i snažno. Guzovi su mi se tresli, sisama sam udarala po mramoru između njegovih nogu, a klitorisom se trljala o njegova jaja. Znala sam da mu se sviđa pogled na moju stražnjicu i da uživa u trljanju. Požestila sam gibanje i ponovno doživjela poznate potrese.

"Jebemti, kako te dobro jebem mali gade... evo svršavam opet... ahhhhh!"
Nabila sam se na kurac do kraja i poskakivala na njemu. Znala sam da je i on blizu, pa mu rekla:
"Sad kada sam se ja zadovoljila, dat ću i tebi tvoju zadovoljštinu. Jebi me u dupe!"

Naprčila sam mu guzu, koju je spremno prihvatio. Naslonio je ud na ulaz i lagano prodro. Obujmila sam ga čvrstim analnim mišićima i dala mu da cijeli uđe. Brzo je uhvatio ritam i nastavio me jebati. Navlačio mi je bokove i sve jače me fukao. Kurac mu se toliko ukrutio da sam pomislila da će eksplodirati! Jebao me toliko snažno da su mi se sise tresle i udarale me po licu. U tom trenu napokon je i progovorio:

"Ajme, svršit ću! Gdje želite da te zalijem? Svršavam!!"
Izvukao je kurčinu iz mog dupeta, ja sam se okrenula i ponudila mu sise, koje je prelio vrućom, ljepljivom spermom. Bijela tekućina cijedila se preko bradavica i između grudi, a da iscijedim i posljednju kap iz batine, obuhvatila sam ju sisama i još malo nategla.

"Nadam se da me nećete prijaviti nadležnima" rekla sam mu, pogledavši ga prodorno.
"Ne, neću, bez brige!" odgovorio je, jedva dolazeći do daha. "Nadam se da nećete ni vi mene."
"Fino", kazala sam. "Uostalom, bliži se Božić pa ću dragog muža opet morati obdariti poklonom. A sebe vašim jezikom i kurcem u mojoj pohotnoj pički!"

U očima sam mu vidjela da jedva čeka Božić. From Smokva.com

Post je objavljen 04.08.2005. u 21:31 sati.