Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • it's bEttEr tO buRN ouT thaN fadE awAy...

    uuaaAAa...very very nice:)

    avatar

    21.04.2005. (08:11)    -   -   -   -  

  • praktikum

    naravno;)

    avatar

    21.04.2005. (08:51)    -   -   -   -  

  • borivoj

    moj pozdrav dragoj atti i suzette, boro.

    avatar

    21.04.2005. (09:22)    -   -   -   -  

  • Elena... Mama..drži..me

    jako dobro jako dobro..pozdrav veliki

    avatar

    21.04.2005. (10:35)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hvala ti draga elena. ovih dana sam u frci, idemo u izbore za gradsko i zupanijsko vijece. na bebicevoj sam listi. idemo zajedno sa VSDR. imamo dobrih izgleda da budemo u rijeci drugi, imas nas na : http://www.trecihrvatskiblok.org http://www.slobodna-drzava.com drzi nam fige, lp boro

    avatar

    21.04.2005. (11:16)    -   -   -   -  

  • mayday

    Misli su nam usmjerene u istom pravcu, boj! To s riječima me uvijek iznova fascinira, ali ni to nije dobro, jel tak?

    avatar

    21.04.2005. (11:35)    -   -   -   -  

  • SPACEODDITY

    Vrlo zanimljivo, ali znas da su lavovi lijencine i neda im se trckarati uokolo,a lavice su te koje hrane i love plijen -ovo je bila sala mala....uvijek nesto zanimljivo kod tebe..svaka cast :-)

    avatar

    21.04.2005. (12:04)    -   -   -   -  

  • dva

    zanimljivo...ali, moram priznati da sam se najprije zblenula, jer sam shvatila-pročitala: "kad istražuješ jezik žena, moraš biti poput lava, a ne poput psa.." :))) nemaš č,ž,š... sad znam;)

    avatar

    21.04.2005. (12:29)    -   -   -   -  

  • borivoj

    upravo tako dragi mayday, trebalo bi malcice izbalansirati i biti fleksibilniji, poneki put zaznes se. uostalom: "tko nikad ne pocini ludost, nije tako pametan kao sto misli."- la rochefoucauld.

    avatar

    21.04.2005. (14:20)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hvala ti supernova, i sam ti vise gotovan. za mene je novac bio samo nuzno zlo, ja sam ga isklucivo trosio, drugi su radili za mene, zato ga danas ni nemam. imam toliko koliko mi treba, lp, boro

    avatar

    21.04.2005. (14:22)    -   -   -   -  

  • borivoj

    za te kvacice c,s,z, mnogi me pitaju, tako i velika i mala slova i dr. jednostavno to je suvisno i opterecuje me kod ispisa, gubi se vise vremena. takodjer kad isprintas takav tekst dobijes hieroglife na tim mjestima i onda se treba nanovo ulaziti i ispravljati tudje, to je uzas. kuzis draga moja. ne opterecuj se suvisnim sto ti nije potrebno, uostalom kod nas engleza nemas tih jebenih kvacica. lp, boro

    avatar

    21.04.2005. (14:26)    -   -   -   -  

  • italo

    ni talijani nemaju kvačice

    avatar

    21.04.2005. (19:45)    -   -   -   -  

  • ZEMLJA BEZ SUNCA

    vidi se ko zna sa zenama ... ihihi ..kiss

    avatar

    21.04.2005. (19:58)    -   -   -   -  

  • matheo

    super blog..

    avatar

    21.04.2005. (20:01)    -   -   -   -  

  • teety

    zanimljivo :-)

    avatar

    21.04.2005. (20:48)    -   -   -   -  

  • ***zen***

    Suština zena jeste probuđenje. Zato se o zenu ne priča, on se doživljava. Ali probuđenje je veliki fenomen koji zrači poput Sunca. "Probuđena" osoba je prepoznatljiva po naročitim obeležjima. Prvi od svih jeste sloboda; ona sebi ne dopušta da je nestalnosti života, poput straha, radosti, strepnje, uspeha ili neuspeha bacaju tamo-amo. Tu je zatim duhovna snaga koja se otkriva kao smirenost, osmeh i vedrina. Taj osmeh, pogled, reč i postupci probuđene osobe čine jezik probuđenja. Taj jezik koriste zen učitelji da bi vodili svoje učenike. Zen učitelj koristi reči i pojmove kao i svako drugi, ali on nije ni uslovljen niti zarobljen tim rečima i konceptima. Jezik zena uvek cilja na razaranje energije navike onih koji jedino znaju da razmišljaju na nivou pojmova. On želi da izazove krize, čija je, opet, funkcija da pospeše dozrevanje onog dragocenog trenutka koji se zove probuđenje. Odlomak iz knjige Zen keys (Ključevi zena)

    avatar

    21.04.2005. (23:36)    -   -   -   -  

  • moje pjesme...moji snovi...

    ...uvijek pokušavam Bojko...pozdrav TI

    avatar

    22.04.2005. (00:06)    -   -   -   -  

  • sunfire

    Ovo ide na print.....:))))))))

    avatar

    22.04.2005. (00:36)    -   -   -   -  

  • Jellyfish

    -Ovo ide na print.....:))))))))- potpisujem! a zadnji odjeljak uokvirujem =)

    avatar

    22.04.2005. (01:01)    -   -   -   -  

  • borivoj

    italo hvala ti, lp boro.

    avatar

    22.04.2005. (07:12)    -   -   -   -  

  • borivoj

    kiss dragu lu, boro.

    avatar

    22.04.2005. (07:13)    -   -   -   -  

  • borivoj

    michelangelo vama veliko hvala, boro.

    avatar

    22.04.2005. (07:13)    -   -   -   -  

  • borivoj

    teety veliko hvala, boro.

    avatar

    22.04.2005. (07:14)    -   -   -   -  

  • borivoj

    ljubim vrazicek, boro.

    avatar

    22.04.2005. (07:15)    -   -   -   -  

  • borivoj

    sunfire, pusa od bata bore.

    avatar

    22.04.2005. (07:15)    -   -   -   -  

učitavam...