Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vinkovci

Marketing

Tommy5 - Zivijooo grupa

Stvano vec stara misli da sam pukotina, kad god naidje ja piljim u
konp i kesim se.

-" Sta je Stripi? Sta se smijes smijes stalno?"

-" Ma nista, evo.. nes citam.."

-" Sta ima u toj tvojoj kutijetini tako zanimljivo? Bolje da se latis
knjige malo."

-" Pa moram provjerit mail, i to za fax.."

-" Zato je cijeli dan zauzet telefon! Sam ces platit internet! Kad su
ti ispiti? Jel ti imalo razmisljas tom glavom? Opet ce ti bit drugi
krivi "

- " Ne sekiraj se mama, sacu dat pet ispita os se kladit?"

-" Ne seri, idi bolje van ocisti snijeg, evo pada ko blesav."

-" Ocu, ocu evo samo da sapunicu do kraja proc.."

-" Sapunicu!? Kakvu sapunicu! Jao nasta vrijeme trosis! A ja ti placam
skolovanje! Jope ces past na ispitima, ajde mars van imas novu lopatu
i cisti. Nemoj da te starom kazem letit ces iz kuce."

-" Cekaj perunamu da zavrsim s citanjem."

-" Aj bjezi i upali mi tu sapunicu."


Procitala je prva dva pasusa i osla cistit snijeg.

Post je objavljen 01.02.2005. u 20:41 sati.