Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

Medijska blokada predsjedničkih izbora

Službena predizborna kampanja za predjesdničke izbore 2005. počela je prije dva dana. Prateći vijesti u medijima reklo bi se da su u utrci tri, četiri kandidata iako ih službeno ima čak trinaest! Znači li to da ostali kandidati nemaju svoje kampanje i da nisu aktivni ili se pak radi o najobičnijoj medijskoj blokadi?

Smatrate li da ostali kandidati nemaju šanse na izborima i da zato nisu zanimljivi medijima, razmislite o slijedećem:

1.) Aktualni predsjednik Stjepan Mesić prije izbora 2000. nije imao, po svim anketama, nikakve šanse postati predsjednikom
2.) Bit predizborne kampanje je omogućiti svim kandidatima jednake mogućnosti pristupa medijima kako bi prezentirali sebe i svoj program
3.) Birači na biralištima odlučuju tko je bitan i ozbiljan kandidat, a ne urednici medija i njihovi politički mentori, jer je službeno predizborno vrijeme samo četrnaest dana svakih pet godina


Post je objavljen 18.12.2004. u 12:45 sati.