Komentari

dubai.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Konstantine

    Nista novo pod kapom nebeskom. Da mogu i kozu bi sa nas oderali samo da odrze stecene pozicije...

    avatar

    22.05.2005. (22:47)    -   -   -   -  

  • Dubaika2

    E, prijatelju, samo da utrljam jos malo soli u ove zive rane. U omiljenom gradu tvoje mladosti, Dubaiju, gdje si prilikom polaganja vozackog ispita bio u vecoj pogibelji od ovdje opisane, ce od 1.6. vrijediti novo ogranicenje od cetvrtog interchangea do auerdroma u Abu Dhabiju. 160 kilometara. Razlog: sheikov sin je navrsio 18. Vracas se? Inace, dobra ti je ova fora "slika je sa neta". Stavio si ju tamo pola sata ranije?

    avatar

    24.05.2005. (20:41)    -   -   -   -  

  • EX-Dubai

    Ima i ovdje "Sheikovih" sinova. Ne samo da voze 260 nego i ubiju tu i tamo ponekoga. Ali naravno da im se nista ne dogodi. Polaganje je stvarno bilo dramaticno, sto jest, jest. Ovi su nasi barem znali voziti. Da mi je bilo vidjeti Indijca u toj situaciji. Bilo bi nas na sve strane. Aj uzivaj dolje, ja odoh malo na PRAVO more. ;-) Naravno, vozim striktno po znaku!!!!!

    avatar

    24.05.2005. (21:53)    -   -   -   -  

  • Thomas

    Ah čudni su ti policajci i njihovi nadređeni.... Ima ih dobrih, ali ih ima i.... Mislim da je ovo plaćanje(ako te radar uhvati) državi ili neznam ni ja kome, slično plaćanju danka(danak) caru ili kralju,ali samo na malo moderniji način. Slučaj: Poslije Uskrsnih praznika odem ja u Bih i vozim se od Jablanice prema Sarajevu. I tamo negdje izvan Konjica sve su krivine i stalono je puna crta! Prema zakonu Federacije Bosne i Hercegovine o sigurnosti u prometu, na punoj crti i na nepreglednoj cesti se ne pretječe!!! I gledam ja u retrovizor kad policija iza mene, ja usporim i lagano idem. Ona onako polako i fino na PREGLEDNOJ cesti i isprekidanoj crti me ne prestiže, nego me prati. Meni je bilo malo čudno: nisam brzo vozi, pravila se držao... i pitam se ja što je sad?????? I ajd prate oni mene... I sad smo došli na punu crtu i NEPREGLEDNU cestu, kad POLICIJA u službenom označenom vozilu lijevi žmigavac i pored mene 80-90 km/h! Neznam ni ja što im bi???!! Možda su MALO izostali s predavanja kad su se učili znakovi i pretjecanje??? Ok! Ajd nisu bili, možda su tada bili bolesni??? Ali TKO IM DADE VOZAČKU??????????Ja sam mislio da su oni trebali biti primjer... Kasnije sam se sjetio da u FBiH zakon postoji SAMO NA PAPIRU, a u praksi NE!!!Pozdrav!!!!

    avatar

    25.05.2005. (07:31)    -   -   -   -  

  • viper

    Super ti je ona shema s elektronikom, moram priznat da to jos nisam cuja dosad. Katastrofa sta se tice nase policije opcenito, a ne samo prometne. Ja sam prije vozija trkacu alfu i cesto su me pokusali zaustaviti, ali samo pokusali :-)

    avatar

    26.05.2005. (01:15)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Baš je jučer bila reportaža o cajošima u civilnom autu.. vele da se neka Slovenka nije htjela zaustaviti, pa onda dok se ipak zaustavila nije vjerovala da su policajci pa ih je htjela cipelom zatući.. pa ovo pa ono.. na kraju su ju priveli u policijsku postaju. A đizs. Meni je glupo kaj je ograničenje 130kn/h.. Mislim, za one BRZE aute to je piss ov kejk.. čak je i moj mali Uno išel prek 100. Znam da je opasno brzo voziti, ali jebiga. Moreš se ubiti i s 30 i s 130 i 230. Moreš i pješice ići a da te pokupi traktor koji ide 22. Danas nisi siguran ni na wcu, neku babu je piton davio, nedavno čitah..

    avatar

    26.05.2005. (02:27)    -   -   -   -  

  • osobni stav

    S takvom nestručnom i korumpiranom murijom nećemo, nažalost, nikada u Europi. Prije na Balkan. A ista takva nam je i vlast. Sorry i trpi do smrti

    avatar

    26.05.2005. (11:06)    -   -   -   -  

  • spuk

    Često putujem tom tzv autocestom i pred neki dan sam popizdio jer fakat je više od 50% ceste pod radovima. Ali gamad i dalje uzima 93 kune...

    avatar

    27.05.2005. (09:03)    -   -   -   -  

  • Legalist

    Bio SUP ili MUP pandur je uvijek glup!

    avatar

    27.05.2005. (22:47)    -   -   -   -  

  • OC Dude

    Ako si proputova svjetom, da li si ikada vozija iz Los Angelesa do Las Vegasa. Ako ne, evo objasnit cu ti. Ima jedno mozda 100km ceste koja izgleda koda putujes kroz Saharu u Africi. Stanes na gas vozis nekih 160-180km na sat, otvoren krov, slusas muziku i kada vidis policiju sa strane kako ceka ludake ka ja. Prva stvar, ja mislim da nasa policija je preglupa u hrvatsku, prave se prepametni a zakone neznaju, ali to ce mo drugi put. Drugo, ja bi stavija radar na svakih 50metara. Tocno, mi koji vozimo po zakonu i ne ludujemo po cestama to je preglupo, ali ako nema nikakve kontrole na cestama tko ce kontrolirat ove mlade od 18-25 godine koji misle ako je cesta ravna da mogu 200km. Ali se slazem poptuno da treba postavit zakone i onda ih pratit, ali mi smo balkanci i do toga ce bit jos dugo.

    avatar

    28.05.2005. (01:49)    -   -   -   -  

  • sprint ringtones

    Hello good design. Very nice. 0n79p7 Enjoy. Goodbay.

    avatar

    04.08.2007. (12:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...