Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • Tvoja

    ...slikas slike u svijesti i postavljas pitanja u meni... kako je vidjeti, zar osjecas sve to, kad gradu prilazis? dobro jutro!

    avatar

    06.04.2005. (10:01)    -   -   -   -  

  • između jave i sna

    probaj gutljaj kutjevackog sivog pinota ili krauthakerove grasevine... iz zrelih boba rodne slavonije ;) pusa!

    avatar

    06.04.2005. (10:04)    -   -   -   -  

  • borivoj

    dobro jutro draga tvoja/moja, u svemu tome bitna je volja i voljeti sve sto te okupira i cini te sastavnim dijelom sredine u kojoj obitavas. to je u konacnici, -postati jedno sa svim sto te okruzuje i gdje ti jesi. za tako sto potrebno je i jedno ogromno predznanje a spiritualnost te cini sastavnim dijelom te sredine. moje okruzenje su iznimne i rijetke osobe i ja ti vec dvadesetak godina ne zivim svetovnim zivotom. zivim kako to znam reci - zen. za produhovljenje danas se vise ne treba ici u indiju, na himalaje ili u osamu. veci je stos to sve prozivljavati i biti na tom duhovnom putu u civiliziranoj sredini, da ni tvoj najblizi susjed nema pojma tko si i sto radis. biti veliki je u isto vrijeme biti i mali, sasvim obican covjek. toliko draga moja tvoja, lp boro.

    avatar

    06.04.2005. (10:57)    -   -   -   -  

  • osmijeh

    izgleda da putujem tvojim krajem svako ljeto :-))

    avatar

    06.04.2005. (11:00)    -   -   -   -  

  • borivoj

    da, pinot i grasevina, uz njih bi pridodao i moj istarski crni teran pa bijelu malvaziju i ucinio od svega toga dar- mar, buckuris-magiju da ti mozak stane... samnom u drustvu iz te odaje nebi izlazila danima... pusa, boro.

    avatar

    06.04.2005. (11:07)    -   -   -   -  

  • borivoj

    s osmijehom mi putuj dobra vilo, pa navrati... pusa, boro

    avatar

    06.04.2005. (11:08)    -   -   -   -  

  • plejadablue

    Neke prilično davne godine na Motovunu sam bila u Dionizijevom društvu..ispijale su se bokalete malvazije (jednu sam ukrala i još danas je imam, ispucani žućkasti glineni vrč) do ranih jutarnjih sati. Bili smo toliko opijeni (hm) da nitko nije mogao sjesti za volan, ali se sjetih da sam zmajeva kći pa zamolih oca zmaja da upravlja krntijom od auta koristeći moje slabašne ručice..:))..Zmajčina to i učini i sretno nas aterira na pravom mjestu..dok je uzlijetao, reče mi - nek ti bude ovaj puta, ali nikad više neću tvojim rukama voziti dok si pijana...:))) Upamtila sam i Dionizija i Zmajeve i Motovunski grad..:)))..Grožnjan je duša od grada..:))

    avatar

    06.04.2005. (11:11)    -   -   -   -  

  • borivoj

    tocno je to sto navodis moja draga plejadablue, tamo se zbivaju te cudne i nikad zaboravljene prozivljene price, ko iz bajke, bajnovita i bozanstvena istra..., samo nam ona to moze pruziti, i svakako istra je jedan od najbogatijih i najvrednijih regionalnih muzeja svijeta. povijest koja je stala, vrijeme koje je stalo i pretoceno vjecnost, onih koji to vide i osjecaju, tako i bilo istre... pusa, bora

    avatar

    06.04.2005. (12:02)    -   -   -   -  

  • SPACEODDITY

    Mada je tek podne, doslo mi da uzmem kap vina :-) Zao mi je sta se ranije nisam aktivirala na ovaj blog i pocela ranije pratiti tvoje postove, zaista su svestrani i jako zanimljivi...btw, procitala sam ono o crnoj rupi- i sama sam o tome jako razmisljala, ali nedostaje mi strucnog znanja, samo masta...mada ni to nije za baciti, mastom su mnogi predvidjeli stvari koje ce se u buducnosti obistiniti (Jules Verne) ;-) Samo tesko nailazim na istomisljenike...uglavnom ljudi se podsmjehuju...ja mislim iz straha, strah dolazi iz neznanja, otud mrznja-ko neka formula...tako jednostavno da kad bi primijenili suprotno, nastala bi utopija :-)

    avatar

    06.04.2005. (12:04)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga supernova, postoje odredjena pravila u hermetizmu kojima se treba kretati i ponasati u odnosu na okolinu, a to su: znati, htijeti/zelis, smijes/cinis i ono osnovno cutis! jer biserje se ne baca pred svinje... svi smo mi prosli tu skolu koju ti sad prolazis. procitaj si moj tekst "cilj je put sam", pristupi indigo svijetu i prodji skolu "nova akropola". ljep pozdrav, bora.

    avatar

    06.04.2005. (12:13)    -   -   -   -  

  • osmijeh

    pijem ti ja malvaziju, mmmmmmm, jakoooo fino, potražiti ću ja tebe kad krenem u Istru :-))))

    avatar

    06.04.2005. (13:10)    -   -   -   -  

  • Tanja

    kao i uvijek...tu se zadržim poprilično dugo...čitajući i upijajući...odlično...već sam sama sebi dosadna sa pohvalama....pozdrav....samo tako...vrlo dobar blog...odličan...

    avatar

    06.04.2005. (14:36)    -   -   -   -  

  • borivoj

    to ti je dobro draga osmijeh i nadam se da si od rijeci. pusa, boro.

    avatar

    06.04.2005. (14:47)    -   -   -   -  

  • borivoj

    a ti si draga tanja odlicna i drago mi je da cituckas blog bez ono da moras... pusa, boro.

    avatar

    06.04.2005. (14:49)    -   -   -   -  

  • neferneferi-seth

    ....krasno....

    avatar

    06.04.2005. (20:04)    -   -   -   -  

  • o--o le-zbiljski okovi o--o

    obožavam Istru

    avatar

    06.04.2005. (22:09)    -   -   -   -  

  • Katarina_S

    Korisno stivo,volim putovati s Tobom:)

    avatar

    07.04.2005. (00:39)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga Lorean Rakosi, hvala i tebi na posjeti, pusa boro.

    avatar

    07.04.2005. (07:12)    -   -   -   -  

  • borivoj

    neferneferi-seth ostaje tajnovita ko stari egipat, ostavi mi traga da ti se javim... pusa, boro

    avatar

    07.04.2005. (07:13)    -   -   -   -  

  • borivoj

    draga okovi, drago mi je da ti je istra u srcu... pusa, boro

    avatar

    07.04.2005. (07:14)    -   -   -   -  

  • borivoj

    katya draga, put s tobim je isto tako zanimljiv... pusa, boro

    avatar

    07.04.2005. (07:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...