Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • beskraj vjecnosti

    Toliko neceg iskricavog i pozitivnog na tvom blogu, da ponekad prosto pozelim da te izvucem iz kompjutera i smjestim negdje pored sebe pa da i meni tako pozitivno zracis :) pusa

    avatar

    02.04.2005. (13:00)    -   -   -   -  

  • borivoj

    hajde, uzmi me sa sobom, to je sve sto mogu da ti dam... - cini mi se da tako ide refren jedne ljepe ljubavne pjesme. samo na malo me posudi, jer ja sam ti poput bjelog oblaka, sad me vidis, sad ne vidis... kad smo kod oblaka, procitaj si knjigu ako nisi, radjinis osa "moj put, put bjelog oblaka". lp i pusa od bore.

    avatar

    02.04.2005. (17:43)    -   -   -   -  

  • sama, pa šta

    svratih samo da te pozdravim...u ovim tužnim danima bilo kakve riječi su suvišne

    avatar

    02.04.2005. (20:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...