Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (33)

Marketing


  • između jave i sna

    tesko mozemo zivjeti samo po zadanim pravilima a da u sve ne ukljucimo i trenutne emocije... uostalom, zar bi zivot bio imalo zanimljiv kad bi stalno hodali jednom te istom, vec utabanom stazom? nije li ljepse ponekad zaci u sumu, pa makar nas i koja grana ogrebala? ;))

    avatar

    30.04.2005. (07:24)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga maslackica s osjecajima i emocijama poneki put i pretjerujemo, kod nas na ovim prostorima trebalo bi vise razuma... ja ti ne pripadam niti prakticiram svjetovni zivot vec dvadesetak godina, - zivim zen! kod mene ti je i asfalt, getro, djet-set okruzenje djungla, djungla na asfaltu koju vidim... pod ovim vodsvom zen-pricica nitko te ne navodi da si u suglasju, niti te prisiljavaju da bilo sto cinis. stara indiska mudrost kaze: "podigni kamen, ispod njega ces pronaci mudraca.", sto znaci milijarde ljudi, milijarde puteva, izabrala si svoj put njim i hodi... lp, boro

    avatar

    30.04.2005. (08:07)    -   -   -   -  

  • borivoj

    a sto se tice grancice i sumice, rijeka i njeno okruzenje ucke, grobnickih alpa, velebita, pa nesto dalje istre, ja sam ti gotovo stalno na nogama s rancem na ledjima... lp, boro

    avatar

    30.04.2005. (08:10)    -   -   -   -  

  • borivoj

    kako je moj chat musicav i radi po svome, ne mogu vam se zahvaliti preko shata, ja koristim priliku da se zahvalim dragom profi na ugodnoj informaciji u ovo suncano subotnje jutro, i obavjestavam vas da cu pogledati. pokusao sam vec, medjutim tu informaciju ne mogu nac. jos jednom, veliko vam hvala i navratite cesce do nas, vas boro.

    avatar

    30.04.2005. (08:36)    -   -   -   -  

  • borivoj

    dragi profo, to je prekrasno. snasao sam se i to preko pretrazivaca, treba samo upisati "blig blog" i dolje u dnu teksta kliknuti na blog, dobije se. veliko vama hvala, lp. boro.

    avatar

    30.04.2005. (08:48)    -   -   -   -  

  • borivoj

    jos jednom da olaksam pristup, ides na link: http://www.htnet.hr/f-set.html -upises pod pretrazivac "blig blog" i dobijes redoslijedom pod 1.- ostani budan, kliknes i u dnu teksta jos jednom kliknes "ostani budan" i to je to. radostan sam ko malo dijete... lp svima, narocito mom profi na ovoj ugodnoj obavijesti. napomena, pod 1. pise: "Konacno, nakon dugo vremena, originalan i zanimljiv blog u kojem se ne raspravlja o politici, susjedovom automobilu ili lijepom vremenu...." jos neko vrijeme mozete kliknuti link na chatu...

    avatar

    30.04.2005. (09:00)    -   -   -   -  

  • Tvoja

    cestitam na blogu tjedna! i da - sve je istina - i ja imam ponekad ouno problema s tim, da radim ono sto znam...;)

    avatar

    30.04.2005. (10:21)    -   -   -   -  

  • borivoj

    nije tako samo kod tebe, kod velike vecine nas to je u dobroj mjeri prisutno. trebalo bi puno toga ciniti na sebi da bi izasli iz tog labirinta, mnogi nemaju izlaz... lp, bora.

    avatar

    30.04.2005. (10:32)    -   -   -   -  

  • mayday

    Rijeka koja teče može naplavljivati okolna polja i biti dobra, ali može i razliti se preko obale i potopiti kuće. Toliko o dobro i zlu. Inače, ja se volim puštat rijekom da me nosi a plivam kako znam uz obalu se hvatam korijenja i travki, a glavni tok rijeke zvan matica ionako se ne može promijeniti. Osim ako ne gradiš hidroelektranu :)))

    avatar

    30.04.2005. (12:57)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hvala ti maydaj na tvome vidjenju... lp, boro

    avatar

    30.04.2005. (15:04)    -   -   -   -  

  • ZEMLJA BEZ SUNCA

    više razuma a manje emocija bi nam svima dobro došlo...ali to je teško...

    avatar

    30.04.2005. (16:13)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hvala pametnice moja lu... pusa, boro.

    avatar

    30.04.2005. (18:04)    -   -   -   -  

  • ....Zanimljivosti.....

    Boro čestitke za Blog tjedna na T-portalu!!!!!

    avatar

    30.04.2005. (18:16)    -   -   -   -  

  • trill

    Mislim da više stvar u vlastitom osjećanju dobroga i lošega, ako to slijedimo i tako radimo...imat ćemo manje za žaliti kad ostarimo..

    avatar

    30.04.2005. (19:54)    -   -   -   -  

  • trill

    ... sad sam čitala ostale komentare i vidjela da ti ljudi čestitaju, čestitam i ja :)))

    avatar

    30.04.2005. (19:56)    -   -   -   -  

  • SPACEODDITY

    Da, svi smo obicno rjecitiji od djela....a sad pitanje je koliko dobro poznajemo sebe, mozda od onog trenutka kad smo shvatili da lazemo sebe i druge...treba prvo sebi priznat, pa oprostiti, tek onda smo nesto postigli...naucila na vlastitom iskustvu!

    avatar

    30.04.2005. (21:17)    -   -   -   -  

  • borivoj

    komentiraj.blog i trill, hvala na cestitkama, lp boro

    avatar

    30.04.2005. (21:41)    -   -   -   -  

  • Polona

    pozdrav i od mene i cestitke prvo za blog tjedna, pa i za haigu - lijepa poruka :)))

    avatar

    30.04.2005. (21:42)    -   -   -   -  

  • borivoj

    tocno draga supernova, danas na zalost mnogi lazu iz ciste neupucenosti i neznanja, i nekima je u interesu da je narod neskolovan jer im je lakse manipulirati tim i takvim narodom... lp, boro

    avatar

    30.04.2005. (21:44)    -   -   -   -  

  • borivoj

    polona draga, pusa od bore.

    avatar

    30.04.2005. (21:45)    -   -   -   -  

  • jagode

    recimo da sam prošli put znao što treba ovdje napisati, ali to nisam učinio:-)

    avatar

    01.05.2005. (09:07)    -   -   -   -  

  • borivoj

    jagode ne vodi brigu, ja cu ispisati i prisjetio sam se prekrasno narisane jagode u mojoj slikarskoj knjizi utisaka. zenska klapa "luka" najbolja u hrvatskoj i ujedno moje drage prijateljice u prigodi otvorenja izlozbi nastupile su mi u tri navrata. zadnji put na trsatu, nakon otvorenja zalumpali smo uz pjesmu i ostali malo duze. na kraju upisale su mi se osim jedne koja mi je narisala jagodu uz obrazlozenje, da je slatka ko jagoda. nato sam odgovorio da ne samo ona, vec puna kosara jagoda, mojih dragih cura klape luka skupa s njom...lp, boro.

    avatar

    01.05.2005. (19:38)    -   -   -   -  

  • Nina

    Mnogo njih je zlo a glume dobro

    avatar

    01.05.2005. (22:34)    -   -   -   -  

  • borivoj

    tocno nina, primjera ima bezbroj. jednog tajkuna koji je unistio vise firmi, bio po sudovima i nikom nista, sretnem pre neki dan s diplomat torbicom onako kao nekad i pita ti on mene: kako si? ja mu odgovorim: a kako cu bez novaca i posla. nato ti on meni: sta ces, takva su ti danas vremena. a ja u sebi: e, da ga jebem!... lp, boro.

    avatar

    02.05.2005. (08:26)    -   -   -   -  

  • Pozdrav od Profe

    A young man caught a small bird, and held it behind his back. He then asked, "Master, is the bird I hold in my hands alive or dead." The boy thought this was a grand opportunity to play a trick on the old man. If the master answered "dead", it would be let loose into the air. If the master answered "alive", he would simply wring its neck. The master spoke, "The answer is in your hands".

    avatar

    02.05.2005. (21:26)    -   -   -   -  

učitavam...