Komentari

rijama.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • lallallaaaaaa

    Baš sam gledala početak, a onda mi je pao mrak na oči jer ti ljudi zbilja ne parlaju engleski. Jedva da sam išta razumjela.

    avatar

    20.05.2005. (00:28)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Ja mrzim Euroviziju! Ali moram proznati da mi već godinama nije bila ovako simpatična kao sad dok sam čitao tvoj tekst. U biti, svjesna si ti da je to parada kiča i loših pjesama, ali nalaziš nešto zanimljivo u tome. Tako sam ja dugo pratio wrestling i to po WWf i WCW verziji. Pa što ako je namješteno? Ja ne znam unaprijed kome su namjestili pobjedu. :-) Meni je to bilo sasvim kul. Kao tebi Eurovizija.

    avatar

    20.05.2005. (00:47)    -   -   -   -  

  • TV blog

    Hehehe, ja sam večeras glasao za Moldavce. Inače sam prilično zadovoljan kvalitetom pesama, a žao mi je što predstavnica Monaka nije prošla. Terry Wogan je verovatno najbolji izbor, ako ti je BBC Prime stereo na kablu. Na HRT-u je večeras bila mnogo oštrija slika i bolji zvuk (so what else is new?) nego na PTC-y.

    avatar

    20.05.2005. (00:49)    -   -   -   -  

  • umorni konj

    Generalno se slažem sa tobom no ne mogu po pitanju švicarki...pjesmica im čak i malo odskače od ostalih...no barem ih je lijepo gledat, Irska me iznenadila jer su poslali nekog klinca iz Harija Potera Me, Bugari su prvi put na ojrosongu no vjerojatno i zadnji, definitvno se slažem sa TV blogom vezano za Monaco jer je fina teta svakako trebala proć, jes da sam bosanac ali mislim da će Flejminem daleko dogurati...

    avatar

    20.05.2005. (06:50)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Muahaha, ovdje prenose samo finale. A da je Terry Wogan najbolji komentator - JE! Steta da nismo izabrali trudnu i sisatu Jordan, ali ajde de.

    avatar

    20.05.2005. (08:07)    -   -   -   -  

  • freestyler

    eeee ja sam euroviziju zadnji puta gledao kada je još danijel pjevao, sada si me ovim postom nekako 'ubacila' u to vrijeme, mozda pogledam... btw čestitka za pojavljivanje na naslovnici.....uzivaj....:))))

    avatar

    20.05.2005. (08:22)    -   -   -   -  

  • champs-elysees

    Meni je najbolje sjela Norveška iako frajer izgleda urnebesno, u srebrnom pripijenom odjelcu, pa našminkan, perje oko vrata i ogromna tetovaža, smijeh živi, al stvar mi je baš dobra. Malo sam gledala , malo spavala, ko' i mužić, koji se taman zbudil na Nizozemku i rekel da bi njoj mam dal' 12 bodova, ajd nek mu bude, žena je stvarno zgodna. Cicatu Izraelku je prespavao hehehe.

    avatar

    20.05.2005. (09:26)    -   -   -   -  

  • brandnewgirl

    :)) Sjajna si. Ja sam sinoć bila prinuđena da gledam Evrovizuju, pošto sam bila prikovana za bioptrom lampu zbog bolova u leđima. I vrlo brzo sam shvatila, da ljudi imaju i gorih problema od mojih. Terapija je neverovatnom brzinom uspela. Osim Moldavaca koji su stvarno bili ok, meni se dojmila i pesma iz Islanada (onako pravi trala-la evrovizijski fazon), ali očigledno imam ukus van Evrope, jer dotična nije ušla u finale. Svaka čast na naslovnici!!

    avatar

    20.05.2005. (09:39)    -   -   -   -  

  • Minibar

    Nisam gledala, ali ću pogledati finale. Vidim, ovdje se okupljaju ne samo fanovi eurovizije, nego i Zepter medicine.

    avatar

    20.05.2005. (09:47)    -   -   -   -  

  • Happy child

    Nijedne godine nisam propustila Evroviziju, vjerno je pratim svake godine i nikad me ne razocara: tralalalala ili neke srcedrapajuce pjesmice na losem engleskom, koreografija gora od one koje smo koristili za priredbe u osnovnoj skoli, stela sa poenima itd., zivio Euro-trash!

    avatar

    20.05.2005. (11:17)    -   -   -   -  

  • Oko promatrača

    Kao i svaki šund, i ovaj je beskrajno zabavan. Drago mi je da će u subotu i Hrvatska imati svoj udjel u Eurosongu, i to u obliku Borisa Novkovića, prave osobe za ovaj freak show. Čovjek i nakon svih ovih godina još uvijek nije naučio pjevati, izjavljuje kako je "plasman na Eurosong nešto što mu jako puno znači" (ipak je to manifestacija same europske glazbene elite), a pjesma mu je lagano šizofrena (počinje stihom "tišina k'o sidro veže mrak", da bi nekoliko trenutaka kasnije naš vrli pjevač ustvrdio kako je "vani nemir, k'o da je rat"). Pet zvjezdica, two thumbs up, obavezno gledati!

    avatar

    20.05.2005. (12:17)    -   -   -   -  

  • MARKOMANIA

    odavno ne pratim tu evroviziju,.. ne volim takvu muziku... a glasanje je tek farsa: pobedjuje ona zemlja koja ima najvise suseda.. ili gastrabajtera.. strasno sta sve nece da smisle sa tim sms porukama, kako bi uzeli novac.. nista vise nije besplatno, pa ni jebeno glasanje. dok je tako, markomania bojkotuje eurosong i sve manifestacije gde se glasa putem sms!!!!

    avatar

    20.05.2005. (12:47)    -   -   -   -  

  • marisi

    Sad bi ti ja rekla da si frikusa, al necu jer si mi draga. A Euroviziju cu gledat...iz zajebancije i zbog Terry Woganovih komentara. BTW, Boris nema sanse.

    avatar

    20.05.2005. (13:37)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    Prvo da zahvalim svima koji su me obavestili da sam na naslovnici jer to inače verovatno ne bih ni primetila :) Drugo, naravno da znam da je to parada kiča i ludosti, zato mi je i interesantno :) Što se tiče mojih favorita o njima više nakon finala. Boris nema šanse da osvoji prvo mesto pa čak ni da uđe u prvih pet ali se nadam da će dogurati dovoljno visoko da Hrvatsku sledeće godine uvede direkt u finale. Videćemo kako će ko proći, mislim da će biti uzbudljivo i napeto :)

    avatar

    20.05.2005. (13:56)    -   -   -   -  

  • ovajonaj

    a jel te neko obavijestio da si i na tzv. almost-cool listi, ili to samo ja jos nisam bio primjetio? :)

    avatar

    20.05.2005. (16:50)    -   -   -   -  

  • tita

    e domaćice urnebesna si, pošto sam u subotu doma valjda ću i ja gledati, nemam favorita jer nisam nikoga čula osim borisa ;))

    avatar

    20.05.2005. (17:41)    -   -   -   -  

  • Analyse This

    Ovajonaj, Domacica je, kao i Marisi, vise cool nego cijela cool lista zajedno.

    avatar

    20.05.2005. (18:37)    -   -   -   -  

  • Analyse This

    ... a Grooviolu da i ne pominjem.

    avatar

    20.05.2005. (22:12)    -   -   -   -  

  • Cookien svijet

    ponajprije da ti čestitam na dospijeću na naslovnicu i olmost kul listu - zasluženom :)) eto, tek sam sad to vidjela, sram me može biti, koja sam ja neinformirana ljenčuga! kao drugo moram izraziti udivljenje tvojim poznavanjem eurovizije i iscrpnom analizom iste :)) što se mene tiče, eurovizija, uz izbore za miss, kraljicu, princezu, gospođu, babu, štagod - spada u televizijske prijenose od kojih mi se kosa diže na glavi! ali me uvijek iznova fascinira koliko zemljice poput naših polažu nade u tu famoznu euroviziju... dok u normalnim državama na euroviziju idu totalni anonimusi, kod nas se svi estradnjaci iskidaju za dičnu zadaću zastupanja svoje domovine na tom natjecanju. a televizijski prijenosi su priča za sebe. slično kao i izbori za miss. kao da nam je to jedina prilika da se dokažemo u bijelom svijetu. a što je najžalosnije, i je :))

    avatar

    21.05.2005. (09:37)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Draga moja, potpisujem što napisao Analyse This - više si ti kul, nego cijela kul lista zajedno. A dolazak na listu i naslovnicu ćemo jednom zajedno proslaviti na pašti. :-)))

    avatar

    21.05.2005. (12:22)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    pokorićemo Kokolo ne zvali se mi Rock i Domaćica!!!! :D

    avatar

    21.05.2005. (17:05)    -   -   -   -  

  • marisi

    Jebo te...ja bi s nekim uzivo komentirala, a nema nikog na blogu. Evo sad ovih vasih. jebes mi sve, najbolji su. A i dobri su. Ja bi to sve mrkavala. Nish...morat cu se narucit u posjetu tebi. Pa da vidim sta ima i kakvih momaka. O, da.

    avatar

    21.05.2005. (21:55)    -   -   -   -  

  • marisi

    Zasto pjevaju RIJEka i ZauvIJEk???

    avatar

    21.05.2005. (21:55)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    zato sto su crnogorci ;))))))) a zasto boris peva o dunavu heheh, to je nase pitanje? :)))))))))

    avatar

    21.05.2005. (22:51)    -   -   -   -  

  • Slobs u Iraku

    I ko je dobio? Ovi Arapi radije prenose neki rukomet ili dizanje tegova..

    avatar

    21.05.2005. (23:01)    -   -   -   -  

učitavam...