Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aradia

Marketing

Muzika

Jako mi je vazna....
slusam Therion,Nightwish,Within Temptation,Cradle of filth,Abonos,Darkwell,Inkubus Sukkubus,Blackmore's night,The sisters of mercy,Stormwtich (LINK ),Lacuna Coil i MADONNA!!!!!YEAH!!obozavam tu zenu!Ona je tako drugacija,tako hrabra,pametna,sknadalozna,saosecajna,ma zena je divna!Poslednjih 5 godina sam ludi fan!
Mada njenu muziku bas i ne slusam,iako imam sve albume i mogu nabrojati svaku pesmu i svaki detalj iz njenog zivota......

MRZIM PROKLETI TURBO FOLK!Ne volim tehno,ne podnosim J.Lo,Beyonce,Justina i te....a,Britney....pa,protiv nje nemam bas nista.... :) imam onaj njen prvi album,tad sam je slusala (a ko nije???),a nikad necu mrzeti nekog kog sam nekad volela.Mada,ni tad ('99) mi nije bila omiljena pevacica...Madonna je uvk bila no1 i uvek ce biti.
Inace sam '89 godiste.

Post je objavljen 22.07.2005. u 14:15 sati.