Komentari

aahrvatske.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • mirela

    stojan
    simic
    krpica

    Posthriscanski
    haos

    Muz
    ne drzi
    do
    Boga,
    zena
    ne drzi
    do
    muza,
    deca
    ne drze
    do
    roditelja.

    avatar

    23.01.2010. (18:55)    -   -   -   -  

  • tuzna

    nažalost nitko ozbiljno ne shvaća težinu alkoholizma, moj suprug pije konstantno ali kako nitko oko njega nije životno ugrožen on može i dalje piti i svojoj obitelji ubijati sve lijepo što bi mogli proživjeti, tu je i financijska situacija i emotivna i općenito kućanska, roditeljska, bračnog druga, poslovna, .....

    nema nade,.....

    avatar

    16.11.2010. (22:19)    -   -   -   -  

  • suho zadovoljstvo

    Evo sad prvi puta cujem za AAhrvatske, pa citam lijepe prinose.
    Sin sam roditelja koji su oboje pili,tako da sam rano, u11. godini i sam poceo sankonzumom a sestri krao travu.
    Vec sam nekoliko godina "Suh" ne pijem idem redovito u Grupu i pricam, pricam i opet pricam i slusam, djelim i uzimam ko u samoposluzi.
    Nema vise kontroliranog pijenja , zakljucujem to iz mojih snova koji mi se u odredenim vremenskim razdobljima javljaju vrlo su realni i pokusavam u snu sakrit pred drugima "Pad". Za mene je stvar jasna , Popijem li ijednu casu vracam se3 na staru "metrazu" .
    Hvala Billu na 12 Koraka i hvala Waltheru Lechleru na osnivanju Klinika na radu u stilu sa 12 koraka i tradicija.Hvala
    Svima vama koji ste "suhi " svaka ostavljena casa je vrijedna za sada i ubuduce, Dobrih 24 sata. Detlev iz Berlina

    avatar

    18.07.2013. (19:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...