Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • champs-elysees

    Zanimljivo, jako. Moja iskustva sa tretman na daljinu su pozitivna , mislim da zato što su me tretirale osobe u koje sam imala bezgranično povjerenje.

    avatar

    15.04.2005. (11:18)    -   -   -   -  

  • borivoj

    svakako sve je u funkciji ako se tretirana osoba otvori u potpunosti prema iscjeljitelju. u suprotnom sve je uzaludno. najjace su mentalne blokade, u njih ne moze nitko prodrijet... lp, boro

    avatar

    15.04.2005. (12:12)    -   -   -   -  

  • Tanja

    pozdrav....da....meni ove teme nisu upoće strane...svaka čast bojko

    avatar

    15.04.2005. (13:17)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga tanja, dobro je da ti nije strano ovo podruje, to je znak da si i u tom pogledu za iskorak ispred velike vecine smrtnika... lp, boro

    avatar

    15.04.2005. (15:09)    -   -   -   -  

  • jagode

    ma pametan je bio taj Paracelzus...

    avatar

    15.04.2005. (23:26)    -   -   -   -  

  • plejadablue

    Neko vrijeme sam se koristila viskom (vlastiti gumb od sedefa..:)).funkcioniralo je i na daljinu..ali me nekako to prestalo zanimati, dosta me iscrpljivalo pa sam odustala, sad samo ponekad koristim ruke na blizu...:))))..puno ljudi ima tu sposobnost, samo je nikad ne otkriju kod sebe..energija je svuda oko nas i u nama a misli su jaki alat za njezino usmjeravanje:)..ali tko toga nije svjestan misli da je to nešto nadnaravno...:))..smeta me malo manipuliranje ljudima onih koji se bave time..sve bi ljude trebalo samo naučiti da koriste sami tu energiju, ona je neiscrpna...:))

    avatar

    17.04.2005. (08:18)    -   -   -   -  

  • borivoj

    svakako draga plejadablue, zato smo tu da izvrsimo demistifikaciju tih datosti koju malo koriste. sve se baca na plato nadnaravnog i tajnovitog usto nebi trebalo da se itko paca. lp, boro

    avatar

    17.04.2005. (11:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...