Komentari

marita.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Moje virtualno ogledalo

    A meni ovih dana stalno Čolićeva pjesma u glavi: Adam i Eva isti peh, prognani za samo jedan grijeh...

    avatar

    14.07.2004. (14:18)    -   -   -   -  

  • Hal v4

    Sjajno sročeno :)

    avatar

    14.07.2004. (17:30)    -   -   -   -  

  • Faber

    Ne znam poznajemo li se, no pronaao sam na tvom blogu puno misli koje su mi nekada uljepsale yivot.

    avatar

    14.07.2004. (19:54)    -   -   -   -  

  • +Križ Ljubavi+

    ...mislim..da nas je Bog ostvorio onakve kakve na s On treba,Marita.sa svim našim manama..slabostima tijela i duha.sa svim kušnjama,padovima.promašajima,zmijicama i uvijek iznova izgriženim jabukama crvenim.ali nam je dao još nešto.kalup je naše tijelo.kalup za Duh.Bog se to..sakrio u nama!a mi ga tražimo izvan nas!.nekome je njegov Bog Žena!..nekome je to partner kojeg nemože naći.nekome novac..i tko zna što još.a nekome je on mudrost i propitivanje o samom sebi upravo kao što to ćiniš ti Marita! i svaki put kad ćitam neki tvoj tekst osjetim kako u čovjeku toliko toga dubokog i ne- otkrivenog ima! poštovanje!

    avatar

    14.07.2004. (20:14)    -   -   -   -  

  • Marita

    Faber ne znam da li se poznajemo, no drago mi je da si prepoznao sebe u nekim mojim mislima. Zao mi je samo sto su te misli vezane za proslost, a ne za sadasnojst i buducnost. Zato ti zelim da tvoja izjava sto prije prijedje u prezent i skine sjetu s tvog lica. Pozdrav i navrati opet (ostavi i link svog bloga ako ga imas)

    avatar

    14.07.2004. (20:56)    -   -   -   -  

  • Marita

    Augustin: hvala :)))

    avatar

    14.07.2004. (20:58)    -   -   -   -  

  • SAANjAA

    Bravo!

    avatar

    15.07.2004. (08:55)    -   -   -   -  

  • asti 100!

    ko će sad radit kad svi blogiramo? a? ;-)))

    avatar

    15.07.2004. (11:51)    -   -   -   -  

  • VLado

    "Umjetnost sto je covjek sretan u ljubavi lezi u tome da daje sve, a nista ne zahtijeva." (P. Bourget)

    avatar

    07.08.2004. (01:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...