Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • SPACEODDITY

    Danas se zivi ubrzanim tempom, i ljudi vise nemaju vremena za obicne svakodnevne stvari, ili ih jednostavno rade prerutinski i zato sto se jednostavno mora da bi izgurali dan za danom. Danas se guta dok se jede. a za spavanje se piju tablete...to je onako figurativno govoreci :-)

    avatar

    27.04.2005. (09:43)    -   -   -   -  

  • borivoj

    tocno draga supernova, trebalo bi se naci vremena za sebe i vise posvetiti paznju zdravlju i razvoju duhovnog bica jer nije sve u novcu, a odnosi se na one koji su te srece da imaju obezbedjeno radno mjesto i koliko-toliku egzistenciju. lp, boro

    avatar

    27.04.2005. (10:05)    -   -   -   -  

  • LPfanovka (Tea)

    kaj ti pišeš proze????

    avatar

    27.04.2005. (11:55)    -   -   -   -  

  • moje muhe i mušice...

    mislim da je teško probudit se ujutro i ne razmišljat o problemima od jučer, pogotovo ako nisu riješeni...

    avatar

    27.04.2005. (13:14)    -   -   -   -  

  • mayday

    Ali kad se ljudi rode, ne poznaju same sebe, a neki bome takvi i umru.

    avatar

    27.04.2005. (13:23)    -   -   -   -  

  • plejadablue

    Upitali jednom zen Majstora: što je ustvari meditacija? On im odgovori: Kad sam gladan, onda jedem,kad mi se spava,onda spavam..:))..Ljudi mu rekoše:znači, bio si gladan, pa si uzeo hranu..to je meditacija? On se nasmije( ti zen Majstori se rado smiju, pravi zajebanti:)) i pojasni: Ne, niti sam bio gladan, niti sam uzeo hranu - glad je bila tu i ona se nahranila kroz mene..nikakvog delanja s moje strane nije bilo..(iz Oshovih bijelih oblaka):))..pozdrav:)

    avatar

    27.04.2005. (13:29)    -   -   -   -  

  • borivoj

    ipfan draga pisem i prozu, medjutim ovo nije moje djelo, to su stare zen price... lp, boro

    avatar

    27.04.2005. (14:43)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga lori tocno je to sto navodis, medjutim trebali bi se priviknuti na to da cinimo suprotno od toga. neki u tome i uspjevaju i lakse se onda zivi... lp, boro

    avatar

    27.04.2005. (14:46)    -   -   -   -  

  • borivoj

    mayday, zato bi trebali mijenjati sebe to i zen ucestalo spominje kroz sve pricice, raditi vise na svojoj duhovnosti i na razvoju osobnog spiritualnog bica. lp, boro.

    avatar

    27.04.2005. (14:48)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hvala ti na prekrasnom pojasnjenju draga plejadablue. ciniti treba sve u skladu onog sada i ovdje puninom svog bica uz potpunu i voljnu posvecenost onome sto se cini. slicno zen prici o "jagodi" koju kusas u najtezim zivotnim okolnostima i hvatas trenutak da si sretan bez obzira na sve opasnosti. lp, boro.

    avatar

    27.04.2005. (14:53)    -   -   -   -  

  • borivoj

    nadovezujem se dalje na plejadablue. zamislite sebe kako jasete na magarcu. jahac to ste upravo VI, a EGO vas jest MAGARAC. taj magarac vitla vama i cini sto hoce, njega treba obuzdati. stavljate se u polozaj da kontrolirate vas ego i obuzdavate od koje kakvih prohtjeva. onda je to ono pravo. tako i zen-majstor postavlja se iznad ogladnelog fizickog tijela, i dozvoljava gladi da se nahrani kroz njega. kad budete tako reagirali na prohtjeve vaseg ega, bit ce sve sasvim drugace sa vama. lp, boro

    avatar

    27.04.2005. (15:16)    -   -   -   -  

  • borivoj

    s magarcem treba fino, poneki put i nutkati ga, on je ok http://www.worldhaiku.net/haiga_contest/21th/haiga21.htm

    avatar

    27.04.2005. (19:20)    -   -   -   -  

  • Polona

    lijepe price, poucne. --- ne znam dali cu uspjeti to prevesti na hrvatski ali pokusat cu...--- dva ucenika htjeli bi da puse ali nisu se usudili. jednog dana jednome dosadilo, pa ide da pita majstora. zamalo vrati se tuzan: 'najurio me majstor'. iduci put ide drugi ucenik i vrati se sretan sa cigarom u ustima. pita ga prvi ucenik: 'kako si samo uspeo? ja sam piao majstora smijem li da pusim dok meditiram i najurio me.' a drugi kaze: 'trebas znati postaviti pitanje, ja sam pitao majstora smijem li da meditiram dok pusim i on me pohvalio'

    avatar

    27.04.2005. (19:24)    -   -   -   -  

  • Polona

    cestitke rijeci na ulasku u finale kupa :)) --- i jedno pitanje... znas li sta je 'marjetica' i kako se to prevede na hrvatski? --- pozdrav ;)

    avatar

    27.04.2005. (19:27)    -   -   -   -  

  • Danas sam...

    nekad mi vise prija jednostavnost kamena, nego komplikovani cvijet...danas mi bas lezi ova tvoja VELIKA mala prica

    avatar

    27.04.2005. (19:32)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga polona, odlicno si prevela i pricica je prava. sto je to "marjetica" po slovenskom nije mi poznato. pitat cu moju mojcu ili vesnu iz domzala pa ti javim. alenka je na secovju, javila mi se i ostaje tamo duze dana. ja cu biti 07.05. u ljubljani na sastanku, cisto sumnjam da ce mi dati slobode da se sastanem sa bilo kim sa strane. lp, boro

    avatar

    27.04.2005. (19:41)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga korana drago mi je da ti se pricica svidjela i slobodno se prikljuci, nema frke... lp, boro

    avatar

    27.04.2005. (19:44)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hvala poloni na cestitki za moju rijeku i navijace armade uz jedan moj haiku: "kantrida/zapjevaj mi pjesmu/galeba i mora" lp, boro.

    avatar

    27.04.2005. (19:46)    -   -   -   -  

  • kaya

    a tribalo bi al nije lako, ako ne rješiš problem od jućer normalno daš ga rješavat i sutra i preksutra dok ga ne rješiš...

    avatar

    27.04.2005. (20:50)    -   -   -   -  

  • borivoj

    pozdrav kaya, boro

    avatar

    27.04.2005. (21:11)    -   -   -   -  

  • ZEMLJA BEZ SUNCA

    natura duce errari nullo pacto potest ( kad priroda vodi ne moze se nikako zalutati)

    avatar

    27.04.2005. (22:14)    -   -   -   -  

  • jagode

    :-) taoizam je u Kini ugrađen u komunizam... no dobro da spomnješ jagode u zenu; no nažalost nisam pročitao tu priču...

    avatar

    27.04.2005. (22:37)    -   -   -   -  

  • plejadablue

    Poloni i bojku - marjetica je cvijet koji mi nazivamo ivančica..iako sam čula da se taj naziv koristi i za tratinčicu..:))..ali ta dva cvijeta su jako slična - velika i mala sestra..i jednu i drugu možeš pitati - voli me/ne voli me..:)))..pozdrav*

    avatar

    27.04.2005. (23:16)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga lu, za one koji raubaju po svaku cijenu i glavom probijaju zid to ne vrijedi. lp, boro

    avatar

    28.04.2005. (07:14)    -   -   -   -  

  • borivoj

    jagoda draga, ta prica ti visi dolje nize. lp, boro.

    avatar

    28.04.2005. (07:14)    -   -   -   -  

učitavam...