Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • Super, idući put računam na tebe:))) s čokoladom ili bez?:))) A bilo bi super kad bi crnac bio papa, da se razbiju predrasude:)))Pozdrav Sunfire

    avatar

    18.04.2005. (11:08)    -   -   -   -  

  • borivoj

    nema teorije, uz sav ovaj rasizam i podvojenost na bogate i siromasne. novac i vatikan uvijek u sprezi, bogatstva crkva se nece odreci. lova ne kapa iz afrike ili od sirotinje, sve ide po onoj narodnoj: " sirotinjo i bogu si teska." lp, boro

    avatar

    18.04.2005. (11:16)    -   -   -   -  

  • borivoj

    uh, zaboravih draga sunfire. dobijes cokoladu s lesnjacima a moze i vocna. tvoj izbor pa biraj... pusa, bora

    avatar

    18.04.2005. (11:18)    -   -   -   -  

  • dva

    ja navijam za crnca, iako me plaši nostradamus. Kažu da je netko prorokovao da će biti još samo dva pape poslije ovog i finito svijeta

    avatar

    18.04.2005. (11:22)    -   -   -   -  

  • kaya

    mrzin rasiste, zašto iko upoće misli da je bolji čovik zbog toga šta je bil, crn il žut, to su ćiste gluposti... svi smo mi ljudi i bog nas voli takve kakvi jesmo!!!

    avatar

    18.04.2005. (11:28)    -   -   -   -  

  • borivoj

    zivi bili pa vidjeli, tko dozivi nek se javi... lp, boro

    avatar

    18.04.2005. (11:30)    -   -   -   -  

  • borivoj

    kaya draga a zac sam ti ja "teozof"?, procitaj si dolje priloge o teozofima i teozofiji... 1875 teozofi osnutkom drustva utvrdili su pravila, upravo ekumenizma i preteca su ekumene, ako nisi znala... uz to nije tito u jugoslaviji izmislio bratstvo i jedinstvo. jos iz francuske revolucije potjece parola: bratsva, jednakosti, slobode i sloge. tito je to skratio da nam ne bude tesko, da bi narod koliko toliko shvatio znacenje i dubiozu tih rijeci na veliku zalost narod nije shvatio znacenje tih rijeci. eto, bit cemo u evropi nanovo skupa u ljubavi i na djelu... lp, boro

    avatar

    18.04.2005. (11:38)    -   -   -   -  

  • beskraj vjecnosti

    hvala ti na svemu. :)

    avatar

    18.04.2005. (12:37)    -   -   -   -  

  • Elena... Mama..drži..me

    poseban je bio i ostat će..lijepo si o njemu sve ukratko sažeto napisao...pozdrav

    avatar

    18.04.2005. (12:59)    -   -   -   -  

  • ....:::Piper:::....

    kako mocan blooooog!!!! :) ali je prosli post koma :D

    avatar

    18.04.2005. (13:47)    -   -   -   -  

  • ...-ThEy CaLl Me ThE tEnDeR rOsE-...

    joj kako me ovaj post ne zaaanima,sorry bata boro,al ne bavim se takim stvarima,pusica

    avatar

    18.04.2005. (14:13)    -   -   -   -  

  • borivoj

    ca si mi se vratila, moja draga beskraj vjecnosti. eto radosti i srece. nadam se da je sve u redu proteklo... pusa i ljep pozdrav od bore.

    avatar

    18.04.2005. (15:00)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga elena, ja i ti u tandemu sve rusimo pred sobom. ja tiha voda koja nezaustavljivo tece, a ti, koji si znak? lp, boro

    avatar

    18.04.2005. (15:02)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hvala ti piper. lp, boro

    avatar

    18.04.2005. (15:03)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga blentafica, bafi se onim sto ti je od interesa, pisi mi pjesmice i razvijaj spiritualnoscu svoju slatku dusicu ljubi bata bora.

    avatar

    18.04.2005. (15:06)    -   -   -   -  

  • jagode

    pozdrav... i da dodam kako nisam vidio da netko prije jela guli kožicu jagode, a kojih je Poljska jedan od većih proizvođača...

    avatar

    18.04.2005. (19:52)    -   -   -   -  

  • borivoj

    bravo draga jagode, novi podatak... lp, boro

    avatar

    19.04.2005. (07:08)    -   -   -   -  

  • borivoj

    u stranci sam vladimir bebic - III hrvatski blok i idemo u lokalne izbore za gradsko i zupanijsko vijece. dobili smo podrsku i podrzavamo: 51% MOJA MATERNICA, MOJI JAJNICI; o njima ne mogu odlucivati drzavni i crkveni tajnici-Zenska mreza Hrvatske > http://www.zenska-mreza.hr

    avatar

    19.04.2005. (07:12)    -   -   -   -  

  • borivoj

    dobili smo novoga papu. komentar procitajte iz novog lista > http://www.novilist.hr/ datum 26.04.2005. ides pod > arhiv > novosti > europa postala prazna iznutra. lp, boro

    avatar

    26.04.2005. (14:54)    -   -   -   -  

  • ...

    Papa je univerzum

    avatar

    01.05.2005. (22:45)    -   -   -   -  

  • borivoj

    (....) tockasti, tocno je to da je papa univerzum isto toliko koliko si i ti, to je odavno dobro poznata stvar i meni otkrio ameriku nisi... pozdrav (...) tockastom.

    avatar

    05.05.2005. (10:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...