Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • plejadablue

    Što im je za činiti? Spoznati da smo sami svaki kamen i drvo na ovoj planeti i svaka čestica svemirskog prostranstva, da smo jedna i nedjeljiva energija ljubavi i samo privremeno razdvojeni kako bismo to spoznali.:))) Hoćeš li onda, Zemljanine pogaziti i uništiti sebe?:)))..pozdravić..)*

    avatar

    08.04.2005. (11:55)    -   -   -   -  

  • ZEMLJA BEZ SUNCA

    covece odakle ti ovolika inspiracija? :) ljubim te..ovo je dvno

    avatar

    08.04.2005. (14:01)    -   -   -   -  

  • borivoj

    upravo tako moja draga plejadablue, pusa bora

    avatar

    08.04.2005. (14:07)    -   -   -   -  

  • borivoj

    za ovo treba se bit munjen i opicen debelo mokrom krpom, draga moja lu, pusa boro.

    avatar

    08.04.2005. (14:08)    -   -   -   -  

  • it's bEttEr tO buRN ouT thaN fadE awAy...

    i ovo treba znat:)))

    avatar

    08.04.2005. (21:02)    -   -   -   -  

  • ..:: ZaRaTuSTRa ::..

    samo da pozdravim, prijatelju :)

    avatar

    09.04.2005. (01:52)    -   -   -   -  

  • borivoj

    moj pozdrav atti i zaratustri, boro

    avatar

    09.04.2005. (07:07)    -   -   -   -  

  • borivoj

    interesantno, jucer sam pogledao samo na tren vjencanje kakile i princa carlsa... podsjetilo me na 1982.ili'83 godinu, bio sam tada u coventriju, bristolu, birmingenu u tvornicama rols-rojsa i usvajali smo proizvodnju avionskih motora za orao iz mostara. radio sam kao tehnolog u plinskim turbinama ondasnje jugoturbine u karlovcu. tada u coventriju gdje nam je bila baza, vlasnici kuce u kojoj smo obitavali s velikim interesom pratili su prijenos preko tv. ispred londonske bolnice i reda da vide novorodjenog princa iz braka carlsa i dijane... vratilo me u proslost, kraljicin dvor, carlsa i zbivanja iz onih vremena. ko da je jucer sve to bilo... lp, boro

    avatar

    10.04.2005. (08:05)    -   -   -   -  

  • Porto

    zanimljivo, dali si čitala Pogačnikovu studiju o zmajevim linijama Istre? :)))

    avatar

    05.05.2005. (16:13)    -   -   -   -  

  • Porto

    oh, baš sam površan čitalac :)))

    avatar

    05.05.2005. (16:20)    -   -   -   -  

  • borivoj

    porto, poznata mi je dobro i korigirao sam ga. to ces naci u ovim tekstovima zapisano. kasnije se ispravio, ali ne doslovno po mom. lp, boro.

    avatar

    07.05.2005. (09:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...