Komentari

rijama.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • urlanje.blogspot.com

    O, ne! Ovaj će ti preoteti mjesto u Trijumf-kapiji. Domaćice, nemaš šanse :(

    avatar

    16.05.2005. (19:19)    -   -   -   -  

  • tita

    evo mišljenja s malo peršina i češnjaka iliti belog luka, a i s malo maslinovog ulja - same zdrave namirnice, zašto ja ne znam ovako da se prodam nikome čovječe, inače jako mi se sviđa blog, pogotovo ono sa strane- slučajno naletila na tebe ;))

    avatar

    16.05.2005. (19:25)    -   -   -   -  

  • promatraè

    Svaka mu čast! Vjerojatno je bezuspješno podnio već 100 molbi pa se odlučio na ovaj korak. Skrenuo je pažnju na sebe i tako iskočio iz mase prijava. Ja bih ga pozvao na razgovor, pa da vidim je li genijalac ili luđak!

    avatar

    16.05.2005. (19:59)    -   -   -   -  

  • freestyler

    ma za blagajnika izvrstan, ovakvu molbu za posao nemozes ne zamjetiti, nemozes ne pozeliti upoznati autora....uzivaj....:))))

    avatar

    16.05.2005. (22:07)    -   -   -   -  

  • MARKOMANIA

    hahaha...blagajnik je zakon!

    avatar

    16.05.2005. (22:31)    -   -   -   -  

  • crash0

    sve on zna i može, osim engleskog... "can you wait the second" :))

    avatar

    16.05.2005. (22:35)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    Sve bih ja njih unajmila, bez pogovora! :D

    avatar

    16.05.2005. (22:37)    -   -   -   -  

  • bankrobber

    "Razumevanje tokova novca"-pa mogao bi da bude i ministar finansija,kad se čovek već razume!!!

    avatar

    17.05.2005. (00:29)    -   -   -   -  

  • Cookien svijet

    kad čovjek čita one beskrajne upute za sastavljanje životopisa na raznim internet portalima, upada u oči da im je svima zajedničko jedno: svi odreda tupe kako je nužno privući pažnju poslodavcu i izdvojiti se od drugih aplikanata, bla, bla... mislim da je b.b. u svom zanosu malo predoslovno shvatio tu uputu. da ja kojim slučajem rasplišem natječaj za neki posao i dobijem ovakav životopis, zvala bih lika na razgovor tek toliko da vidim koji je to biser...

    avatar

    17.05.2005. (06:02)    -   -   -   -  

  • rabljeni političar

    Sama hvala niš ne valja.

    avatar

    17.05.2005. (06:55)    -   -   -   -  

  • brandnewgirl

    Znači ovog trnutka bacam svoj Cv u Recycle Bin, i učim ovaj napamet. Preslišavanje za par dana.

    avatar

    17.05.2005. (09:27)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Pusti priče, lik nije loš. Možda će ga netko iz vica zvati u slijedeći krug, pa ako zaista ima neke kvalitete (ne nužno i ove nabrojane) možda će ih i pokazati. Ima jedan sličan mudrac koji je na sebi svojstven način popunio formular i dobio posao u McDonald'su. Poslo bi ti al je slika a ne sam tekst pa ne stane u komentar. Klap

    avatar

    17.05.2005. (09:58)    -   -   -   -  

  • Minibar

    It's ok-rekla je naša nekadašnja missica.

    avatar

    17.05.2005. (16:58)    -   -   -   -  

  • marisi

    Jel ovo neka zajebancija?

    avatar

    17.05.2005. (18:15)    -   -   -   -  

  • lallallaaaaaa

    Koji blagajnik, pih;)

    avatar

    17.05.2005. (22:14)    -   -   -   -  

  • po·e·tyc

    odlican je! sve ovisi o onom tko cita. mozda ce ga pola ljudi otpisati kao budalu, ali bar pola nece, jer tip to i nije. samo je hrabar (ili ocajan). izuzetno je elokventan, skoncentriran, miran, inteligentan, duhovit. sva ova hvaljenja su vrlo podrobno a koncizno napisana; a sva podrucja vrlina pokrivena. prvi pasus je cisti melem za usi za svakog poslodavca (kad bi mu vjerovali, sto nitko nece, ali to uopce nije ni prava svrha tih rijeci). majstor. najvise mi se svidja ova precizno otesana slika: "Dobronameran ali ne lakomislen i lakoveran, odmeren ali ne podozriv i sitničar, beskompromisan ali ne isključiv." sta da kažem?! on je pravi izbor. za blagajnicke kvalifikacije se lako dozna na razgovoru...

    avatar

    18.05.2005. (01:35)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    Da poetyc i meni se ovaj deo koji si citirao najvise dopao jer je prilicno ostrouman. Ima nekih stvari u kojima je definitivno hillarious ("gorostas duhovni" i "krasota od krasote na ovome svetu") ali, sta znam, da sam poslodavac, definitivno bih ga pozvala na razgovor! Sva sreca te jos uvek mogu dobiti posao na moj "ozbiljni" CV ali, ako to vise ne bude slucaj, verujem da cu i ja pribeci slicnim metodama za privlacenje paznje. Nadam se da je P.P.-u uspelo .. :)

    avatar

    18.05.2005. (03:08)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    BTW RockRoll, ako ti se da da mi posaljes tu aplikaciju iz McDonaldsa, imas mail ispisan tu sa strane pa me obraduj .. :)

    avatar

    18.05.2005. (03:10)    -   -   -   -  

  • Happy child

    Koja skromna osoba, sa ovakvim CV-om sva ce mu vrata biti otvorena, ma sigurno.

    avatar

    18.05.2005. (10:18)    -   -   -   -  

  • trill

    ma izvrsno....ja bih ga odmah pozvala na razgovor za posao. Dobivam barem 2-3 molbe za posao na dan i dosta mi je više onih cmoljavih "ja jadan, jadni mi svi doma, jadna mi budućnost, jadno sve". A osim toga, volim ljude koji su svjesni sebe i duhoviti, pa makar bili i umišljeni pri tom :)))

    avatar

    18.05.2005. (10:59)    -   -   -   -  

  • champs-elysees

    "Džoker koji uskače u sve kombinacije " :-)))))))))) pa da uskoči meni malo u kombinaciju zvana tekući-račun i kartice, da tomalo sredi :-))))

    avatar

    19.05.2005. (15:54)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    U got mail!

    avatar

    20.05.2005. (00:34)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    hvala Rock, videla sam, super je!!! Tip je fenomenalno odgovarao, nije ni cudo da su ga primili :)

    avatar

    20.05.2005. (00:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...