Komentari

sisa.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Žuta Minuta

    Pogodi me.... Tako mi nekada dođe da popljujem nešto... ali kao neću fina sam, onda dam pozitivan komentar... Onda se pogledam u ogledalo i gadim se sebi. Grozota! Stidim se.

    avatar

    15.07.2004. (01:59)    -   -   -   -  

  • sisajed

    ja sam u ovom članku htio nasrati puno toga, što sam i uspio, tako da ni sam večinom ne znam što sam htio precizno reči, ali vidim da si ti shvatila. Ali je potpuna istina da je večina sadržaja smeće. Trebalo bi otvoriti blog gdje se kritiziraju svi mogući blogovi. E to bi bio kul blog :)

    avatar

    15.07.2004. (02:09)    -   -   -   -  

  • Žuta Minuta

    Iako se dosta ljudi ne slaže sa kolumnom o blogu Gorana Zeca... U dosta slučajeva je u pravu.

    avatar

    15.07.2004. (13:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...