Komentari

rijama.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • xiola bleu

    Ja sam pukla na Moldovce i Norvezane. :D A zacudilo me to sto su si Makedonci i Albanci medjusobno podijelili glasove! Terry, eh, nema do njega! Reko za tradicionalno dijeljenje 12 bodova (Cipar-Grcka): "Now, I AM suprised at that!"

    avatar

    22.05.2005. (13:20)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    A o UK Javine, ajme, opet neka srednja katastrofa. Ma, da su poslali Jordan, onako visokotrudnu, pa jos da su stavili zarucnika joj Peter Andrea u pratece vokale, ma, rulali bi cijelu vecer! I pobijedili. Pa bi se Eurovizija fino slijedece godine odrzavala u Brightonu (Jordanicino mjesto porijekla). Ijuju, to bi bio dernek! :D

    avatar

    22.05.2005. (13:23)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    Xiola: u Makedoniji živi puno Albanaca, možda je to razlog ? :D

    avatar

    22.05.2005. (13:26)    -   -   -   -  

  • Kljuc

    Komentator u holandij je samo cekao da se neko zezne i da da holandij 12 poena..i naraFno da nemogu ovde da prebole da njihova pesma nije prosla,pogotovu kad se vidi sta jeste proslo...cak se prica o Bojkotu..i ne samo to vec se i prica da je ova eurovizija JOS jedan razlog da ne treba da glasamo ZA evropski ustav (ili sta vec) Eto dokaza sta se desi kad primimo te quasi-balkanske zemlje! I samo da spomenim jos Statement sto je bugarska dala kako je MAKEDONIJ dodelila 12 poena..ne FYR makedonij..vec samo makedonij!(radje bi nazvali Future Bulgarian Republic)

    avatar

    22.05.2005. (13:35)    -   -   -   -  

  • brandnewgirl

    DžiZs! Ovo je baš bilo iscrpno :)) Ajde, pošto me mrzi da pišem post na ovu temu, ovde kod tebe ću se olakšati, pa ću dati moje viđenje Eurosonga (neke od ovih komentara sam već ostavljala na drugim blogovima) :Velika Britanija - Sexy crnjkinja Beyonce wanna be, pesma već viđena (bar tako zvuči), vrlo cathcy melodija,slatko. Rumunija - burad, šerpe, ma u svašta se tu udaralo, i samo konstatacija, wonder bra još uvek nije izašao iz mode. Turci - suviše je to turski za Evropu, mada me ne bi čudilo da uskoro čujem našu verziju kako se ori iz nekog skupog automobila CG tablica. Kipar - svaka sličnost sa Sakisom Ruvasom je namerna, jednom i ova ćorava kokoška da ubode u centar, koerografiju ko da je od Karleuše ukrao. Španija - Asereje groznica još nije prošla, 3 godine posle evo je ponovo, samo su se haljine promenile. SCG - Ko ovom govnetu od pesme može da da 12 poena, alal mu bilo. Hrvatska : Umiranje od smeha. Kapiram da mu je neko reko da ima sexy pogled, pa ga sve vreme nabacio na matoro mu lice, a pesma tužna. A tek lik, koji na kraju pesme počinje da hoda na rukama ???? Bio je dobar Engleski komentator koji je rekao u vezi njegove performance, kao da je u pogrebu sa velikim bolom, dok ćelavi bubnjar kao da nema ikakve brige na svetu. BIH - Cice idolke kao da su se spremale za Evroviziju osamdeset i neke, tako sveze zvuče. Makedonija - Sem što tip ima dobar glas, sve ostalo je katastrofalnoooo. Grčka - E nek je pobedila. Prvo, tolike pare su uložili u kampanju, da je greh da ne pobede, drugo, ostalo im je od Olimpijade objekata gde će moći da održe sledeće godine takmičenje, a ne ko nesrećni Ukrajinci da se zbog ovakvog trasha izlažu enormnim troškovima, a treće cica je lepa. Meni se svidela Moldavija, ali ona Latvia, e da je pobedila, i ja bi gađala tv svim raspoloživim sredstvima!

    avatar

    22.05.2005. (13:47)    -   -   -   -  

  • brandnewgirl

    E da, zaboravih sistem glasanja. Ovo što bogoradi rasparčana Istočna Evropa je posebna priča. Za FRA, UK i GER bi bilo najbolje da polako krenu stopama Italije da ne trpe ovaj teror prilikom glasanja. (Neću više, obećavam :))

    avatar

    22.05.2005. (13:49)    -   -   -   -  

  • tu i tamo .. u epizodi ..

    ti si to baš svojski odgledala ;). Meni su cure iz BiH bile jako dobre, baš eurovizijske i očekivala sam puuuuno bolji plasman, ali mislim da je u njihovom slučaju zakazala dijaspora (koja ih ne doživljava kao "svoje" za razliku od Deena). Boris se super plasirao, ja sam milsila da će biti zadnji ;-D. Ostale nisam pratila a nisam vidjela ni taj Ruslanin plamenobacač :-(

    avatar

    22.05.2005. (14:06)    -   -   -   -  

  • marisi

    Ja cu veceras napisat svoje, a do tad mi reci kako to da i vama Terry vodi evroviziju??? Shock horror.

    avatar

    22.05.2005. (14:21)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    Ne vodi Terry kod nas Evroviziju, gledali smo ga na BBC :)

    avatar

    22.05.2005. (14:25)    -   -   -   -  

  • lallallaaaaaa

    Slažem se s većinom napisanog. Zbilja je većina pjevača samo blijeda kopija puno poznatijih imena...što se tiče glasovanja, katastrofa po običaju. E, da i mene su Feminnem oduševile -> koliko me može oduševiti jedna eurovizijska plagijatska pjesma i šteta što i druge zemlje to nisu znale prepoznati. Pozdrav;)

    avatar

    22.05.2005. (14:40)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    brandnew: bosanke nisu bile originalne ali su za ono što su imale zvučale dobro, izgledale dobro, bile su koncentrisane i koordinisane. Uostalom, originalnost je nešto sa čime se ove godine ne može pohvaliti skoro ni jedna zemlja tako da mi je bilo nepravedno da kriterijum originalnosti nametnem baš bosankama. A za glasanje, ne znam šta da kažem, tada sam već (da priznam) bila malo pripita :)) pa mi se činilo da se ceo kontinent ponovo voli da se svi grle i ljube i ... ma znaš već :=) U tom delu nisam baš objektivna tako da vam moram poverovati da je bilo sranje :D OJHA

    avatar

    22.05.2005. (14:51)    -   -   -   -  

  • freestyler

    nisam gledao, ali sada sve znam, vrlo iscrpno, hvala....uzivaj....:)))

    avatar

    22.05.2005. (17:27)    -   -   -   -  

  • MARKOMANIA

    stil pisanja ti je odlican kao uvek, iako nisam sve procitao jer me evrovizija stvarno ne zanima.. ono sto me zanima je zasto si ti subotu vece provela ispred Tv-a gledajuci to glupo takmicenje i tako zrtvovala jedan lep provod u nasem gradu? ajde, razumem mozda da nisi bila in the mood za izlazak, ali recimo, na pinku si imala Heat, odlican film sa De nirom i Al pacinom.. ne, nemoj mi reci da si ga vec gledala, jer je on jedan od onih filmova koji se bez problema gledaju vise puta,,, domacice, zasto evrovizija?????

    avatar

    22.05.2005. (18:20)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    Marko, meni gledanje Evrovizije sa prijateljima JESTE dobar provod :D Na pitanje zašto uživam u Evroviziji mogu da uzvratim kontrapitanjem: a zašto vi uživate gledajući igru u kojoj 22 idiota jurca jednu loptu sat i po? Eto, to npr meni nikada neće biti jasno a oduzima puno više vremena od Evrovizije i mnogo je manje uzbudljivo :D

    avatar

    22.05.2005. (18:56)    -   -   -   -  

  • Happy child

    Meni su sve pjesme bile odlicne jer sam do pocetka takmicenja vec bila popila pola boce vina :) A sto se tice ko mi je najveci dojam ostavio, e to je ona teta plesacica iz Makedonije koja je na kraju pjesme napravila spagu i vidjele su joj se gace :))))

    avatar

    22.05.2005. (19:00)    -   -   -   -  

  • tita

    ja došla pred kraj i odgledala glasanje, to mi je uvijek najzanimljiviji dio,a norvežani su mi bili najbolji ;))

    avatar

    22.05.2005. (19:14)    -   -   -   -  

  • shutan

    DA VAS OBAVIJESTIM DA JE SINOC NO NAME PRIMIO NAGRADU ZA NAJBOLJU KOMPOZICIJU NA EVROVIZIJI'05.A GLASALI SU KOMPOZITORI IZ 39 ZEMALJA

    avatar

    22.05.2005. (19:44)    -   -   -   -  

  • shutan

    glasanje je bilo tajno.ako ne vjerujete provjerite

    avatar

    22.05.2005. (19:48)    -   -   -   -  

  • bua

    brandnewgirl,spusti se malo na zemlju,please!Smijesna si,stvarno.Da li si svjesna da si "govnetom" nazvala pjesmu koja je od strane strucnog zirija (znaci,kompozitora iz 39 zemalja evrope) proglesena najboljom na ovogodisnjoj Evroviziji?!?!Mislim,niko ti ne moze zabraniti da das neko svoje misljenje,al` si se izblamirala do boooolaaa,xixixixi!

    avatar

    22.05.2005. (20:07)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    shutan, bua: uvek je dobro dobijati nagrade pa čak i ako su one primljene od strane kompozitora manje-više upitnih pesmica koje smo čuli u polufinalnoj/finalnoj večeri. Let's face it, nisu baš izabrani za album godine od strane New Musical Express, zar ne? Ipak, kao što kaže bua, svako ima pravo na svoje mišljenje pa tako i brandnewgirl i vi i ja. Meni su lično bili OK ukoliko izuzmemo tragičnu koreografiju koja mi je evo, i nakon trećeg gledanja, i dalje apsolutno nejasna. Ne znam da li su zakazali No Name ili koreografi ali znam da to nije izgledalo dobro. Sva sreća te njihove glasače to nije omelo da šalju SMSove i dovedu ih na odlično sedmo mesto :D

    avatar

    22.05.2005. (20:39)    -   -   -   -  

  • urlanje.blogspot.com

    Nisam gledala, ali izvještaj je tako iscrpan da kao d ajesam :)). Nadam se da je tvoja musaka bila bolja od grčke pobjedničke pjesme.

    avatar

    22.05.2005. (21:47)    -   -   -   -  

  • Slobs u Iraku

    A zasto nije bilo Italijana? Kod glasanja mi se najvise svideo Monako - ni bod Francuzima.

    avatar

    22.05.2005. (21:50)    -   -   -   -  

  • brandnewgirl

    Bua, pozdrav i tebi :) Jel' stvarno misliš da treba da te udostojim odgovorom posle ove nadasve dubokointelektualne rečenice? Imaš link ka mom blogu, pa se tamo ismejavaj kolk'o oćeš (of course ako te ne izbrišem :)), nema potrebe da Domaćici zagađuješ sjajan topic. Btw, Evrovizija je prestižna manifestacija (to čak i Italijani znaju) pa tim više, njihova nagrada dobija na težini. Ostatak ti je domaćica odgovorila. Nema potrebe da širim priču. Over and out.

    avatar

    22.05.2005. (21:54)    -   -   -   -  

  • shutan

    pa nije se birao album godine,nego najbolja kompozicija eurosonga 2005 od strane strucnog zirija slazem se da svako ima svoje misljenje,al ga neki pretjeruju zestoko sto se tice koreografije ni meni se ne svidja,trebali su dovesti neke djevojke i s njima igrati

    avatar

    23.05.2005. (02:32)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Nisam gledao (nego samo par minuta - jer znadoh da mi ionako budeš ispripovjedala što se desilo) i ne znam kakva je Grčka pjesma, ali ako je gora od Engleske, znači da je stvarno loše. Jer tih par minuta što sam gledao pjevala je ona Engleskinja koja misli da izgleda kao Beyonce i zvuči kao Shakira. E, mogu se staviti na listu čekanja za tvoju slijedeću navalu motivacije south park crtanja braće po blogu? Ne trebaš žuriti, samo me stavi na popis. Ne želiš? Ajde dobro onda, priznajem da je Eurovizija super stvar! :izrečeno tiho i kroz zube: Jesi li sad sretna?

    avatar

    23.05.2005. (02:37)    -   -   -   -  

učitavam...