Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vinkovci

Marketing

Sapunica: Villa Lenije (epizoda 11) - Torrente

Iz prethodne pizode: Zlo i naopako! Nakon izbijanja epidemije
smrtonosnog kokošjeg sljepila stvari izmiču komtroli! Srećko će
umrijeti, Junak će umrijeti, osoblje opće bolnice će umrijeti, cijeli
svijet će umrijeti!! Preuranjena Božja kazna hara poput plamena biča a
dok svijetom bukte anarhija, krvoproliće i incest i dok svi očekuju smak
svijeta oči su uprte na bolnicu u kojoj Dr. Geiger očajnički vrši ispite
na prvooboljelom Srećku nebili našao antidota. Kako će se razmrsiti ovo
klupko? Ostanite s nama i svjedočite uzbudljivim događajima u novoj
epizodi "Ville Lenije"!

Guest star: Ivo Gregurević, najpopularniji hrvatski glumac s ulogama u
najviše filmova u
ulozi VP-ova službena brice.

_______________________________________________________


Sve je ošlo ukurac! Osoblje bolnice očajnički je pokušavalo pomoći Dr.
Gajgeru u sintetiziranju antidota protiv zloćudna ubojice: virusa
smrtonosnog kokošjeg sljepila. Vinkovacki je List čak šuškao i o
dolasku Dr. Luke Kovača iz mrske kapitalističke zemlje Amerike koji je
tamo otišao nebili bio preraspoređen za liječenje side u civilnim ratom
zahvaćene afričke zemlje, zapravo u dio
Demokracko-socijalističko-narodne države Jugozapadni Kongo pod nazivom
Kakaamtuttu.

Ijako mu nisam mogao pomoći u samome procesu traženja antidota redovito
sam išao do kafe aparata ne bi li mu donio kavu kako bi voljeni doktor
ostao budan te dovoljno oran za naporan rad. Nakon što sam mu nosijo
68-u kavu pojačanu ekstraktom najjače svjecki poznate droge Cole iz
Gajgerove ordinacije ote se bolan poklič: "Ipak se kreće! Bosut je
rijeka! NAAAAAAAAAAŠŠŠAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOO
SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM !!!

Hitro sam potrčao u Gajgerov ordinacio ne bi li zajedno proslavili
radosni događaj no kad sam unišao u samu prostoriju nešto se dogodilo.
Znao sam to već po zlokobnom zvuku otvaranja nepodmazanih vrata a kad
sam ušao imao sam što i vidjeti: Beživotno Gajgerovo tijelo okrenuto
licem u stol, u muževnim leđima zabijen krvav nož Mirklblejd a u ruci je
držao epruvetu, koja je bila razbijena šurikenom i čiji je sadržaj curio
po podu i mu više nije bilo spasa. Prozorske zavjese jos su lelujale jer
je vrhunski obučena ninja-ubojica nedavno i neprimjetno prošao upravo
ovim putem. Nije bilo sumlje, u trenutku kad je našao antidot voljeni
Gajger je bio mučki te zvjerski ubijen. Ostalo je jos nazvati Robiju ne
bi li ovaj pokušao naći ubojicu i vidjeti ima li kod sebe sluuučajno
uzorak antidota.

Nakon sto sam nazvao Robiju koji je odmah došao u ordinacio te učinio
uviđaj, objašnjavajući pritom medicinskim sestrama što se zapravo
dogodilo gladeći im guzicu usput, kroz vrata je prošlo friško nepoznato
lice. Prišao sam mu, prectavio se i pitao tko je.

-"Maj nejm iz Luka!"-reko je dr.Luka Kovach
-"Imam lijek protiv smrtonosnog kokošjeg sljepila!!!!-nastavi izlagat
dr.Luka Kovach
A JEL? SPAŠENI SMO! A recite koji je?

____________________________________________________
Slijedi EPEPE!
______________________________________________________





Ja sam Srećka, Srećkova zla sestra blizanka a auto iza mene zove se
Volovska Zaprega 2! Osim što je brz, udoban i lijep za na oko u gepek mu
stanu ni manje ni više nego tri svinjske polutke a i u njemu ćete
sigurno ostati viđeni u očima treba dok se vozate po glavnom grackom
trgu. Da ga osvojite trebate samo nazvati slijedeći broj 060/666-666,
prodati dušu vragu i odgovoriti na slijedeće pitanje: Kako se zove
korumpirani gradonačelnik koji je ostao bez položaja nakon što mu je Dr.
Djole otklonio šuljeve?

a) Crvenkapica
b) Riđobradi
c) Adrian

(Cijena poziva je 10.99 kn po minuti. Ovaj nagradni telefon sponzorira
Nazi-Tekom)
______________________________________________________


-"Maj nejm iz Luka!"-reko je dr.Luka Kovach
-"Imam lijek protiv smrtonosnog kokošjeg sljepila!!!!-nastavi izlagat
dr.Luka Kovach
A JEL? SPASENI SMO! A recite koji je?

-"Morate odgledati sve nastavke serijala Duga mračna noć i bićete
izlječeni!!"-završi dr.Luka Kovach., saznadoh iz kratke korespondencije
sa vrlim Lukom.

Odmah mi je tu nešto bilo previše tendencijozno, sumljivo i
netransparentno a i nije mi bilo jasno kako te gledanje televizije može
izliječiti od smrtonosne zaraze virusom te sam otrčao do Robije ne bi li
s njim podijelio svoje sumlje. Odškrinuo sam vrata ordinacije no
primijetio sam da je Robija bio zauzet jer je sestru koja se uživila u
sam nemio događaj postavio u položaj tijela dr. Gajgera kad je ovaj
umro, zabio joj špricu s anestezijskim sredstvom te je ju takvu sodomizirao.

Uzdahnuo sam i nazvao pogrebno poduzeće Smrt Fašizmu da preminulom
Gajgeru organiziram sprovod.

____________________________________________________________

U slijedećoj epizodi:
Na Gajgerovoj sahrani:
"To sam ja, Dr. Gajger! Umro sam al sam živ jer sam nekada davno u
studenckim danima pristupio mračnom vjerskom kultu "Žarko svjetlo Crvene
Brade Vrtnog Patuljka" te tako stekao pravo na uskrsnuće! A nosim sa
sobom i pravi antidot! To je Čudesna Crvena Brada Vrtnog Patuljka!"

Hoće li Vrtni Patuljak, osvjedočeni zločinitelj i svjetomrzac žrtvovati
svoj ponos, riđubradu, da spasi svijet? Je li ljubomorni dr. Luka Kovach
koji je htio prisvojiti zasluge za lažni antidot i pravi ubojica dr.
Gajgera? Saznajte u slijedećoj epizodi Ville Lenije!

Post je objavljen 03.02.2005. u 23:40 sati.