Komentari

marita.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Moje virtualno ogledalo

    Draga Marita, ostavila si me bez riječi.

    avatar

    13.07.2004. (13:51)    -   -   -   -  

  • Truba

    U glavi uvijek postoji ono sto jos nije napisano. (Pa makar i pitanje "Postoji li u mojoj glavi nesto sto jos...".) Inace bi vrijeme stalo.

    avatar

    13.07.2004. (15:12)    -   -   -   -  

  • Marita

    Draga Cyber, mislila sam da je to nemoguce ;)

    avatar

    13.07.2004. (15:38)    -   -   -   -  

  • Moje virtualno ogledalo

    Moguće je, moguće, al samo na koji tren. Hvala ti što si napisala da sam ti dala inspiraciju. Napiši mi koja su ti razmišljanja najsličnija. E da, a kad svratiš do mene, daj ostavi koji komentar, da znam da si bila. ;-)) I piši. Truba kao i obično ima pravo!!!

    avatar

    13.07.2004. (17:54)    -   -   -   -  

  • Hal v4

    Za ovaj blog čista petica. Čestitam, postala si moj featured FRESH :)

    avatar

    13.07.2004. (19:47)    -   -   -   -  

  • Marita

    Cyber, tnx na komentaru. Iskreno, kad sam otvorila tvoj blog trebalo mi je malo vremena da se zbrojim jer dosta razmisljanja imamo zajednickog. Nasmijala me prica o onome sto nisi jer je to najsmisleniji opis koji sam vidjela nakon dugo dugo vremena (a na taj dio ti ne mogu luiti komentar :))) I cni mi se, bar po pisanju, da imamo slicne stavove i uvjerenja. I jesam komentirala, nesto starije postove ;))

    avatar

    13.07.2004. (21:20)    -   -   -   -  

  • Marita

    Pitanje za Trubu: zasto ti nemas svoj blog? :) A ako ga imas, ostavi mi link, rado bi te citala... ako mi dozvolis :)

    avatar

    13.07.2004. (21:25)    -   -   -   -  

  • Marita

    Hal, hvala na komplimentima i uvrstavanje medju fresh ulaze. Sad sam se sva zacrvenila ;) Trudit cu se opravdati tvoja ocekivanja, a ako i kiksnem koji put, oprostit cete mi. Tnx jos jednom na poticaju. Narancasti pozdrav za umjetnu inteligenciju :)

    avatar

    13.07.2004. (21:28)    -   -   -   -  

  • Dalibor

    hej, upravo otkrio tvoj blog ( via Halovu listu blogova ) i odmah mi se svidio i dizajn a kad procitao sam procitao rijeci skuzio sam da je ovdje definitivno dobra vibracija :)

    avatar

    13.07.2004. (21:40)    -   -   -   -  

  • Marita

    Tnx Dalibor, nadam se da je vibra dobra, a kad otvorih tvoj blog vidim da osim vibre dijelimo i ljubav prema slicnim bojama. Hvala na uvrstavanju u tvoju listu. Sad vec osjecam laganini presing :)))

    avatar

    13.07.2004. (21:59)    -   -   -   -  

  • MARK's CORNER

    Samo ;-)) je dovoljan jer je ovo o ćemu ti pišeš toliko istinito da ......

    avatar

    13.07.2004. (23:36)    -   -   -   -  

  • Truba

    Trubin odgovor na pitanje za Trubu ;) - pa, primjereniji mi je zvuk trube koja se ponekad javi iz orkestra nego kojai solira... hm, nije mi bas neka analogija, ali vjerujem da razumijes sto mislim. Bilo kako bilo, shvacam Tvoje pitanje kao podrsku. Hvala.

    avatar

    14.07.2004. (22:56)    -   -   -   -  

  • Marita

    Truba, razumjela sam sto mislis, ali ponekad i truba zasolira... pogotovo kad moze dati melodiju koju nitko drugi ne moze proizvesti :) I da, imas veliku podrsku za iskorak iz orkestra... svi smo mi fino ugladjeni orkestar i opet svatko od nas za sebe sjajno glazbalo. Dakle, sviraj solo (uz podrsku orkestra) bez straha :)

    avatar

    15.07.2004. (19:06)    -   -   -   -  

  • Marita

    Eh Truba, stvarno si truba :))) Ok, necu te vise nagovarati. Ako se predomislis, dropni link...

    avatar

    16.07.2004. (14:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...