Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • plejadablue

    :)))..odlična priča..:)..neki jednostavno ostave svoj rep jer vole njime mahati..obično njihov rep govori - vidi, ja sam unutra, uspio sam ući..:)))..i onda rep priča onima vani što sve bivolje oči vide unutra..:))..ali istina je da za rep treba najveća rupa..:)**

    avatar

    19.04.2005. (09:19)    -   -   -   -  

  • it's bEttEr tO buRN ouT thaN fadE awAy...

    zesce:))

    avatar

    19.04.2005. (09:34)    -   -   -   -  

  • borivoj

    upravo tako draga plejadablue, mnogi su strahovite sveznalice u uvjerenju da su nedodirljivi, usto nestrpljivi i smatraju da dalje nemaju sto traziti na tom podrucju istrazivanja. to je njihov krajnji doseg na kojem se zadrzavaju i dalje ni makac. imaju sve ispod sebe i misle da dominiraju, medjutim slijepi su i ne vide one iznad... lp, boro

    avatar

    19.04.2005. (10:09)    -   -   -   -  

  • borivoj

    kad atti tako zeli, onda bit ce... lp, boro

    avatar

    19.04.2005. (10:13)    -   -   -   -  

  • it's bEttEr tO buRN ouT thaN fadE awAy...

    fala fala:)))

    avatar

    19.04.2005. (10:32)    -   -   -   -  

  • borivoj

    fala,fala,fala,fala...fffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllaaaaaaAAAA AAAAAAA... dali je zestoko draga atti... pusa, bora

    avatar

    19.04.2005. (10:50)    -   -   -   -  

  • borivoj

    da se pohvalim: International Literary Institute wrote: > Poątovani, > Obavjeątavamo Vas da je na naąem web portalu > objavljena Vaąa zbirka pjesama. > U slučaju da imate prigovore tehničke naravi molim > mail ąaljite na adresu > webmaster@erato.hr > > Nadamo se da ćemo i ubuduće surađivati. Srdačan > pozdrav, > Suzana Hudin, prof. > Public Relations > International Literary Institute > Zagreb, Croatia > Tel.: +385(1) 3664097 > Fax: +385(1) 3692363 > Email: erato@erato.hr > Web: http://www.erato.hr

    avatar

    19.04.2005. (11:05)    -   -   -   -  

  • SPACEODDITY

    Ljudska glupost je neunistiva- jednom je netko to rekao :-)))

    avatar

    19.04.2005. (11:35)    -   -   -   -  

  • Zigy

    e to to su pravi postovi koje procitas za 2 minute a kazu kao citava knjiga!!!!!!!!!!

    avatar

    19.04.2005. (11:40)    -   -   -   -  

  • borivoj

    upravo tako supernova...lp,boro

    avatar

    19.04.2005. (11:42)    -   -   -   -  

  • borivoj

    zigy dragi, da ti ne dosadi i ubijes se od dosade ide se i na poduze, s tim da u tom za neke duge tekstove, skrito je vise knjiga a servirano ti na tacu, ti samo kusas...gotovo i zacinjeno... lp, boro

    avatar

    19.04.2005. (11:46)    -   -   -   -  

  • plejadablue

    Čestitam, bojko..pogledala zbirke na brzinu..navečer čitam..:))..pjesme su predivne.::))**

    avatar

    19.04.2005. (13:20)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hvala ti plejadablue, zato sam ga i okacio da se jave na erato i ostali pjesnici. cini mi se da se treba imati objavljena zbirka poezije. lp, boro

    avatar

    19.04.2005. (14:17)    -   -   -   -  

  • moje muhe i mušice...

    mislim da sam ja uvjek tu negdje, baš kao bivol, a rep mi obično ostane zato jer me netko uvijek koči, a još uvijek neki put nemam snage reći ne, okrenuti se i otići. nije toliko da nemam snage koliko nemam dovoljno mogućnosti za samostani opstanak!

    avatar

    19.04.2005. (16:25)    -   -   -   -  

  • borivoj

    upravo tako draga lori, ne postoji osoba koju nesto ne muci u zivotu. oni koji imaju materijalnog bogatstva u pravilu su debili i tako dobro opskrbljeni, funkcija u zivotu im je ta da zive zivot i da trose i rasipaju novac. nas odabrane bog krese materijalnom neimastinom da bi dusa bolje vristala i to do neba od muke, i tako se uzdizala bez onog materijalnog balasta. u pravilu dusa funkcionira bez truncice materijalnog, ako je u pitanju ono pravo. tako i covjek krese lozu da bi dala bolji urod, to slicno desava se i nama. u svemu tome potrebno je ciniti i odredjen kompromis i ustupke, njima jer si potrebna a tebi da bi mogla opstojat i koliko-toliko privest zadacu i obavezu koja je pred tobom... lp, boro

    avatar

    19.04.2005. (17:41)    -   -   -   -  

  • sunfire

    potpisujem supernovu i čestitam...za ovo si zaslužio veliku tortu:)))

    avatar

    19.04.2005. (18:15)    -   -   -   -  

  • borivoj

    vredi torta, vocna... lp, boro

    avatar

    19.04.2005. (18:20)    -   -   -   -  

  • Renata

    Sigurno je prozor sa roletama pa se na kraju spustio na rep....he he malo dramaturgije nije na odmet

    avatar

    19.04.2005. (20:30)    -   -   -   -  

  • borivoj

    nije lose rene... lp, boro

    avatar

    19.04.2005. (21:00)    -   -   -   -  

  • ZEMLJA BEZ SUNCA

    opa neki kratki post ovo ono :) ihih .... da,istina je to sto si rekao .. nekad uspijemo prevaliti toliki put i kad nas dijeli samo korak od cilja mi se umorimo i vratimo se...odustanemo... Istrajnost nam treba! kiss

    avatar

    19.04.2005. (21:43)    -   -   -   -  

  • Polona

    cestitke za objavu pjesama... svidjele su mi se vec kad sam jih procitala na blogu :))) ... da se i ja malo pohvalim... na: http://www.mahoroba.ne.jp/~kuni_san/haiga_gallery/pg46.html objavljene su (za sada) 2 haige sa mojim haiku pozdrav

    avatar

    19.04.2005. (22:16)    -   -   -   -  

  • borivoj

    svakako draga lu, nis ne gre bez ustrajnosti i jake volje, kiss ja tebe. boro

    avatar

    20.04.2005. (07:18)    -   -   -   -  

  • borivoj

    opet veselo uz moje cestitke draga polona. sad pripremi 10 haiku slo/eng, biografiju, fotku, da ti objavimo osobni link na karolini. lp, boro.

    avatar

    20.04.2005. (07:20)    -   -   -   -  

  • Polona

    hvala za cestitke :) glede pripreme podataka - mozda ce malo potrajati ali javit cu se. pozdrav,

    avatar

    20.04.2005. (22:23)    -   -   -   -  

  • borivoj

    moja pusa dragoj poloni, boro

    avatar

    21.04.2005. (07:35)    -   -   -   -  

učitavam...