Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • modrinaneba

    Divno za oči...srce i dušu!!!

    avatar

    08.02.2016. (21:46)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    Zaintrigirao si me s tim Vošcem... jer ga tokom ljeta gledam (klik) već tucet godina bar... s udaljenosti od 20 km.
    A ni Sv. Jure (klik) nije baš bezazlen...

    Šteta što su mi obojica daleki za ovakve vikend ture.
    Vjerujem da je "za raspast' se..."!

    avatar

    09.02.2016. (00:24)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Hvala Modrino, drago mi je :-)
    GP-ZG, eeee to je pravi izraz, "za raspast se", bravo bravo!

    avatar

    09.02.2016. (07:29)    -   -   -   -  

  • Pomagačica

    Odlično .Smijuckala sam se čitavo vrijeme osim kad sam morala dva puta pročitati riječ"najzigizagstijom".Divne fotografije.Jednu sam već ukrala.

    avatar

    09.02.2016. (11:41)    -   -   -   -  

  • Pomagačica

    Pogriješila sam.Nisam stavila slovo a na onu čudnu riječ:)

    avatar

    09.02.2016. (11:43)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Dal si mi na razmišljanje, zašto pogled "puca". Sjetih se "na puškomet".
    Puca od zdravlja. Napuco se janjetine. Valjda zato, što nema neke zapreke u vidiku, pogledu. Sve čisto, ko na streljani. Niđe busije, drveta.
    Vrag si ga znal. Sjetil si me na jednu vožnju, noćnu, od Drvenika ka Zadru.
    Tada sam, gore, sa ceste, vidio predivnu sličicu mjestašca, na poluotoku i razgovaram sa ljudima i nitko da pogodi. Neki dan sam vrtil Google Earth i otkrio da je to mjesto Igrane. Šteta što na internetu nema nigdje noćnih fotki sa brda.

    avatar

    09.02.2016. (19:34)    -   -   -   -  

  • Outremer

    A, Bože mili, ovo si zbrza u jednomen dahu, svaka čast, sidi , pet! Aj, reci, šta nije ovo bolje nego da si glavinja po Medjuzemlju, oću reć, ma nije nan Novi Zeland njanci do po gnjata, i još se oni beče sa onin svojin fotošopiranin krajobraziman, a vidider u nas lipote, fala ti lipa Brode naš da šta nas na redovnoj bazi razgaljuješ ovakvin lipotama, da kad čouk gleda onu nesriću od Hobbita, more samo reć ka ono: neš ti, i mislit da bi Radagastu Brownu bilo bolje da je djirava po našin vrletiman, nego šta se budalesa po Novomen Zelandu ! Adio! P. S. Je li ono tvoj pasić?

    avatar

    09.02.2016. (20:49)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Pomagačice, insoirirala me potraga za najdužom riječi u našem jeziku pa sam poželio dati svoj obol. Inače, to mi je omiljena zanimacija - izmišljanje riječi :-D
    Alexxl, o da, kod Igrana, srce uvijek brže zaigra!
    Outremer, Super je meni ovde, nije da ne bi volija vidit i druge krajeve svita, ali doma je uvik doma. A pasić? Nije moj, ali isto ka da je :-)

    avatar

    09.02.2016. (22:10)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Ja imam malo drugačije tumačenje izraza 'pogled puca'. Po meni to dolazi od toga što su u srednjovjekovnim dvorcima i tvrđama postojali mali prozori-puškarnice koje su bile tako postavljene da se pogledom može dobro vidjeti u što se puca. I zato 'pogled puca'.

    A što se tiče najdulje riječi, pače rečenice s malo riječi, evo mog doprinosa:
    Prijestolonasljednica kontra prijestolonasljednika bori se za prijestolonasljedništvo.

    Da nastavim i s poduljim imenom jednog čuvenog viteza iz stripa Patuljak Nosko koji je izlazio u Horizontovom zabavniku. Dakle:
    Ane Sante de Norija Alma Viva de la Voće konte od Klobasenhajma.
    U zdravlje i čuvaj se kad si u brdima.

    avatar

    10.02.2016. (20:49)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Semper Contra, ima i ta teorija smisla. U svakom slučaju bolje da puca pogled nego što drugo :-)

    avatar

    12.02.2016. (18:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...