Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • annaboni

    Nije se našao neki "župan" ili eventualno ministar kulture koji bi ga < svetogrdja zbog> zabranio?

    Čak i Pulicerova nagrada??? Zamisli.............grozno!

    avatar

    10.02.2016. (23:57)    -   -   -   -  

  • Zack

    Baš grozno, kak veli @Anabonni! :D

    avatar

    11.02.2016. (00:14)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Da, daaa, Karantanija, draga moja. Ništ, ništ, sam provjeravam jesam li zapametio. Baš nekaj čitam jutros, kak se Svemir zapravo ne širi, već skuplja, pa mi se mam zvrtilo u glavi i sve blokiralo. Uvijek sam nekak bil Evolucionist, kroz život, a sada, što stariji i stariji, pomalo vlečem na kreacionista. To božije prisustvo, fakat je evidentno u Svemiru, sam kaj mi ne vidimo dalje od prsta pred nosom, pogotovo Crkva, ona je najdalje od Boga..

    avatar

    11.02.2016. (07:23)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Inače? Super nam je!

    avatar

    11.02.2016. (07:28)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @kućo stara, ma što super, ssuper!
    @Ann & Z, ko za vraga bili su zauzeti mjerenjem kuruze, a dobra duša Košić istjerivanjem crvenih đavola i ostalim djelima milosrđa u svemiru i okolici.

    avatar

    11.02.2016. (11:35)    -   -   -   -  

  • alkion

    Mi smo protiv istospolnih brakova!!!! ?????????
    - "A pedofilija?"
    Šta pedofilija, pa mi se ionako nemamo namjeru s djecom ženiti. Mi i ne možemo stupati u brak.!!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    11.02.2016. (14:57)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @alkion, gušt te opet čuti :-)

    avatar

    11.02.2016. (21:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...