Komentari

uspjeh.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • MIR ZAJEBANCIJA I TOLERANCIJA

    nice,

    avatar

    26.02.2005. (20:24)    -   -   -   -  

  • Welcome To One Lonely Road... Road To My Life!

    saljem veliki kiss za podrsku ;) samo nastavi tako!

    avatar

    26.02.2005. (23:07)    -   -   -   -  

  • Hallo

    Samo kad bi bilo takvih malo vise sve bi bilo puno bolje.

    avatar

    27.02.2005. (10:58)    -   -   -   -  

  • D.S.O.

    kad god cujem vodja - odmah su mi u glavi sve američki spike o tome.

    avatar

    27.02.2005. (15:08)    -   -   -   -  

  • Pod urom

    Umorna sam od vođenja...i ja bih da mene ponekad netko vodi (ali ne može kad ja to hoću, već vrijedi princip - ili jaši ili sjaši!).

    avatar

    27.02.2005. (22:46)    -   -   -   -  

  • DIVJI CVIT

    ovaj svijet treba ovaj blog!

    avatar

    28.02.2005. (12:42)    -   -   -   -  

  • SAANjAA

    absolutely! ;-)

    avatar

    28.02.2005. (13:25)    -   -   -   -  

  • VEDRAN MUDAN

    divan opis našeg predsjednika mesića, pljunuti

    avatar

    28.02.2005. (17:33)    -   -   -   -  

  • MaSanYa

    nisam dugo komentirala... što ne zanči da te ne čitam... uvijek kod tebe pronađem nešto za sebe - hvala ti :))

    avatar

    28.02.2005. (22:50)    -   -   -   -  

  • :-) Dragi naš John Maxwell, kao i naš dragi Zig Ziglar, zarađuju jako lijepu lovu pričajući i pišući o vođenju, bogaćenju, uspjehu i sličnim temama. Jedan frend se požalio da su te knjige pune savjeta o uspjehu koji mu se ne čine baš primjenjivim. Ja sam se razvalio od smijeha jer su oni svoj cilj uspješno postigli - uspješno prodajući hrpe knjiga :-)

    avatar

    19.07.2005. (15:21)    -   -   -   -  

  • radzid

    Imam jednog frenda koji isto to kaže. Pa normalno da su napisali knjigu većim djelom i zbog novca, ali da nisu toliko dobre nebi se ni prodavale u tolikom brojevima. Ima puno pisaca koji su mislili istu stvar, ali su prodaje ostale na jako malim brojkama. Velikom broju ljudi ove knjige zbilja predstavljaju nadahnuće.
    Npr. spavao sam danas 5 sati, na predavanju sam sav bio umoran, ali sad nakon što sam pročitao nekoliko stvari imam dovoljno motivacije napisat seminar.

    avatar

    05.12.2007. (11:07)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...