Komentari

rijama.blog.hr

Dodaj komentar (35)

Marketing


  • trill

    Bez brige, nećemo te zaboraviti. Ja sam s tobom u tom petom klanu i nemam pojima ko je na kojoj listi. Za neke moje ljude mi je strašno drago kad skužim da su otišli na neku listu ili na naslovnicu, ali ne gledam te liste nego idem isključivo po zanimljivim komentarima na mojem ili tuđim blogovima. Točno znam da sam do tebe došla putem Rock Rollovog bloga, nešto si tamo zanimljivo napisala, ja sam kliknula i od tada sam ti se naselila na blog i ne mislim se micati. Hvala ti šta si me uvrstila u "pisce", od važnosti sam se isprsila punim prsima :))) Imaš pravo i za linkove, nekad se namučim nači neki blog, a nekad propustim post samo zbog vlastite ljenosti linkanja. Držim ti fige na ispitima i kad stigneš javi se :)))

    avatar

    26.05.2005. (20:55)    -   -   -   -  

  • trill

    Ajme koliko sam ja toga napisalaaaa, pa postovi mi znaju biti kraći od ovoga....upssss :))

    avatar

    26.05.2005. (20:57)    -   -   -   -  

  • lallallaaaaaa

    Hi hi hi hi super ti je blogač:)))))) Sorry, nisam se mogla suzdržati hihihihi toliko sam odvalila na taj komentar;)))) Aha, počašćena sam što si me uvrstila na listu magazina kojeg bi pokrenula;) I da, uz tebe sam u petom klanu;) Hi hi super si:=)

    avatar

    26.05.2005. (21:22)    -   -   -   -  

  • urlanje.blogspot.com

    Blogač (i ostalo na -ač, -ić) nije svekoliko hrvatsko tepanje već samo sjeverozapadno hrvatsko (čitaj: zagrebačko). Ni meni još nije leglo, nakon pustih godina :))).

    avatar

    26.05.2005. (22:56)    -   -   -   -  

  • Happy child

    Ok, razumijem da sad valja pritisnut i ucit da se polazu ispiti, ali nemoj nas zaboravit predugo. Vidis kako je Tito zaglavio u Rusiji i svi smo izgubljeni i tuzni bez njega, ne znamo kud udaramo. A vala ne mogu ni ja da izdrzim a da ti ne kazem, tihihihihi, super ti je blogac :)

    avatar

    26.05.2005. (22:59)    -   -   -   -  

  • jazzie

    Ajme koliki post... Uf... Nego, super ti je blogač! ili možda bolje "supač ti je blogač"! I kako li si samo zaboravila one tipa: "pozdrav"!!! :))) Nego, kad će izaći prvi broj tih novina - ja bih ih kupila, odmah!

    avatar

    26.05.2005. (23:01)    -   -   -   -  

  • dnevnik živčanog mede

    ma ovo za blogač užas jedan, tako govore zagrepčani :) ja svom blogu nekad tepam "blogić" ali nastojim se suzdržati od toga:). Hvala za posao u magazinu :) uči puno i nauči kolegice, i ja se bacam na učenje (od sutra, ma stvarno da!)! pozdrav :)

    avatar

    26.05.2005. (23:43)    -   -   -   -  

  • Riječanka&svijet

    Prvi puta sam na tvom blogu (blogaču :LOLOL...sorry, sama si kriva) ali definitivno ne i posljednji. Ove "teme koje muče svaku ženu" su great! A što se komentara tiče,zaboravila si spomenuti ovaj : Joj, krsan ti je blog, daj posjeti moj, please, i stavi me na tvoju listu! Uživaj :)

    avatar

    26.05.2005. (23:50)    -   -   -   -  

  • Umphrey Deda McGee

    Sem textova zanimljive su ti i sličice -i logo - i ova kravica iznad poslednjeg posta!!!

    avatar

    26.05.2005. (23:51)    -   -   -   -  

  • brandnewgirl

    Draga neću zaboraviti da pokucam na tvoja vrata za posao u novinama, i to po svoj prilici vrlo brzo, kad dobijem otkaz u firmi gde radim. Svaki dan pišem blog na poslu. Uči, ali misli i na nas naravno. Srećno!

    avatar

    26.05.2005. (23:53)    -   -   -   -  

  • Vanja

    hej jos ti nisam kometirala blog iako ha naravno redovno citam i redovno me nasmije i makes me feel at home :) sad moram - super ti je blogach je nesto sto bih i ja rekla :-p hihihihii to vec znas da bi svakako dodala :):) pusa

    avatar

    27.05.2005. (00:04)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Znaš što, osim što ozbiljno mislim da si uz OvogOnog najsmješnija osoba u svemiru, mislim i da bih čitao tvoj blog i kad bi se to trebalo plaćati. Primjerice, svako jutro ustanem, operem zube i oči, izađem u neki fini ostakljeni kafić na kavu, i čitam Domaćicu. Ako kada otvoriš časopis, pretplaćujem se, prozirnim slovima već sad upisujem broj kreditne kartice. Super ti je blogač :-)))

    avatar

    27.05.2005. (00:50)    -   -   -   -  

  • marisi

    Hihihi, super ti je blogac

    avatar

    27.05.2005. (02:06)    -   -   -   -  

  • freestyler

    eh ja se sjecam onih vremena kada sam imao istaknuto mjesto na tvome blogu kao prvi covjek koji te cita a ne pozna te osobno, ponosan sam da sam imao sreću među prvima otkriti užitak čitanja tvojih tekstova, a sada evo lebdim iznad tastature (od ponosa naravno) i jedva kucam jer si me stavila u drustvo stvarno genijalnih ljudi koji svojim slovima stvarno znaju cuda raditi... stvarno bi bilo zgodno citati takav magazin... nadam se da ces uprkos svih obaveza naci vremena da nas uveselis svojim tekstovima jer stvarno dan nije isti bez njih.... uzivaj....:))))

    avatar

    27.05.2005. (06:17)    -   -   -   -  

  • Cookien svijet

    ja sam apsolutno za magazin! ako treba, pišem i free of charge, pro bono, kako god hoćeš :)) sve za opću dobrobit čovječanstva :)) što se klanova tiče, ja sam u onom petom, apsolutno nezainteresiranom. živo mi se jebe za uredništvo i njegove sporove s blogopučanstvom. oni puštaju mene na miru i ja im uzvraćam istom mjerom, pa nek tako i ostane :)) iako mi je bilo jako drago kad je par meni jako dragih blogera u kratkom roku promijenilo svoj status u kul. slava sa sobom donosi i određene probleme, uključujući komentare koje spominješ... ja bih ti preporučila da iste brišeš, što je jedna od opcija bloga koja me najviše oduševljava. eventualno da staviš obavjest da će takvi komentari biti pobrisani, tako da se ljudi ni ne trude ostavljati ih. što se nicka tiče, nemoj ga mijenjat. njegova je ljepota upravo u tome što ti je potpuna suprotnost :)) mene živcira naziv mog bloga, al taj ne mogu promijenit sve i da hoću, pa šta je tu je. ime nije bitno, bitno je onaj tko se iza imena krije! i bez brige, nećemo te zaboravit. bar ja neću :)) samo ti uči, i puno ti sreće želim pritom!

    avatar

    27.05.2005. (06:25)    -   -   -   -  

  • Cranberrie

    je je istina - blogač je tipična riječ za zagrebačko područje ali iako sam tu rođena - nekak mi to nije... ono... ustvari... malo mi je odbojno... a još mi je odbojniji izraz bokač za bok ono kao neka umanjenica (?!?) koji koristi jedna moja kolegica... inače bokač u zagrebačkom podneblju znači i mala šmrklja, mislim obično se to koristi u komunikaciji sa djecom... uglavnom taj bokač u meni uvijek izazove negativne osjećaje... i sad to kad slušam cijeli dan... već mi je malo mukica... inače... i ja sam peti klan...

    avatar

    27.05.2005. (07:34)    -   -   -   -  

  • umorni konj

    ekšuli kada malo bolje razmislim....da...ovo je najduži nečiji post koji sam u biti pročitao od početka do kraja....

    avatar

    27.05.2005. (09:53)    -   -   -   -  

  • tita

    eh draga nećemo te zaboraviti, zahvaljujem na uvrštenju na listu pisaca tvoga budućeg magazina, morat ću se raspisati, još uvijek sam dosta kratka, možda stoga što mi cijeli život govore da previše filozofiram pa obično ne napišem 3/4 onoga što mislim jer mi se čini predugačko i tko će to onda čitati, puno pusa i položi sve ispite ,)))

    avatar

    27.05.2005. (11:47)    -   -   -   -  

  • MARKOMANIA

    hah..jos jedan u nizu tvojih dobrih postova.. slazem se da nisi na naslovnu izasla sa najboljim tekstom, ali sta je tu je... vazno je da si skrenula paznju na sebe.. ideja sa pokretanjem magazina stvarno nije losa.. dragpo mi je da tu ima mesta i za mene..:) sto se tice "znakovnih komentara"((:) ili komentara "podrske" (najjaci si!) i ja pokusavam sa njima da se borim.. u pocetku sam apelovao na iskrene komentare, inteligentne, ali sada sam digao ruke od toga.. jednostavno, citam sta mi ljudi pisu... sto se tice keywordsa, ja ne smem ni da pomislim kako bi on kod mene izgledao, kad kod tebe, koja nisi pisala nijedan tekst bludnog sadrzaja ima ovoliko bolesnih pojmova.... keep writing!

    avatar

    27.05.2005. (15:45)    -   -   -   -  

  • Analyse This

    Hihihihi, desperanto... Super blogach!!! (znam, nije originalno, ali bilo je jace od mene:))) Sretne studentske dane u karantinu zeli ti...

    avatar

    27.05.2005. (17:28)    -   -   -   -  

  • TITOV BLOG

    Drugarice, samo da vas drugarski pohvalim. I znate, pustite vi osnivanje nekakvog magazina; 'ajmo mi pravit' drzavu.

    avatar

    27.05.2005. (23:56)    -   -   -   -  

  • ovajonaj

    UA! koliko se sjecam, ja sam kum ovom blogu, posto sam te odgovorio od prvotne ideje i proglasio ovo ime najboljim od tadasnjih ti ideja... a sad ga tu blatis i odrices ga se! nemoze! ime je odlicno! spoj tako suprotnih ideja kao sto su domacica i pakao odlicno odrazava sve suprotnosti koje i ti sama utjelovljujes: izuzetno fina a izuzetno ostra; uvijek cheerful a vjecno nadrkana; vrlo educirana a potice iz vukojebine (sudeci po spominjanoj rodbini); srpkinja a voli hrvate; srpkinja a vole ju hrvati; prezire one koji se kunu u Alkemicara, a jedva ceka da procita Da Vincijev Kod; vrlo inteligentna a voli Euroviziju... da nabrojim samo neke... koje ime bi to obuhvatilo u jednom? eventualno "Djavo iz kuhinje"....

    avatar

    28.05.2005. (00:11)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    prvo, nema druge nego da vam iz svog dial-up studentskog karantina pošaljem pozdrave, zahvalim vam se na poseti i na lepim komentarima! Moj posebno duboki naklon ide svima onima koji su suspregnuli nagone da napišu blogač :)))) Ne zamerite što ću nekome posebno odgovoriti ... @ovajonaj: iako si potencijalno dao najbolji opis mene koji sam ikad pročitala ipak se u jednom ne slažem. Naime, po meni domaćica i pakao nisu suprotnost, ta ne znam ni jednu domaćicu kojoj je to rajski, barem na ovom svetu :) Što se odabira tiče, priznajem da si napravio najbolji ali to samo zato što su svi ostali sadržali izraze kao što su "disco" i "pašteta" :)))

    avatar

    28.05.2005. (02:22)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    ostali? zaista vam još jednom hvala na svemu :)) Sad odo da vidim šta ima po vašim blogovima ali ne obećavam nikakve komentare, ovde je malčice spo-ooo-oooo-r-oooo

    avatar

    28.05.2005. (02:36)    -   -   -   -  

  • po·e·tyc

    a ja pak ne kuzim zasto trpas mrvice u vesh-mashinu?

    avatar

    28.05.2005. (19:04)    -   -   -   -  

učitavam...