Komentari

legijastranca.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • Duki

    Dobro lova i nije neka koliko vidim sve dok ne odeš na "teren". I niko nije komentirao koliko se gine, postotak ? Šta ako ostaneš invalid, kako je to regulirano ?

    avatar

    25.03.2006. (14:59)    -   -   -   -  

  • Pitanje: Da li u Hrvatskoj postoji neki ured gdje bi mogao dobiti sve informacije i na kraju se čak prijaviti u Legiju Stranaca?

    avatar

    18.04.2006. (11:38)    -   -   -   -  

  • vb

    legija stranaca je jedna od najelitnijih vojnih formacija i mnogo ljudi iz citavog svijeta(najcesce iz istocnih zemalja)prijavljuju se u legiju.Najcesce zbog niskog standarda u njihovim zemljama ili iz avanture.Po mome misljenju ona nekim ljudima pruza drugu sansu u zivotu,zbog toga bi bilo dobro da jos duze vrijeme potraje.

    avatar

    11.04.2007. (14:52)    -   -   -   -  

  • djtoljaga

    DA vam ja nesto iskereno kazem ja bih da idem u legiju stranaca pa me interesuju daljne informacije kkao mogu dobiti ostatak informacija da odem u legiju stranaca u francusku ili italiju moj mail je smrt_gv@hotmail.com javite mi daljne informacije toliko HVALA!!!

    avatar

    17.08.2007. (18:58)    -   -   -   -  

  • `*•.¸¸.•*´`*~-...Mladen i Kety...-~*´`*•.¸¸.•*´

    ei....e dobar ti je blog...ja nisam da ukine vojni rok al ipak ovo mi je malo previše .....adj pozzz

    avatar

    19.06.2008. (19:11)    -   -   -   -  

  • Šiptar

    Samo bih htio da vam kažem par stvari iz mojeg ličnog iskustva sa Legijom....prvi su me put vrbovali kad sam imao 12 godina....naučili su me kako da drkam,jebem i pušim...i to sve istovremeno....dakle vidite da sam stekao brojne talente...Legija rules....ako me netko bude trebao...biti ću u sex shopu...

    avatar

    02.07.2008. (11:17)    -   -   -   -  

  • kondor

    ma ljudi sve je to ok al postoji li kakav ured ili biro u bosni na koji bi se moglo prijavit za pristupanje ovoj elitnoj jedinici,jer mi je to zelja i cilj u zivotu.Sluzit i biti neko.

    avatar

    04.02.2009. (23:22)    -   -   -   -  

  • maximus

    ljudi pogledajte prvo ovo http://www.youtube.com/watch?v=0kA5zCD1ey4&feature=related pa još jednom razmislite prije nego što se odlučite probati postati legionar

    avatar

    17.02.2009. (18:17)    -   -   -   -  

  • ŠKILE

    CRVENE BERETKE-JSO SU BILE SRPSKA LEGIJA I JOS MNOGO, MNOGO JAČA, AL SE NEKI UPLASILI PA JE UKINULI

    avatar

    20.02.2009. (18:34)    -   -   -   -  

  • muki

    duki metne ti muki tuki

    avatar

    30.08.2009. (21:02)    -   -   -   -  

  • brzi

    ,

    avatar

    09.02.2010. (15:40)    -   -   -   -  

  • brzi

    -tesko je uci i legiju stranaca..Trazi se od 18god do 26,nije legija sto je bila..Nestiti keiminalce kao nekad...Nepostoji nijedna AGENCIJA ZA PRIJAVU JEDINO OTICI OSOBNO U fRANCUSKU...I da znate da je obvezno za pocetak prije pravog ugovora proci tri sedmice....pa ko to neuspije ide doma a i moze se odustati nakon te tri sedmice..Kasnije nema odustajana a to je ugovor od sest mj a tek iza toga ugovor na tri god....placa je pocetna 950€ a nakon tri sedmice je 1050€ a nakon sest mjeseci je 1950€ a tek kad se potpise na tri godine onda placa varira zavisi za sto ste obucuni a ona iznosi od 2500€ do 4000€...

    avatar

    09.02.2010. (15:46)    -   -   -   -  

  • ivan

    vi ste svi budale....iamo sam najboljeg priajteljak koji je otisao u legiju.....bio je prosao obuku i postao legionar,,,kaze da nije tolko fizicki nego psihicki te ubijaju da postanes stroj za ubijanje,,,nakon 5godina trebaoo je potpisati novi ugovor ali nije izdrzao nego kad su ga pustili na 3 dana kuci nakon 5 godina onda se je objesio!"!!!!!!!kaze ako udjes unutra nema vise van ili se sam ubijes ili te oni,,,inace moras znat 10stranioh jezika. i nema kuci legija ti je mama i tata,u legiju je nemugoce uci bez dobre veze,i nema nikakvih jebenih prijamnica za upis...VI STE SVI BUDALE KOJE SE RASPITUJU ZA LEGIJU JER VAM JE LEGIJA NEDOSTIZNA

    avatar

    08.03.2010. (19:41)    -   -   -   -  

  • AllenTehh

    Ja bih otisao u francuskoj i pokusao jer sam zaljubljen u vojsku i zeleo bih da odem tamo u legiju! To je bila ljubav na prvi pogled

    avatar

    13.04.2010. (21:19)    -   -   -   -  

  • bucooo

    moze li mi itko rece gdje i kako cu se prijaviti u legiju stranaca

    avatar

    02.05.2010. (20:10)    -   -   -   -  

  • bucooo

    ako moze brzooooo

    avatar

    02.05.2010. (20:12)    -   -   -   -  

  • pupi

    koliko gluposti napisano...................nisam za legiju ali znam nesto pa.............U LEGIJU SE MOZE PRIJAVITI JEDINO I IZRICITO U FRANCUSKOJ, najblizi je mozda Aubagne, moze se i u parisu i svugdje, ima toliko stranica o tome i foruma da ne znam zasto se ovdje raspitujete...... oko 3 tjedna traju testovi i ako prođete primaju vas i idete u Castel na obuku koja traje 4mjeseca nakon toga se vracas u Aubagne , raspoređuju te u jedinicu i ides dalje, akone odustanes naravno. to je zadnje gdje mozes odustat nakon toga ugovor 5 godina. Javljanja doma nema na obuci barem ne prva dva mejseca, nakon toga mozda dobijes pravo na poziv. Ne treba znat 10 jezika, mozes znat samo svoj, francuski se uci usput. Dok cekas put za obuku ucis francusku himnu i kodeks casti napamet. Dobijes promjenu identiteta. i tako ima jos toga, ali zbilja ima na interetu i iskustava ljudi koji su bili i sve!!!!1

    avatar

    28.05.2010. (23:57)    -   -   -   -  

  • Zaradite i vi na internetu

    Ja u Legiju stranaca idem sad u 8 mjesecu pa ako je netko još zainteresiran!

    avatar

    30.07.2010. (01:16)    -   -   -   -  

  • desimir pausic

    e komentari su vam koma, da se nadete tamo zasrali bi se.
    Zato ne izjavljujte glupe komentare.

    avatar

    25.09.2010. (21:05)    -   -   -   -  

  • gd

    sg

    avatar

    19.10.2010. (16:12)    -   -   -   -  

  • mmm

    neka mi kaze samo neko ko zna ko ne zna nek suti...ima li određeno vrijeme kad se treba prijavit,ili mozes otic bilo kad?

    avatar

    20.10.2010. (23:50)    -   -   -   -  

  • sjebani

    pa nemogu da verujem da je nekom jos do rata ........ vi ljudi niste normalni ....... bio sam u HV-u, u handžar diviziji, posle u prvoj ustaskoj bojni: Sveti Savo (zamisli ti to) ja Srbin pa prvo sa muslicima a onda sa svojima ali opet protiv svojih ....... nisam se obazirao previse na to jer i onako starog su mi digli a ja bio dete ....... (14g.) al tada niko nije pitao ....... sve u svemu i mi smo postali neka elitna ....... mene malo ponelo ...... sto kad bi se vratio doma ......... mogao sam da radim pizdarije po celom gradu i to pazi sa godinu vise (znaci 15) jebao sam u mozak seronje od 30 i jebao butre od 30 ....... za jeftini dop da i ne pricam ....... dva frenda su mi osla u legiju i javljaju mi se kad stignu, ja im sada dodjem nesto kao dusebriznik ....... placu cesto ..... a ja sam pod lekovima i dan danas ....... ne pitajte za rokove (vjerujte mi) djavolji su to posli ........ ako nikada niste zaklali covjeka (kao sto su mene terali da se dokazem da nisam Srbin) nemojte, nije lako zaklati coveka ...... mislim ko voli nek izvoli ........ al zavrsit ce kao i ja i kao moji frendovi iz legije ....... pa tko jos danas zeli prolupati ..... uz sve moguce, druge nacine zarade ..... zivim jos u Sisku i malo mi je previse vidjeno metaka u potiljak, kazem da ne govorim o tri stara coveka koja sam vlastorucno klao ...... vi koji zelite glumutu komandose, bolje nadjite neki klub di se puca svaku vecer pa trenirajte tamo!!!! Mamu vam krvolocnu.......

    avatar

    21.10.2010. (00:27)    -   -   -   -  

  • sjebani

    slazem se jedino s Ivanom ovdje ........ u postu sam namjerno pisao ekavicom, iz inata, jer vise ne znam tko sam ........ a vi pripremite vjesala ....... jer vas ostalo i ne ceka ..... ako upadnete (u sto sumnjam)

    avatar

    21.10.2010. (00:35)    -   -   -   -  

  • ccc

    MMM..mozes otic bilo koji radni dan i doc i rec dobar dan ja sma dosao oni ce ostalo!

    avatar

    21.10.2010. (23:27)    -   -   -   -  

  • sjebani

    Jebi se i uvjek ćeš se jebati, upravo se režem žiletom, možeš to i vidit ako želiš, a što se tiće vješala, mamu ti nabijem, klinjo nadrkani, nemaš ti poima o nićemu

    avatar

    27.10.2010. (09:30)    -   -   -   -  

učitavam...