Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kronotvorije

Marketing

Kako vlada vlada?!

Zanima vas kako naša vlada, tj. ministarstva donose odluke o našoj budućnosti, kako donose prijedloge zakona te kome se obraćaju za savjet? Evo, otkrit ću vam njihovu tajnu!

Upravo sam gledao po statistikama odakle mi dolazite i sa kojih stranica. I zapadne mi u oko...... trn. Zapadne mi jedan redak koji se po nečemu isticao iznad svih ostalih! Okrutna istina pogodila me kao meteor! Pogodi me jer shvatih kakvi nas biiiiip biiiiiiip biiiiiip vode!

Ovaj blog posjetio je, ni manje ni više, nego netko iz MINISTARSTVA FINANCIJA; POREZNA UPRAVA!

Ok, to nije ni toliko šokantno, događalo se slično i prije!

Ono što me zapanjilo je način kako su se dočepali mog bloga!

Došli su s Google-a!

A što su upisali u Google?!

Upisali su.... pazite sad ovo.... NOSTRADAMUSOVA PROROČANSTVA!!!

Eto, sad vam može biti jasno za čim se oni povode i zašto su im odluke i zakoni tako neshvatljivi i nejasni!


Post je objavljen 30.06.2005. u 15:50 sati.