Komentari

rijama.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • druga zena i po

    Kada god pomislim da neces moci da prevazidjes sebe -ti to uradis! Bravo! Respect!

    avatar

    05.05.2005. (11:41)    -   -   -   -  

  • Cookien svijet

    hm, moram priznat da se u problematiku državne zajednice sicg ne razumijem baš previše, pa ako ti tako kažeš, ja ti vjerujem! što se kosova tiče, sjetila sam se nečeg što je jednom izjavio jedan moj profesor na faksu (pokušat ću dočarat maksimalno moguće): "na tom kosovu imate milijun golih, bosih, nepismenih i nezaposlenih. meni nije jasno čemu se toliko oko njega otimaju. da ja imam takvu regiju u svojoj državi i da mi je neko oće uzet, rekao bi - samo nosi! zamislite koliko je to manje novaca za socijalne pomoći, razvojne fondove i ostalo!" eto, tako je nekako zborio. i čini mi se da je bar donekle imao pravo.

    avatar

    05.05.2005. (14:01)    -   -   -   -  

  • www.rankovic.net

    I ja sam krajnjeee zabrinuta zbog mogucih namera M. Djukanovica

    avatar

    05.05.2005. (14:26)    -   -   -   -  

  • umorni konj

    sviđa mi se ovo "flajing fak"..ameri nekad koriste i flajing šit.....:)

    avatar

    05.05.2005. (14:26)    -   -   -   -  

  • freestyler

    jebiga u politiku se ne razumijem nimalo, ali znam da narod svakako najebe...

    avatar

    05.05.2005. (14:28)    -   -   -   -  

  • brandnewgirl

    Čuj žao! Pa jedva čekam više da se razdvojimo. Dosadili su i bogu i narodu sa tom pričom.

    avatar

    05.05.2005. (15:18)    -   -   -   -  

  • marisi

    Hihihi....doabr ti je ovaj tekst. Znaci,razdvajate se? A Kosovo?

    avatar

    05.05.2005. (18:26)    -   -   -   -  

  • MARKOMANIA

    milo.. hah,, pa gadi mi se taj jazavac.. osnovna fora je u tome(mada verujem da svi znaju, al nema veze, da se i ja malo pravim pametan i pokazem da se razumem i u druge stvari, pored zena i sporta:)) sto je on mnogo zabrljao sa onim cigaretama i ko zna cime, i u italiji je odavno raspisana poternica za njim.. e sad on pokusava da spase guzicu tako sto ce inicirati na ocepljenju c.g i tako postati predsednik jedne suverene drzave( a scg je sve samo to nije), sve u cilju da se sakrije iza imuniteta... e zato je milu toliko zapelo za nezavisnom drzavom crnom gorom

    avatar

    05.05.2005. (18:57)    -   -   -   -  

  • Rock Roll

    Potpisujem freestylera. Ne znam kako bi trebalo riješiti problem Kosova (a očito ne znaju ni oni koji bi trebali znati) i sve mi nekako sliči na situaciju u Izraelu/Palestini - dva naroda koji se ne podnose žive na istom teritoriju. Što se tiče Crne Gore, oduvjek se pitam: pa što će vam oni? Zašto ih zadržavate? Pravo veliš, neka se odcjepe i rješavaju sami svoje financijske i ine probleme.

    avatar

    05.05.2005. (18:57)    -   -   -   -  

  • dedarobber

    Ključno pitanje je kako da Kosovo bude SRBSKO,kad tamo SRBOVA ima vrlo,vrlo,vrlo mali broj.KAKO da Bude naše kad nas TAMO nema,a nešto se slabo i razmnožavamo.Dok se crKVA bude bavila politikom a ne duhovnom obnovom NARODA tako će nam ići,a ako se i opamete i oslobode UDBaštva u svojim redovima možda se nešto dobro i desi.!!!

    avatar

    06.05.2005. (00:04)    -   -   -   -  

  • william

    Boli me qrac za Kosovo, Srbiju, Crnu Goru... a posebno me boli qrac za tu sprdnju od drzavne zajednice... taman da sutra sve TO zajedno propadne, ne bih se uzbudio vise nego kad mi, recimo, na autu otpadne auspuh...

    avatar

    06.05.2005. (00:21)    -   -   -   -  

  • Oko promatrača

    William, ako je zaista tako, zašto si uopće trošio vrijeme na čitanje ovog teksta i njegovo komentiranje? Ja se svome susjedu ne petljam u odnose u njegovoj kući, ali mi nije svejedno ako stvari kod njega ne štimaju. Ako je susjedstvo mirno i meni je život u kvartu ugodniji.

    avatar

    06.05.2005. (10:32)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    posmatrač: ma William ti je jedan opaki gastarbajter koji je Srbiji uzeo sve što je mogao a onda digao nos i otišao i sada nam svima serucka sa sigurne distance :=) Williame *pretnja* nemoj da ti opet dolazim na rođendan! :) Ostali: na ova malo ozbiljnija pitanja ću pokušati da odgovorim kada dođem sa ispita nešto kasnije popodne. Unapred se ne radujem razmišljanju na te teme :/

    avatar

    06.05.2005. (11:48)    -   -   -   -  

  • Analyse This

    :drzifige: :)

    avatar

    06.05.2005. (13:15)    -   -   -   -  

  • druga zena i po

    :drzifige: takodjer

    avatar

    06.05.2005. (14:25)    -   -   -   -  

  • brandnewgirl

    Ajde, mislimo danas popodne na tebe. Vrati se sa lepim vestima, pa da slavimo :)

    avatar

    06.05.2005. (14:34)    -   -   -   -  

  • Cy3aHa

    o sirota crna gore, kuku tebi bez srbije,ovaplocenja ljudske milosti i velikodusnosti, primjera nadasve prijateljskog ophodjenja prema susjedima...poslednji parazit u nizu onih koji iscrpise tu snaznu ekonomiju pokusava dobrovoljno da ode.. valjda mu se zgadio miris trulezi. meni jeste.jos prije 6 godina.

    avatar

    06.05.2005. (17:37)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    Dakle, da ne bude "obećanje ludom radovanju", evo mojih stavova povodom gorenavedenih teritorijalnih problema. Što se Crne Gore tiče, poslednje što bih želela jeste da neko pomisli da ja imam nešto protiv Crnogoraca kao takvih. Dakle, NEMAM, štaviše. Ono protiv čega imam štošta protiv jeste SiCG kao takva, nakaradna i nefunkcionalna država na papiru. Prvo, zato što je ta država do te mere krdžava je postizanje bilo kakvog, i najsitnijeg, dogovora teže od rađanja šestorki a drugo, zato što se ta jada od države 90% finansira iz budžeta RS što je rezultiralo time da ja npr. nemam zdravstveno osiguranje i neke druge životne potrepštine koje mi, u ovom trenutku, onako prilično fale. Niti Srbija tera Crnu Goru da ostane, niti obrnuto. SiCG u potpunosti i iz meni nepoznatih razloga forsira međunarodna zajednica koja opstanak SiCG uslovljava na raznorazne načine, uglavnom finansijskim sankcijama, usporavanjem procesa pridruženja EU i slično. Po Ustavnoj Povelji svaka članica će 2006. imati pravo na referendum kojim će se odlučiti dalja sudbina SiCG a ja mogu samo da anticipiram da će taj referendum reći manje više šta i ja u svom postu. Marko je odlično opisao razloge zbog kojih Đukanović najednom nestrpljivo forsira razdvajanje pa ne osećam potrebu da to dodatno elaboriram. Ustvari, mislim da sam temu iscrpela pa prelazim na ...

    avatar

    06.05.2005. (18:06)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    Kosovo: see šta je rekao Cookien profesor i znaćete šta mislim. Problem je u tome što ima dosta ljudi koji misle slično, uključujući tu i političare, ali se ne usuđuju da to izreknu javno jer ih je strah desničara, crkve, raznoraznih idiota koji briju na neke istorijske kolevke, kosovski boj i slično. Ovde je lakše reći "Ja sam gej" nego "Mislim da Kosovo treba da bude nezavisno" a svi znamo kako ovde prolaze gejevi pa vam je ondak jasno kako bi tek prošli ovi drugi. To je ovde užasan taboo i plašim se da će krajnji ishod (a mislim da znam koji će biti) uzdrmati ovo društvo (??) do temelja. Situaciji najmanje doprinose naši nesposobni političari koji pričaju velike priče i zaluđuju narod. Rekla sam već ko će tu najviše najebati pa da sa time završim. Živi bili pa videli konačan rasplet!

    avatar

    06.05.2005. (18:16)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    A što se polaganja tiče: recimo da smo i Tony Blair i ja dobili svoje desetke! Idemo dalje!

    avatar

    06.05.2005. (18:17)    -   -   -   -  

  • ..::Domaćički shit-lit::..

    oh-oh-oh vidim da ću uskoro morati da pobrišem ove moje komentare jer su već počeli da me pronalaze pod odredjenim keywords od kojih mi se dize kosa na glavi. Dakle, citajte dok se moze!

    avatar

    06.05.2005. (18:53)    -   -   -   -  

  • william

    Ha ha ha, pa sta to moze da se uzme u Srbiji, nema za sta pas da je ujede... ono sto je moglo da se uzme, uzeli su mnogo pre mene oni koji su bili pametniji i snalazljiviji... ok, ima danas nekih mrvica, ali to je vise u nekom 'nevladinom' sektoru, nego sto moze ljudski da se pokrade... I da, ispravka, ne boli me qrac za decu, bolesne ljude i zivotinje na Balkanu - za sve ostale mi, however, vriste jaja...

    avatar

    06.05.2005. (19:06)    -   -   -   -  

  • oda jagodi

    domačicu za percjednicu! ma, balkancii... takva je naša politika!

    avatar

    07.05.2005. (11:36)    -   -   -   -  

  • po·e·tyc

    ha cuj, malo po malo, tako to ide... prvo slovenija, pa hrvatska, pa bosna, makedonija, sad ce crna gora, pa kosovo, pa vojvodina (ne zaboravimo njihove autonomase!)...

    avatar

    08.05.2005. (16:24)    -   -   -   -  

  • Happy child

    Domacice, slazem se sa ovim sto je Jagoda izjavila, mislim da bi tebe trebali izabrati za predsjednicu pa da ih pocnes sviju tamo po vladi mlatit kutlacom po glavi da dodju malo do pameti.

    avatar

    08.05.2005. (20:06)    -   -   -   -  

učitavam...