Komentari

marita.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Caught in the trapula

    Kada si već odabrala ovu dobru temu, mogla si pojasniti i zašto je mjesec baš plav, a ne ljubičast ili narančast? Klap klap na vrlo ugodnom blogu :)

    avatar

    31.07.2004. (10:23)    -   -   -   -  

  • Hal v4

    Čitao sam o tome na HTnetu, i kakav sam razigran već sam se nabrijao na spektakl. :) Dok se HTnetova stranica gmizavo otvarala, moja znatiželja je bezuspješno pokušavala zaključiti logiku ove prirodne pojave. Ali kasnije sam ipak ulovio samo duhovni dio toga a spektakl sam prodao mojim juniorima. Baš zgodno :)

    avatar

    31.07.2004. (11:03)    -   -   -   -  

  • Marita

    Trapula, trudila sam se naci objasnjenje, ali je preznanstveno :))) Lakse mi se bilo uloviti plavila sjete s kojim se moze povezati nego objasnjavati da su neki tamo znanstvenici usnimili plavicasti mjesec. A Elvis je preselio na onaj svijet pa ga ne mogu pitati ;))) Neke stvari treba uzeti takve kakve jesu bez puno objasnjenja, zar ne?

    avatar

    31.07.2004. (13:04)    -   -   -   -  

  • Young

    Kao prvo, lijepo ispričano. A sad znanstveno. Mjesec je plav iz istog razloga iz kojeg je i nebo plavo. Lom svjetla kroz kapi vodene pare. Kod slabijeg svjetla (ujutro) nebo je blijedo ili kod zalaska crvenkasto ovisno o valnoj dužini svjetlosti. Kako će noćas biti obasjan dvostruko jače nego obično,njegova boja biti će prema plavoj.

    avatar

    31.07.2004. (17:31)    -   -   -   -  

  • cocolo

    hahaha, kako si ti duhovita, hahaha...

    avatar

    31.07.2004. (17:42)    -   -   -   -  

  • Delboy mirror - vijesti s tržnice i okolice

    ova pjesma mi je do jaja

    avatar

    01.08.2004. (16:20)    -   -   -   -  

  • RUŽICA

    imaš dobar blog...posjeti i moj...

    avatar

    01.07.2006. (12:51)    -   -   -   -  

  • Hallo

    avatar

    08.11.2006. (18:43)    -   -   -   -  

  • inspirirana

    slučajno sam naišla na tvoj(ili Vaš)blog upisavši "smisao života";samo želim reći da sam inspirirana i ugodno iznenađena,jer nešto ovako slično nisam dugo vidjela niti pročitala...hvala na tome :)

    avatar

    12.08.2007. (21:17)    -   -   -   -  

  • °° PuRpLe HaZe °°

    aaa..mene zanima šta znači moje ime...zovem se mona...i na svakoj stranici nađem drugi pojam...inače,super blog..zanimljiv.=)

    moja sestra se zove marita..=)

    avatar

    01.10.2007. (19:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...