Komentari

sisa.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • sisajed

    dobio sam pizdarije u obliku č, ć , š itd pa ako sam gdje fulao u prijevodu nemoj me kazniti

    avatar

    16.07.2004. (23:30)    -   -   -   -  

  • Jednorog

    u članku nije navedeno u kojoj metropoli se nalazi spomenuta ulica. Da ne bude zabune, dva najveća grda u Europi, Pripizd Donji i Pripizd Gornji, imaju oba ulicu Đorđa Čikare. Ovakve greške se ne smiju ponavljati.

    avatar

    17.07.2004. (00:03)    -   -   -   -  

  • sisajed

    za eventualne nedostatke u članku odgovoran je autor, u ovom slučaju Osvetnik

    avatar

    17.07.2004. (00:10)    -   -   -   -  

  • Osvetnik - R.I.P.

    Siske ti si glavni i odgovorni, pa je tvoja glava na pladnju citatelja. A moja na tvom. Ulica je Djordja Shikare, a neimenovanje "grda" nece se ponoviti. Moje duboke isprike nozem.

    avatar

    18.07.2004. (01:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...