Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • MODESTI BLEJZ

    Boris Pavelić: Tlapnja o dobrom Kanađaninu
    &
    Kako se ono kaže?

    avatar

    12.02.2016. (20:00)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Jupiii, našla sam, a oti tvoj Pavelić je izazva' pravu buru,
    odo' iskomonicirat večeru, živila mi u zdravlju:))

    avatar

    12.02.2016. (20:23)    -   -   -   -  

  • križar

    cccc, baš sam neuka i zatucana - ja mislila da pande žive u Kini kad ono.....svjetlonošo bloga našeg, sve si, bar meni, rasvijetlila...a i važno se zvati ernest ili......pak ....ma šta ja znam...ja sam iz Slavonije

    avatar

    12.02.2016. (21:00)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    hvala @mtmj, nisam ni sumnjala u tvoje mudre vijuge, živila! :0)
    @križar, nemam te razloga osporavati.

    avatar

    13.02.2016. (12:12)    -   -   -   -  

  • alkion

    Da su očale barem sunčane, fako su samo za gledanje u daljinu...:))))
    Pa kaže: negdje u daljini pogled mi se gubi...

    avatar

    13.02.2016. (15:16)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Pa i treba gledati u daljinu, od onog u blizini moglo bi mu doći mučno pa bi se vratio u K. a to nije dobro za spas 'Rvatske.

    avatar

    13.02.2016. (17:06)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @alkion & semper, u ovom slučaju niti dalekovidan niti kratkovidan, anamneza je daleko ozbiljnija - očalinko pati od dioptrije pizduna, ili, kubrickovski lucidno: oči su mu širom zatvorene.

    avatar

    13.02.2016. (19:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...