Komentari

aahrvatske.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • ALKOS GODINE

    evo ja se javljam da kažem da imam 17 godina i da sam alkoholičarka ali mene to ne tangira ja to volimmmmm brateeeeeeeee....samo pijte dok ne završite na ispumpavanju,,,,,,alkohola kralj to sam sada ja to je moja sudbina haha,ako neko prodaje rakindžolu za 30 kn nemam više juče sam sve popila nek se javi....pomalo drhtim.....hvala,,ŽIVILI ALKOHOLIČARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    07.03.2009. (22:12)    -   -   -   -  

  • ALKOS GODINE

    evo ja sam prijateljica od "alkoholicar godine" .......znači...svaki dan se prekantavamo ko stoke...niš nam drugo nije bitno...samo da se pije i nama swe super....to je žalosno jer imamo premalo godina...al jbg...šta je tu je...šta da se radi...da se sedne,da se plače,da radim ništa neznam i šonjava sam do jaja...glupa sam kao tocilo i tome nema kraja......jbg tebra...ewo ako možete da nam pošaljete neku stranicu gdje možemo osnovat svoju grupu:"dajte samo da se loče" brate ja neverujem ali meni je bez alkohola swet u kurcu...nekako kao da nisam normalna kad niš ne popijem...i makar umrla...sigurna sam da neću prestat piti:-) šta ću onda jbg:-) pozz svima koji djele isto mišljenje ko i ja...........oj rakijo,rako,ja te volim jako...a ti mene rako...u jarak polako:-) ................

    avatar

    07.03.2009. (22:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...