Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vinkovci

Marketing

Sapunica: Villa Lenije (epizoda 6) - Tommy5

Sjeo sam u separej i narucio litru crnog. Trebalo je nazvati svu silu
estradnjaka, njihovih agenata i rodjaka. Nakon dva sata neprestanog
objasnjavanja i nagovaranja na dobročin, uspio sam pridobiti jedino
Masima Savica. Masimo je objasnio kako ce dati sve za kolegu suborca,
te ga imenovati tajnikom udruge Pravo Na Promjene Spola Jednom
Godisnje O Drzavnom Trosku (PNPSJGOD). Kako kaze njemu je sunce
sjanulo poput kerozina otkako je dobio novu rupicu.

Iako ga ne volim, bio sam izrazito ljubazanprema njemu, em zbog
Srecka, em sto je obeco Eltonov broj. Nacelno su pristali i Mladen
Burnac te Kedzo iz Tina Sase i Kedze.

Bio sam zadovoljan prvom rundom, pa sam narucio drugu.
Pripremajuci strategiju za novi val poziva, osijetio sam zatamnjenje i
zahladjenje u prostoriji. Sumnjao sam na predhodni, poveci sus pica
niz grlo i pokraj. Ali nisam bio u pravu, uzrok hladnoj atmosferi bila
je osira plavojka zaglavljena na kliznim ulaznim vratima.

Onako u polumraku, igrom svijetla i sjene obrisale su se dvije najvece
grudi koje sam ikad vidio. Ni na platnu u bivsem velikom kinu nije
bilo tolikih. Kako se dama migoljila ne bi li izasla iz klinca, dojke
su se klatile i proizvodile vuuush! Vuuush! Vuuush! Malo mi je bilo
cudno sto su doticale pod.

Kao pravi gentleman pohitao sam u pomoc. Porazbacao sam stolove i
stolice na putu do ulaza, uhvatio ju za desnu , vecu sisu i izvukao je
na sigurno.

Pozvao sam je u separej. Dnevno svijetlo se opet pojavilo a ja sam se
prenerazio. Imala je lice uneserecenog padobranca. Pjegavo cak i po
boksackom nosu. Oziljke je vjesto prekrila puderom, ali napucene
crvene usne nije uspjela tako dobro srediti. Silikon je jos curio.
Ispod glave je imala ogromni masni jastuk. Volumena oko dva i po
kubika. To joj tijelo.

-"Znas ti ko sam JA!?" upita me glasom bolesnog orangutana.

-"Mmmm.. Dzabina sestra?"

-"Ne, ali blizu si."

-"Khm Ooooo! Pa oooprosti Zak molim te, nisam te uodma prepoznao!
Znao sam da ces se odazvat manifestaciji u humane svrhe. Gdje ti je
kindl? I molim te reci kad si prisio sise?"

-"Ne seceru, ja sam Olga, sestra tvog prijatelja."

Ne sjecam se ni jednog takvog prijatelja, ali nema veze pomislio sam,
iskapim jos ovo malo u boci i vatam maglu odavdje.

-"Drago mi je, ali znate ja sad moram ici, puno sam zauzet kao
poslovni coek, tj. organizator dobrotvornog komcerta Srecko bend ejd,
eo bas moram otic skovat stejdj na stadionu Mladosti."

-"Aj mali ne seri, sjed tu da popijemo ja castim. Konobar! Osobljee!
Daj mladicu jos bocu i donesi nam dva Mrchi likercica."

Jebiga, padne mi na pamet ona; kad skvo placa to se ne odbija. Rekoh
joj da cu
zbog finog kucnog odgoja prihvatiti cugu. Ionako je pruzila nogu na
moj izlaz
iz separeja tako da nisam mogao izaci bez skoka s motkom ili ninja
rope-om.

Trgli smo likercice i utonuli u opusten razgovor. Nakon nekog vremena
pocela
zavodnicki ples. Prvo mig, pa pusa, oblizivanje usana, pogled ispod
obrva
porculanskim okom, ispustanje sexi zvukova, sisa na stolu. Pitao sam
se sta je u
likercic stavila, a tada su me obuzele bludne misli. Predlozio sam joj
intimno
druzenje. Nije odgovorila samo me gurnila van, zatim sam joj opet
pomogao kroz vrata. Sada objerucke
za lijevu manju sisu. Ciknula je. Sigurno sam joj pricinio erotsko
zadovoljstvo.Osjecao sam se kao prava muskarcina.

Utrpani u tamic zaputili smo se u ulicu Akacija
bez broja. Njena "Villa Kontenjara" bila je opojne smedjko
korodirajuce boje. U
glavnoj i jedinoj sobi tri, jedan do drugog poredana madraca glumila
su ljubavni
lezaj. Skinula se i legla previse ocekujuci. Iz kuta sobe zaletio sam
se i glavom
se zabio u sisetine, u kraljevsko vime. Bilo je super, ponovio sam par
puta. Skakao sam ko' budala.
Od udaraca u mlijecne stanice ili vjerojatnije nekog drugog uzroka
sinulo mi je!


-"Judo plesacu!!" Izderao sam se glupo.

-"Sunporatijebem! Ti si Olga, mladja Sreckova sestra! Sto mu
perunovihgromova! Zelis me okrenuti protiv nesudjene ljubavi! I
sprijeciti operaciju kako bi se dokopala enormnog bogatstva koje
nasljedjuje najstarija kci! AAAAAA"


Potpuno nag pobjegao sam od gadure i kliznuo niz ulicu do bolnice.


____________________________________________________
U iducoj epizodi provjerite kako ce se odvijati borba za milijunsko
nasljedstvo. Gdje vodi romanticna veza naseg Junaka i Srecka,
Srecke i Gajgera, Batlera i Olge, Olge i Robije, Gradonacelnika i
napaljene komsinice? Da li je na pomolu novi ljubavni trokut?
Tko ce otegnuti papke? Pogledajte vec sutra, na hr.soc.grad.vinkovci u
vasoj najomiljenijoj sapunici Villa Lenije.

Post je objavljen 01.02.2005. u 08:41 sati.