Komentari

bobika.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Danči

    Ako nakon tri mjeseca braka Kec kaže da mu je još uvijek dobro, ženim se i ja ;)

    avatar

    17.05.2005. (14:41)    -   -   -   -  

  • MacManaman

    eeee, Bobe, pa nisi ti sasvim trijezan bio kad si pisao ovaj izvjestaj, ali da je drukčije to bi tek bilo nenormalno s obzirom da se jedan od alkosa ženi...čestitam Kec

    avatar

    17.05.2005. (15:01)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    To tako ide, uvijek netko otvori sezonu, za par godina ces pisati kako vam se klinci igraju u pjescaniku ;)))))

    avatar

    17.05.2005. (15:59)    -   -   -   -  

  • Pa dobro Kobabac gdje si ti? Držali smo Grabrovničane u 2. poluvremenu stalno u naših 16. Izveli su 643 kornera, a zabili samo 4 gola... Što bi rekla Marija Terezija: " I noga u guzicu je korak naprijed." Koluka je zabio prvijenac manirom iskusnog goleadora. Šteta što je gol bio samo u kozmetičke svrhe.Krivo je i sunce što je našem Didi udaralo u oči, a šiltericu nije nosio. Zubak

    avatar

    17.05.2005. (16:29)    -   -   -   -  

  • Krco

    Nisam danas kapi alkohola popio matere mi!! Ali zato navećer planiram da spremim koji ladni Osijek u moj već pomalo sexy trbuščić! Zubak.kaže mi tvoj šogor Vurdeljić da si imao problema s ostavljanjem komentara?

    avatar

    17.05.2005. (17:37)    -   -   -   -  

  • MacManaman

    eto mene u nedilju da se krvi napijemo bagri turanovačkoj i da se vratimo tamo gdje nam je i mjesto! ja sam pretpostavio da će izvještaj iz grabrovnice bit u maniri ante grabovca, mi šanse oni golove...

    avatar

    17.05.2005. (19:32)    -   -   -   -  

  • DVD Čačinci i NOB (Narod Oko Bare)

    Jesi l' snimio pjesme za momačku? Svi vatrogasci stižu na Kecov oproštaj od samačkog života pa pripremi nekakve vatrogasne.

    avatar

    17.05.2005. (22:20)    -   -   -   -  

  • DVD Čačinci i NOB (Narod Oko Bare)

    Pozdrav svima. Reci Kecu da cijela postrojba DVD-a Čačinci stiže na oproštaj od momačkog života.

    avatar

    17.05.2005. (22:34)    -   -   -   -  

  • Krco

    Oj MacManamane oliti Babče,mi svi željno isčekujemo tvoj nastup i napokon jednu dobru igru ove sezoine (ako te Čos stavi u sastav) ali igra se protiv Sladojevaca (rodno selo Antuna Dunkovića prvotimca Rijeke). @Fireman-snimio sam CD i ima tamo i vatrogasnoh ali su ga već izgubili tako da ću sutra morat nanovo.Ti na momačku ponesi aparat pa ćemo u petak da pišemo postove.Ti sa vatrogasne a ja sa strane Alkosa!!!!! Popiio sam maloprije preko nekoliko Osječkih pa mi je za ovaj komentar trebalo 2 minute i 46 sekundi minimalno!

    avatar

    18.05.2005. (00:43)    -   -   -   -  

  • Krco

    Jebo te Ante Grabovac!Ajmo ga sad svi opsovat!

    avatar

    18.05.2005. (00:44)    -   -   -   -  

  • MacManaman

    a ja mislio turanovac. al nema veze, njima ćemo se još lakše krvi napit...a doći će it turanovci na red... "županija priča sva..."

    avatar

    18.05.2005. (01:36)    -   -   -   -  

  • maj staff:)

    o dobru zabavu na momačkoj! kec čuvaj se da ti neku tetu koja skače iz torte ne podvale!!!sretno!!

    avatar

    18.05.2005. (18:23)    -   -   -   -  

  • Kruno

    Za nas nesretnike koji necemo imati privilegiju i cast da sudjelujemo na toj proslavi duha i mladosti (Kecova momacka), ocekujemo prodroban pismeni izvjestaj na ovim stranicama :-))))

    avatar

    18.05.2005. (21:01)    -   -   -   -  

  • tota

    vidim ja da ce u svatovima biti veselo do jaja!zelim svima dobru zabavu,a Kecu sretan brak!

    avatar

    20.05.2005. (20:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...