Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nesalomljivi

Marketing

"Kako je egoizam postao opijum za siroke narodne mase"-pise cijenjeni kolega gospodin Elvis J Kurtovich

"Nikad ne bih bio član kluba koji bi mene primio za člana..."
Woody Allen

Rijetki su danas primjeri ovakve skromnosti.Danas svi imaju visoko mišljenje o sebi,podupirano finim odijelima,kolonjskim vodicama i brižljivo njegovanim tzv. kozjim bradicama,uz obaveznu minđušu ili neki drugi dio nakita...A na Zapadu je to dovedeno do ekstrema.Svi imaju svoju ličnost.Djeca imaju svoju ličnost,debele ljude ne smiješ zezati...Kako mi je prijatelj rekao:Ovdje u Holandiji...i drveće ima ego!Nema vrijeđanja!U Americi Italo-Amerikanci,Hispano-Amerikanci i Afro-Amerikanci ne daju više da ih se zove njihovim starim imenima,a mi to ne bi ni znali i provalili bi se pred strancima,da nam nije emisija poput ,,Oprah show''-našeg prozora u svijet!
I autor ovog teksta neda da ga skromnost pokvari pa po novinama izjavljuje:Pripremam novi album koji će me vratiti na vrh kantautorskog svijeta gdje i pripadam!Sada negdje Gibboni i Đoka Balašević mirno pecaju,i ne slute šta im ja pripremam iza leđa...Ili:Ja se ne priklanjam trendovima,ja ih sam stvaram(vidjeti u Larousse enciklopediji-pod:novi primitivizam)...
Nego nešto mi je dugo u glavi,što bi vam moglo pomoći.Radi se o ideji za jedan igrani film,desetominutni,kakvi se kod nas najviše i snimaju...
Na početku filma vidimo čovjeka kako ide na posao i jednom prosjaku udijeli milostinju.Dolazi na posao i piše neki dopis u kome od neke instance traži neke pare.Zatim papir ide do opštine,gdje ga čita drugi čovjek,ostavlja i piše drugi papir u kome on od nekog višeg traži novac!I tako do kantona,pa do ministarstava,uvijek novi lik od nekog drugog prosi pare...I tako do kraja filma kada se lično i personalno pojavi Predsjednik države koji ostavlja jedan i piše drugi papir gdje traži pare od Međunarodnog monetarnog fonda!(naravno-ukoliko ga Visoki predstavnik pusti da obnaša i drugu funkciju-glumca!)Film bi bio u italijanskom socijalnom stilu,samo se ne bi zvao ,,Svi smo mi lopovi'',nego bi se zvao ,,Svi smo mi prosjaci!''Dajem mladim nezaposlenim filmskim stvaraocima besplatno ovu ideju da je pretoče u scenario.Kada članovi Državne komisije za kinematografiju samo pročitaju naslov ,,Svi smo mi prosjaci''-...ma udijeliće nešto i ovom projektu!
I tako ljudi se snalaze za život.Radom,krađom,prosjačenjem...Život uvijek pobjeđuje!Kad bolje razmislim,pobjeđuje u gemu i u setu.Ali-u meču,ko pobjeđuje?
I da završimo naše ovonedeljno druženje sa još jednom misli o kojoj bi se trebalo razmišljati iz raznih aspekata...
,,Radujem se svojoj skorašnjoj turneji po Latinskoj Americi.Imaću prilike da govorim latinski...''
George W. Bush


Elvis J Kurtovich


Post je objavljen 11.06.2005. u 17:28 sati.