Komentari

uspjeh.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • zadar4

    pametno receno ali i istinito

    avatar

    26.05.2005. (10:12)    -   -   -   -  

  • visa.mojblog.com

    "Držite se svojih snova, postavljajte nove ciljeve, radite, ustrajte i vjerujte. Uspjeh je možda baš iza slijedećeg ugla. Ako sad odustanete nikada nećete znati koliko ste blizu bili." a što ako se dogodi da u tim svojim snovima toliko ustrajemo da na kraju izgubimo bit svega....radimo, držimo se cilja i jednog dana shvatimo da je to sve zapravo neki drugi svijet kojem mi ne pripadamo ili ne želimo pripadati....meni se to dogodilo....i sad...eto, opet se vraćam studiranju...kupujem slatke male majice i lanene hlače, "izlazim iz odijela", hodam u tenisicama, vozim bicikl, idem opet na fitness, pilates....ma možda čak i odem na taj faks na koje predavanje, ali učit ću za ispite svakako....:) opet imam vremena za sve a uz to i novi posao, sa puno manje stresa i sa onim groznim isfrustriraim kolegama...i falilo mi je to malo, znaš, nasprem svog onog divnog ali lažnog zajedništva....ali samo smo slijedili svoj cilj....bio je to ujedno početak našeg kraja....danas vidim i znam...a tek su mi 22...da sav ovaj divni poslovni svijet ni u kom slučaju nije onakav kakav bi mi željeli da bude...i zato je najbolje volite svoje mrzovoljne kolege kako god znate jer to je najiskrenije što ćete ikad dobiti,....volite svoje grozne šefove jer i najbolji pokažu na kraju svoje pravo lice,...jer treba uvijek težiti boljem...i kad vam se ukaže prva prilika da život okrenete naopaček...ma okrenite ga!!! imajte hrabrosti....i nikad se ne predajte!!!

    avatar

    26.05.2005. (11:22)    -   -   -   -  

  • riprendere

    pozdrav,... svatko može uspjeti bez obzira koliko se duboko u nekoj mračnoj rupi nalazi... to mi baš i treba da se izvučem iz svoje rupe! full speed!

    avatar

    27.05.2005. (12:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...