Komentari

sisa.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Osvetnik - R.I.P.

    A mora netko bit prosjecan da bi ti bio megaspecifican. Ja gledam tvoja govna i zabavno mi je. To ne znaci da ih jedem.

    avatar

    08.07.2004. (12:18)    -   -   -   -  

  • sisajed

    ali bit je da drugi budu megaspecifični, da bi netko mogao sve to nadići i postati ultramegaspecifičan, što je u rangu specifičnosti vrhunski doseg.

    avatar

    08.07.2004. (12:38)    -   -   -   -  

  • drito konj

    ko im jebe mater svima krvavu u pičku...

    avatar

    08.07.2004. (12:42)    -   -   -   -  

  • sisajed

    jebo im bacilokok 3/4 citoplazme u živčanoj stanici

    avatar

    08.07.2004. (12:48)    -   -   -   -  

  • u prolazu

    a kad ne mogu svi biti jebeni fakeri kao ti... zapravo si u pravu, ali kao da je to važno... živce u jastučić, pojebi nešto il nabaci drkicu, diši čovječe...

    avatar

    08.07.2004. (12:51)    -   -   -   -  

  • sisajed

    drk, izdrk, zdrk, podrk......bacam drkicu, ali ne ide, nije mi bolje

    avatar

    08.07.2004. (13:26)    -   -   -   -  

  • ˇˇLegoˇˇ

    Ajesipizda. ;) Tko sere taj i jede pa samo nastavi...

    avatar

    08.07.2004. (13:43)    -   -   -   -  

  • èitaè

    uopće nije bitno koliko ljudi te čita. citiram trapulu: "...Meni je draži 1 posjet osobe koja doista dolazi čitati tekstove, nego 100 okretaja brojača. Više vrijedi jedan e-mail podrške ili kritike koje pristigne, nego cijela dnevna statistika. I kada dobiješ takav e-mail onda znaš da ti se netko odlučio javiti na temelju onoga što si pisao slijedom svojeg raspoloženja, a ne na temelju tekstova koji su mamac za mnoštvo...." osim toga, kome si ovo uopće napisao - onima koji te ne čitaju ili nama koji te čitamo???

    avatar

    08.07.2004. (13:51)    -   -   -   -  

  • sisajed

    onima koji pišu gluposti i onima koji masturbiraju nad tim glupostima. Treba težiti večoj čitanosti jer samo tako možeš utjecati na druge. Moja je misija ljude natjerati da budu svoji i da se ne libe napisati gluposti. A druga je misija biti uzgajivač argentinskih bezrepih anakondi. Ave Ja

    avatar

    08.07.2004. (14:16)    -   -   -   -  

  • Kiana

    Eto...slučajno san naišla na ovaj blog...al u roku od minute si me nasmija... ;) (as always) Cijenim tvoju "misiju" al zar nisi malo nerealan u svojim željama? Pozdrav i pusa

    avatar

    08.07.2004. (19:53)    -   -   -   -  

  • drito konj

    kiana, nasisaj mi se podrapane kiturine za ovo nerealan. :D da, meni.

    avatar

    08.07.2004. (20:36)    -   -   -   -  

  • sisajed

    draga kiana, ja sam u svojim željama nebarcelonan. Drito popuši cijelom obiteljskom stablu ugandskih makakija :D

    avatar

    09.07.2004. (08:58)    -   -   -   -  

  • drito konj

    veli se sisaj. sisaj...sisa.. :D

    avatar

    09.07.2004. (10:39)    -   -   -   -  

  • dalma

    drito,jel sisaj ili šišaj???:D joj jebote siskonjo šta si se (opet sise) raspištoljio ovaj dan.

    avatar

    09.07.2004. (14:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...