Komentari

zene.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • slowdancer

    ma daj ne kaki još jedan frustrirani lažov da živiš to što pišeš nebi imao potrebe pisati... btw dobro ti je krenulo sve pozitivni komentari...buaahahahaahha....

    avatar

    17.02.2005. (11:39)    -   -   -   -  

  • Kako sa ženama? Istinite priče...

    Slowdancer, ti želiš reći da su svi koji blogaju šupci bez vlastitog života?

    avatar

    17.02.2005. (11:55)    -   -   -   -  

  • slowdancer

    naravno da ne, to nisam rekao pa i ja blogam ali ovaj jebiga laže.....

    avatar

    17.02.2005. (12:33)    -   -   -   -  

  • slowdancer

    stvarno ne znam odkuda ti potreba za sexualno samodokazivanje drugima.....ne mogu povjerovati u istinitost tvog posta...sorry

    avatar

    17.02.2005. (12:37)    -   -   -   -  

  • Kako sa ženama? Istinite priče...

    Bar jednom vjeruj neznancu :) Potreba? I ja volim pročitati ovakve priče, ali samo ako su istinite. A znam da ekipa mulja, pa onda pišem svoje zgode, nek bar jedan ovakav blog pude "pravi" ;)

    avatar

    17.02.2005. (12:52)    -   -   -   -  

  • slowdancer

    ###Opis bloga Dragi prijatelji! Prvi puta sam svoje doživljaje još kao 18-godišnjak prepričavao u JNA pa su me zajebavali da serem. Ono što je meni bilo potpuno normalno, za nekoga je bila utopija. A kako će biti za vas? Ne znam, vidjet ću po vašim reakcijama ;) U svakom slučaju, šteta je da vam ovakve stvari ne ispričam! talijanzg@yahoo.com ### .......................................nije.

    avatar

    17.02.2005. (12:56)    -   -   -   -  

  • slowdancer

    ma uostalom, naš kaj piši briga me ja sam samo bacio komentar nekom se možda i sviđa to što pišeš

    avatar

    17.02.2005. (13:02)    -   -   -   -  

  • Dolka

    Gle, blago tebi što si tako spretan. Ipak, uzimam ti te spike ko umjetničku slobodu, u nedostatku drugih tema. Uvijek se svatko može vratiti temi seksa i tvrditi da je istina. Super. Nitko živ ti ne može reći da lažeš.

    avatar

    17.02.2005. (15:50)    -   -   -   -  

  • ....

    stvarno jadan blog..
    izbrisi ga..

    avatar

    04.07.2007. (21:36)    -   -   -   -  

  • bozoou

    Ja vjerujem...pa mislim ljudi šta nam se u životu desi ovo je još ništa...doslovice jebeno ništa...ja sam baš mislio pisati svoja iskustva na moj blog, ali ako ovo nećete povjerovati kak ćete onda ono što sam ja mislio napisati...jer samo tri iskustva...ali ISKUSTVA...još i danas drkam na njih :)))
    http://www.nedajmo_se_varati.bloger.hr/post/stap-dugacak-dva-metra-i-d eset-centimetara/850933.aspx

    avatar

    04.07.2008. (21:28)    -   -   -   -  

  • vivienljubaviliponos

    Žena ne može odvojiti osjećaje, daj nemoj tako generalizirati. Tko zna možda negdje i tvoja žena tako provodi radne sate na poslu. LIJEPO JE VARATI, A TEŠKO JE BITI PREVAREN. ali ja mislim da se sve u životu vraća. I što ti misliš da si tako poseban pa je dala samo tebi, vjeruj mi, možda si prvi ali vjerojatno nisi zadnji. Ali da sam muško vjerojatno bih postupila kao ti. Ruku na srce, ali neka si iskoristio priliku, sama si je kriva što se ne zna kontrolirati.

    avatar

    19.08.2008. (14:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...