Komentari

bobika.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • Danči

    Gledao ja Dragana, bio je zakon. U jednom trenutku kaže Pervanu: "Normalan čovjek bi ovo uzeo i otišao!" Pervan kaže: "Da!" A Dragan na to: "Onda idemo dalje!" ZAKOOON JE BIO!

    avatar

    03.05.2005. (22:28)    -   -   -   -  

  • Danči

    Gledao ja Dragana, bio je zakon. U jednom trenutku kaže Pervanu: "Normalan čovjek bi ovo uzeo i otišao!" Pervan kaže: "Da!" A Dragan na to: "Onda idemo dalje!" ZAKOOON JE BIO!

    avatar

    03.05.2005. (22:31)    -   -   -   -  

  • Krco

    Mogao bi nam se i Zubak opet malo javiti kad ga već hvalimo ovdje. Zuberu,jaaaaviii seeeee!

    avatar

    03.05.2005. (22:38)    -   -   -   -  

  • ddadd

    Jel u redu juniore deklasirati zbog seniora? :( Nekako mislim da su malci to teško podnijeli...bar bih ja, da sam junior :)

    avatar

    04.05.2005. (14:47)    -   -   -   -  

  • Danči

    Dobar ti je logo, pijan kao i vi! ;)

    avatar

    04.05.2005. (15:18)    -   -   -   -  

  • Yellowblue

    svaka čast...super statistika...kad ću ja tako????

    avatar

    04.05.2005. (19:31)    -   -   -   -  

  • WackedCartz

    dobra ti je statistika, još samo da te stave na kulersku listu....

    avatar

    04.05.2005. (19:36)    -   -   -   -  

  • Petrazgb

    hm... bas je simpa taj bobika:)

    avatar

    04.05.2005. (21:29)    -   -   -   -  

  • Krco

    Je,baš sam si kul! Ak netko nije pročitao post o meni neka to obavezno učini i iskomentira.

    avatar

    04.05.2005. (23:09)    -   -   -   -  

  • maj staff:)

    uuuuu vi ste sad neka Face na listi ito! ma svaka čast dječki! by the way lijepo ste dom uredili!!pus!:))

    avatar

    05.05.2005. (00:20)    -   -   -   -  

  • hrvac

    Golden Balls ti je nase ime,igramo rukomet na pijesku.Pogledaj na blogu o tome sam na pocetku pisao,jos proslo ljeto.Sad nemam previse vrewemena za pisasnje jer idemo na MASTERS u Spanjolsku pa imamo puno obveza sa traženjem sponzora i organizaciji puta.

    avatar

    05.05.2005. (11:33)    -   -   -   -  

  • ***DJonza BLOG***

    -Živjeli Čačinački alkosi!!! -Živjeli!

    avatar

    05.05.2005. (11:37)    -   -   -   -  

  • ŠIBENIK U SRCU (- BLOG-)

    Čwstitke za blog,A u sl. brod bi moga i ja ako Šibenka još bude u igri za 3 misto... nice firehouse.pozdrav

    avatar

    05.05.2005. (16:42)    -   -   -   -  

  • Krco

    Dobro je!!!

    avatar

    05.05.2005. (18:18)    -   -   -   -  

  • Robacho

    Kao što sam već rekao kod firemana, dom stvarno odlično izgleda

    avatar

    05.05.2005. (22:07)    -   -   -   -  

  • my-totalno-kompliciran-life

    fora ti je blog i baš si cijeli simpa, ali trampa ne bi išla... :)))) pozdrav!

    avatar

    06.05.2005. (00:08)    -   -   -   -  

  • tehnozena

    Kako zgodan dom. (Nažalost, u HR rijetko se lijepo gradi.)

    avatar

    06.05.2005. (17:56)    -   -   -   -  

  • Krco

    @ M A R T I N A-kakva trampa? @Tehnožena-je lijep je dom (više slika ima kod firemena pa odi malo i tamo),ali već su po selu počele raznorazne priče o krađi i pranju novca kako to već po običaju biva u ovoj našoj banana državi. izgleda da bi bolje bilo da smo ostavili ono ruglo od ruševine u centru Čačinaca!

    avatar

    06.05.2005. (20:37)    -   -   -   -  

  • HNK Hajduk Split - blog

    Statistika je odlična. Sve pohvale!!! Jesi vidija da je Kale maka blog. Naredili mu u klubu

    avatar

    06.05.2005. (21:05)    -   -   -   -  

  • gogy-ST

    Jedno pitanje za tebe "Bobika",nevezano uz ovu temu. Je li moš pristupit forumu na Kalinoj stranici? Do popodne je sve bilo o.k.,a onda san ja doda jedan komentar o "igračini" Vejiću i otad je i forum bar privremeno maknut. Je li i tebi tako? Inače Ne-no je reka da će blog bit ponovo otvorren na kraju prvenstva. Ono smeće od novinara će najebat,bit će mu pripremljena "čeka" kad se bude najmanje nada,a onda ćemo vidit di će završit sa svojin insinuacijama. Nesposoban da popuni svoj prostor,pa onda krade komentare,a uz to indirektno insinuira da me Kale valda plaća da pišen protiv Vejića. KATASTROFA! Onda,imaš li pristup forumu ili ka i ja ne moš ni na njega?

    avatar

    06.05.2005. (22:47)    -   -   -   -  

  • gogy-ST

    Jedno pitanje za tebe "Bobika",nevezano uz ovu temu. Je li moš pristupit forumu na Kalinoj stranici? Do popodne je sve bilo o.k.,a onda san ja doda jedan komentar o "igračini" Vejiću i otad je i forum bar privremeno maknut. Je li i tebi tako? Inače Ne-no je reka da će blog bit ponovo otvorren na kraju prvenstva. Ono smeće od novinara će najebat,bit će mu pripremljena "čeka" kad se bude najmanje nada,a onda ćemo vidit di će završit sa svojin insinuacijama. Nesposoban da popuni svoj prostor,pa onda krade komentare,a uz to indirektno insinuira da me Kale valda plaća da pišen protiv Vejića. KATASTROFA! Onda,imaš li pristup forumu ili ka i ja ne moš ni na njega?

    avatar

    06.05.2005. (22:53)    -   -   -   -  

  • noname

    Naša san novi blog Kale. Ne znam jel ga Ne-no napravija ili ko drugi. Bija san popizdija kad ga nije bilo pa san tražija po googlu. sad je kaletvrtko.hr

    avatar

    06.05.2005. (23:19)    -   -   -   -  

  • Krco

    @Duje-vido sam da je Kale maknio blog i to zbog onog šupka Gabelića jer je u 24 sata (novine) pisao da kale ima nešto protiv Vejića tj. stvara sranja tamo di ih nema (i Goggy-ST je to lijepo objasnio). Goggy-st-nisam išao na forum,probat ću. Javi mi se na mail (imaš ga tu sastrane)

    avatar

    07.05.2005. (06:33)    -   -   -   -  

  • gogy-ST

    "Bezimeni" o čemu ti to? Kakvi drugi Kalin blog? Ti se to zajebaješ ili misliš ozbiljno?! U tražilici mi se ništa ne otvara na ovo šta si ti navea,pa san skužia da se očito zajebaješ ili si nešto krivo skužia. U suprotnome navedi točnu adresu toga bloga. "Bobika",s mailon iman nekih pizdarija ovih par dana pa ih onda ne mogu slat. Odgovori mi ovde je li imaš pristup forumu ili ni ti nemoš na njega.

    avatar

    07.05.2005. (23:42)    -   -   -   -  

  • Krco

    @Goggy-ST:upravo zbog toga sam i htio da mi se javiš na mail,nebi tu o tome (Ne-no me zamolio).

    avatar

    08.05.2005. (07:54)    -   -   -   -  

učitavam...